Gå til innhold

Sølibat 2015, hvem er med?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg startet en tråd på ca samme tid i fjor, men det sølibatet mitt gikk åt helvete så jeg prøver på nytt. Alle menn dumper meg bare så nå er det ikke noe dutdut før jeg evt er forlovet.

Flere som er med? Så kan vi motivere hverandre til å holde oss unna menn :)

Anonymous poster hash: 3d756...9ff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja styr unna for mye løse forhold... Vi ble jo skapt i guds bilde til å være monogame, og jeg er helt sjokkert over hvor mye sex menn har... Ikke rart det er mye hiv og gonore ute og går for tiden...

• Liker 2
Skrevet

Jeg startet en tråd på ca samme tid i fjor, men det sølibatet mitt gikk åt helvete så jeg prøver på nytt. Alle menn dumper meg bare så nå er det ikke noe dutdut før jeg evt er forlovet. Flere som er med? Så kan vi motivere hverandre til å holde oss unna menn :)Anonymous poster hash: 3d756...9ff

Hvorfor det?

• Liker 1
Skrevet

Ja styr unna for mye løse forhold... Vi ble jo skapt i guds bilde til å være monogame, og jeg er helt sjokkert over hvor mye sex menn har... Ikke rart det er mye hiv og gonore ute og går for tiden...

Skulle jo ikke være løse forhold men når menn bare lyver til meg og dumper meg så er det ikke så lett å vite hvem man kan stole på :) Jeg er dessverre ikke synsk.

Går på antidepressiva så har heldigvis 0 sexlyst!

Kanskje jeg melder meg inn i en sekt i 2016 for å finne meg en bra mann med kristne verdier.

• Liker 3
Skrevet

Skulle jo ikke være løse forhold men når menn bare lyver til meg og dumper meg så er det ikke så lett å vite hvem man kan stole på :) Jeg er dessverre ikke synsk.

Går på antidepressiva så har heldigvis 0 sexlyst!

Kanskje jeg melder meg inn i en sekt i 2016 for å finne meg en bra mann med kristne verdier.

Nei menn kan man ikke stole på. Men det må jeg si må være meget klok avgjørelse av deg. Finn deg en skikkelig kristen mann med gode trygge verdier. De er ikke av dem som vokser på trær akkurat... Men håper du finner en, det fortjener du. :)

Skrevet

For min egen del bør heller nyttårsforsettet være å tre ut av sølibatet innen 2016 :lete:

Men for all del; ønsker deg lykke til i bøtter og spann :erter:

• Liker 10
Skrevet

Stoler ikke på menn jeg , og jeg klarer ikke ha sex med noen jeg ikke stoler på. Så jeg er med. Klarer det fint :-)

• Liker 3
Skrevet

Stoler ikke på menn jeg , og jeg klarer ikke ha sex med noen jeg ikke stoler på. Så jeg er med. Klarer det fint :-)

Erru homofil? Har vurdert å konvertere sjæl, skjønner du!

Skrevet

Helt enig med deg.

Skrevet

Og det sier du? Var det ikke du som har hatt over 600 sexpartnere og da var ikke oral medregnet.

• Liker 2
Skrevet

Nei menn kan man ikke stole på. Men det må jeg si må være meget klok avgjørelse av deg. Finn deg en skikkelig kristen mann med gode trygge verdier. De er ikke av dem som vokser på trær akkurat... Men håper du finner en, det fortjener du. :)

Menn kan man ikke stole på...... :skratte:

Anonymous poster hash: 88a2c...58b

• Liker 1
Skrevet

Menn kan man ikke stole på...... :skratte:

Hvis de er Amish, så! Jeg tror menn som er Amish er veldig bra husband material. Også virker det så hyggelig å sitte og synge på kveldene :)

• Liker 3
Skrevet

Og det sier du? Var det ikke du som har hatt over 600 sexpartnere og da var ikke oral medregnet.

Hehe ja men situasjonen er en helt annen for meg. Da jeg er en bedratt dame som er separert...

Skrevet

Jeg hadde egentlig tenkt til å gifte meg i år, men etter å ha hengt på kg en stund har jeg mistet troen på både kjærlighet og menneskeheten. Jeg er med

Anonymous poster hash: 05b95...fd7

• Liker 5
Skrevet

Hehe ja men situasjonen er en helt annen for meg. Da jeg er en bedratt dame som er separert...

Kristen, 600 sexpartnere, separert??? Hva med å feie for egen dør, før du skal preke moral for andre?

For meg så virker det som om at du drar alle menn over en kam, fordi du er blitt bedratt. Det finnes bra menn og dårlige menn, akkurat som det finnes bra kvinner og dårlige kvinner.

Skrevet

Høres ut som et fornuftig valg å gå i sølibat. Det kan trenges for å få ned snittet. Så får dere heller vente med sex før dere møter den rette. Hadde vært mye bedre da. Viktig å ikke spre bena for fremmede som ikke har noen annen hensikt enn å dumpe sine edle dråper i dere.:) Kjenner jeg blir litt rørt at flere damer velger å knyte igen litt, fordi nå har vel godteributikken vært nok lenge oppe i følge trådene her inne.:)

Anonymous poster hash: 33e09...483

Skrevet

Kristen, 600 sexpartnere, separert??? Hva med å feie for egen dør, før du skal preke moral for andre?

For meg så virker det som om at du drar alle menn over en kam, fordi du er blitt bedratt. Det finnes bra menn og dårlige menn, akkurat som det finnes bra kvinner og dårlige kvinner.

Tja... uff... føler dere menn er så ufølsomme mot oss kvinner... Vi er sarte vesener. Og det med mange sex-partnere var mer som en rebelsk handling for alle menn som har bedratt meg igjennom årene. Så jeg liker nå selv å dumpe folk etter å hatt sex med dem...

Skrevet

Tja... uff... føler dere menn er så ufølsomme mot oss kvinner... Vi er sarte vesener. Og det med mange sex-partnere var mer som en rebelsk handling for alle menn som har bedratt meg igjennom årene. Så jeg liker nå selv å dumpe folk etter å hatt sex med dem...

Jeg er kvinne! og tydligvis ufølsom mot andre kvinner i følge deg.

Skrevet

Høres ut som et fornuftig valg å gå i sølibat. Det kan trenges for å få ned snittet. Så får dere heller vente med sex før dere møter den rette. Hadde vært mye bedre da. Viktig å ikke spre bena for fremmede som ikke har noen annen hensikt enn å dumpe sine edle dråper i dere. :) Kjenner jeg blir litt rørt at flere damer velger å knyte igen litt, fordi nå har vel godteributikken vært nok lenge oppe i følge trådene her inne. :)

Anonymous poster hash: 33e09...483

Den rette? Piss meg i øret, det fins ikke. Siden menn bare er utro og lyver..

Og jeg er lei av å høre at jeg velger feil menn etc. Er ikke den som ligger med noen just like that, derfor er det ikke så lett å gjennomskue de som bare er ute etter en ting. Ble i tillegg utsatt for et voldtektsforsøk i romjulen så jeg hater virkelig menn for tiden :(

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...