Gå til innhold

Regler for utkastelse av lagerbod


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er nok dere to som er trollene her i gården, ikke jeg. Dere er noen forbanna nisser. Har sagt det før at jeg ikke eier interesse av å skrive om meg selv i tredje person. Hva er det godt for egentlig? Har da bedre ting å gjøre.

Anonymous poster hash: d3d83...372

Innlegg nr 27 som er et svar til innlegg nr 25, er skrevet av deg. Man kan se det på koden nederst i innlegget. Du skriver et støtteinnlegg til deg selv.

Anonymous poster hash: 0cdd6...f90

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går flere år uten at du betaler leie. Hvor lenge mener du at de skal oppbevare dine ting gratis?



Anonymous poster hash: 3a823...28a
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går flere år uten at du betaler leie. Hvor lenge mener du at de skal oppbevare dine ting gratis?

Anonymous poster hash: 3a823...28a

Det finnes likevel lover og regler for hvordan man skal gå frem når leietaker ikke oppfyller forpliktelsene sine, og disse er ikke fulgt i dette tilfellet. (Om situasjonen i det hele tatt er reell, da. Det ble brått stille på TS, gitt.)

Anonymous poster hash: aa54e...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg nr 27 som er et svar til innlegg nr 25, er skrevet av deg. Man kan se det på koden nederst i innlegget. Du skriver et støtteinnlegg til deg selv.

Anonymous poster hash: 0cdd6...f90

Hvorfor har FF tingene sine på et lager i Østfold?

Anonymous poster hash: 8a3a3...056

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Det går flere år uten at du betaler leie. Hvor lenge mener du at de skal oppbevare dine ting gratis?

Anonymous poster hash: 3a823...28a

Jeg regner med at mener de skal oppbevare de helt til de gidder å slå opp i en lovbok og se hva de egentlig har LOV til å gjøre.

Man kan gjerne mislike lover og regler, og være uenig i det - men man må like fullt følge loven. Dette er spesielt viktig når man prøver å tjene penger på å selge varer og tjenester - loven må følges, selv om kunden er teit.

Hva folk synes er "rett og rimelig" er fullstendig irrelevant. Den profesjonelle part har ansvar for å oppføre seg profesjonelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ts er schizofren...?

Det forklarer jo hvorfor han diskuterer med seg selv og benekter det etterpå :fnise:



Anonymous poster hash: f9148...8ac
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det at utleier har tillatt å la deg ha lageret i et år uten å betale, sier noe om utleier også. Men til h*n som svarte over, så er svaret nei. I selvtekt har dette intet å si.

Uansett hva "juristene" her måtte mene, utleier har også gjort mange feil her tror jeg. En utleier som vet hva han driver med ville aldri godtatt dette, og alt dette hadde ikke skjedd. Er rimelig sikker på at hadde utleier tatt seg bryderiet med å si fra til familien til TS, hadde han aldri hatt et problem her.

Og til TS. Jeg vet alt om sykdom, angst, depresjoner og slike ting. Dessverre tror mange at det kun er drittpreik og dårlige unnskyldninger. Men slik er det ikke.

Jeg håper du og utleier kan komme til en enighet dere begge kan leve med. Han burde iallefall være villig til å gi noe erstatning for tapet han har medført for deg. Skjønner jo godt at du sliter med dette.

Anonymous poster hash: d3d83...372

Vær så grei, vi ser på nummeret under innleggene at du er TS. Utrolig flaut at du gjentatte ganger skriver som en annen anonym bruker for å være enig med deg selv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så grei, vi ser på nummeret under innleggene at du er TS. Utrolig flaut at du gjentatte ganger skriver som en annen anonym bruker for å være enig med deg selv.

Det spiller vel ingen rolle? Ja, hun har misligholdt leien, dog burde utleier ha gitt beskjed om at tingene nå kastes hvis de ikke hentes.

Anonymous poster hash: 5f7ab...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller vel ingen rolle? Ja, hun har misligholdt leien, dog burde utleier ha gitt beskjed om at tingene nå kastes hvis de ikke hentes.

Anonymous poster hash: 5f7ab...c25

Selvfølgelig spiller det noen rolle at TS driver å svarer seg selv. Det gjør tråden ufattelig useriøs, og man blir i tvil om det er tull eller ikke. Jeg kom inn i denne tråden for å gi et saklig og hjelpsomt svar, men nå gidder jeg ikke å kaste bort tiden min i en trolletråd.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville vært meget interessant å få høre versjonen til eier av lagerboden i denne tråden.

Anonymous poster hash: 72095...d02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville vært meget interessant å få høre versjonen til eier av lagerboden i denne tråden.

Anonymous poster hash: 72095...d02

Hva mener du utleier kan ha å si som endrer historien? TS innrømmer jo at hun ikke betalte, selv etter at hun tok kontakt å lovte å betale. Tror du eiers versjon inneholder kontakt med namsmannen?

Anonymous poster hash: 25cb9...966

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper ts har fått ganske mange purringer og advarsler fra utleier. At hun ikke tar telefonen og kun går ut til postkassen en gang i halvåret, for så å kaste alt innhold i søppla, får være hennes eget problem.



Anonymous poster hash: 4a3bf...32d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...