Gå til innhold

Han jeg liker best, er selvfølgelig han som virker minst interessert..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei KG :) Jeg har et par menn som er interessert i meg. To av dem skriver til meg hver bidige dag, og "maser" om å få møte meg. Dette er egentlig flotte menn, men alikevel ikke helt min type menn av forskjellige andre grunner. Jeg har derfor unnlatt å møte disse.

Så har jeg en annen mann som også er interessert i meg, men han tar det veldig rolig i motsettning til de andre. Han skriver ikke annen hver time, og maser heller ikke om å få møte meg. Han har spurt om å møte meg, men maser ikke. Dersom jeg sender en snap av meg selv så går han ikke helt av skaftet, slik de andre gjør.

Selvfølgelig er det han siste her jeg liker og har blitt betatt av. IKKE fordi han tar det rolig og ikke virker så interessert, men pga. hans personlighet og utseendet.

Jeg kjenner det er så forbanna irriterendes at det alltid er dem vi liker best, som tar minst kontakt. Hvorfor kunne ikke han vært en av dem som maste og tok mye kontakt?

Hver gang jeg prater med han sistnevnte så analyserer jeg og føler meg kjempe usikker. Mens når jeg prater med andre menn som jeg vet er veldig betatt av meg så er jeg ikke usikker i det hele tatt.

Andre som føler det alltid er slik?

J24



Anonymous poster hash: 5a0fc...57d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Avslutt ting med de du ikke er interessert i. Ingen grunn til å ha dem hengende der bare for bekreftelsen.

Det er jo naturlig at man vil ha den beste partneren man kan få, og ettersom mange faller for de samme trekkene vil en mann du er interessert i også ha flere muligheter på markedet.

Men folk finner hverandre likevel, menn og kvinner ser som regel etter forskjellige ting og derfor ender vi opp med en "match" en sjelden gang der begge synes de har gjort en veldig god deal.

Bare fortsett å lete, du har god tid.



Anonymous poster hash: 5f869...042
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avslutt ting med de du ikke er interessert i. Ingen grunn til å ha dem hengende der bare for bekreftelsen.

Det er jo naturlig at man vil ha den beste partneren man kan få, og ettersom mange faller for de samme trekkene vil en mann du er interessert i også ha flere muligheter på markedet.

Men folk finner hverandre likevel, menn og kvinner ser som regel etter forskjellige ting og derfor ender vi opp med en "match" en sjelden gang der begge synes de har gjort en veldig god deal.

Bare fortsett å lete, du har god tid.

Anonymous poster hash: 5f869...042

Men jeg vil jo ha han :P

ts

Anonymous poster hash: 5a0fc...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Selvsagt vil du ha han som ikke gir deg oppmerksomhet når du vil, slik er kvinnehjernen programmert, og dette vet han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han tar det rolig pga han har en haug av damer å velge mellom i motsetning til de to første



Anonymous poster hash: 563c6...35b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og nettopp derfor burde alle menn gå på kurs for å bli avfeministisert, slik at de lærer at kvinner ikke skal behandles med entusiastisk likeverdighet eller enda verre med en entusiasme som plasserer henne over mannen, men snarere med en litt kjølig sjefsdistanse som plasserer henne under mannen og gjør henne litt usikker og underdanig analyserende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han tar det rolig pga han har en haug av damer å velge mellom i motsetning til de to første

Anonymous poster hash: 563c6...35b

vel..det andre damene får se til å like noe annet. irriterende når fler liker det samme. vik

Anonymous poster hash: b9061...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du er jo heldig som får litt oppmerksomhet fra ha du liker. Han har tross alt spurt om møte deg. Tenk på alle de jentene som ikke er pene nok til å få noe oppmerksomhet fra den de helst vil ha. Du får spille kortene dine riktig, ved å ikke bruke tid på å analysere, og være opptatt av andre ting enn han. Ikke sett han over deg selv. Du er hovepersonen i ditt liv.



Anonymous poster hash: 60b16...751
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt vil du ha han som ikke gir deg oppmerksomhet når du vil, slik er kvinnehjernen programmert, og dette vet han.

han tar det rolig pga han har en haug av damer å velge mellom i motsetning til de to første

Anonymous poster hash: 563c6...35b

Han har vel sikkert bedre ting å gjøre.

Og nettopp derfor burde alle menn gå på kurs for å bli avfeministisert, slik at de lærer at kvinner ikke skal behandles med entusiastisk likeverdighet eller enda verre med en entusiasme som plasserer henne over mannen, men snarere med en litt kjølig sjefsdistanse som plasserer henne under mannen og gjør henne litt usikker og underdanig analyserende.

Jeg liker han ikke bedre fordi han er avbalansert og rolig. Jeg hadde likt han like mye om han ga meg masse oppmerksomhet slik som de andre. Det er bare stress når han tar det så rolig, for da begynner jeg å tolke at han ikke er så veldig interessert.

Dere sier jo at kvinner ikke må spille (kostbar) spill, så hvorfor oppmuntrer dere andre menn til å holde tilbake for å få kvinnen på kroken?

Kan ikke bare folk som er interessert i noen vise det, i stedet for å leke uinteressert og "chill"...

ts

Anonymous poster hash: 5a0fc...57d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Jeg liker han ikke bedre fordi han er avbalansert og rolig. Jeg hadde likt han like mye om han ga meg masse oppmerksomhet slik som de andre. Det er bare stress når han tar det så rolig, for da begynner jeg å tolke at han ikke er så veldig interessert. Dere sier jo at kvinner ikke må spille (kostbar) spill, så hvorfor oppmuntrer dere andre menn til å holde tilbake for å få kvinnen på kroken? Kan ikke bare folk som er interessert i noen vise det, i stedet for å leke uinteressert og "chill"...ts Anonymous poster hash: 5a0fc...57d

Fordi da blir vi jo desperate og masete.

Som nettopp er grunnen til at du liker denne mannen bedre enn de andre du nevnte.

Dette er sannheten, enn om du vil innrømme det eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker han ikke bedre fordi han er avbalansert og rolig. Jeg hadde likt han like mye om han ga meg masse oppmerksomhet slik som de andre. Det er bare stress når han tar det så rolig, for da begynner jeg å tolke at han ikke er så veldig interessert.

Dere sier jo at kvinner ikke må spille (kostbar) spill, så hvorfor oppmuntrer dere andre menn til å holde tilbake for å få kvinnen på kroken?

Kan ikke bare folk som er interessert i noen vise det, i stedet for å leke uinteressert og "chill"...

ts

Anonymous poster hash: 5a0fc...57d

Som regel er kontakten mellom dere et genuint symptom på interesse eller mangel på sådan, ikke del av et spill. Jeg tror ikke du trenger bekymre deg altfor mye for om gutter får råd av andre gutter om å spille uinteressert. Dersom man virkelig liker en jente, skinner det igjennom. Man vil kommunisere med henne jevnlig og ikke risikere å miste henne. Det å spille spill eller bruke "game" teknikker er langt lettere når det gjelder jenter man ikke er så interessert i. Man vil ikke risikere å miste en jente man virkelig anser som den vakreste og mest sjarmerende man har truffet. De fleste holder litt igjennom for å ikke virke desperat, men de er ikke sporadiske i kontakten.

Se på deg selv - når du oppfører deg sånn som denne mannen, overfor en mann, hvor interessert er du da?

Anonymous poster hash: 5f869...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere sier jo at kvinner ikke må spille (kostbar) spill, så hvorfor oppmuntrer dere andre menn til å holde tilbake for å få kvinnen på kroken?

Anonymous poster hash: 5a0fc...57d

Fordi menn og kvinner er forskjellig. PUA-teknikker fungerer på kvinner, men de samme teknikkene fungerer ikke på menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han har mange andre jenter som prøver seg på ham?

Det er jo åpenbart, men hvorfor tror dere hans interesser er neddempet pga alternetiver i stedet for at de andre guttas interesse og entusiasme er oppjustert fordi de ikke har like mye å stille med fra naturens side? Man skaffer seg en konkurransefordel av å vise kvinner entusiasme og interesse, sånn er det bare. Det betyr ikke at den er genuin og ekte.

Endret av duck
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo åpenbart, men hvorfor tror dere hans interesser er neddempet pga alternetiver i stedet for at de andre guttas interesse og entusiasme er oppjustert fordi de ikke har like mye å stille med fra naturens side? Man skaffer seg en konkurransefordel av å vise kvinner entusiasme og interesse, sånn er det bare. Det betyr ikke at den er genuin og ekte.

Fordi han ikke er like interessert i henne, da han har flere andre potensielle damer å tenke på. Man kan ikke være super-entusiastisk 24/7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han ikke er like interessert i henne, da han har flere andre potensielle damer å tenke på. Man kan ikke være super-entusiastisk 24/7.

Interessen for henne er nok den samme fra alle gutta, forskjellen er at de andre må smøre på der han ikke trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessen for henne er nok den samme fra alle gutta, forskjellen er at de andre må smøre på der han ikke trenger det.

Helt uenig.

Hvis hun ikke er førstevalget hans, så er han ikke like interessert som de andre gutta.

De andre mindre attraktive gutta har henne kanskje som førstevalg fordi hun er det beste de kan få.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uenig.

Hvis hun ikke er førstevalget hans, så er han ikke like interessert som de andre gutta.

De andre mindre attraktive gutta har henne kanskje som førstevalg fordi hun er det beste de kan få.

Hvis hun ikke er et førstevalg til en attraktiv fyr så er hun ikke noe førstevalg til noen andre heller. Men det er som du sier, menn tar det de får og viser interesse deretter. Det betyr ikke at den fascinasjonen de viser for jenta er genuin for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...