Gå til innhold

Når bør man slette Tinder, Sukker osv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har fått veldig god kontakt med en mann, og vi har nå pratet sammen i 3 måneder. Vi har kun møttes en gang, som var nå nylig fordi vi har har bodd på hver vår kant inntil nå. Han har spurt meg om jeg dater andre, og da har jeg svart nei. Jeg har også spurt han tilbake, og han svarer det samme. Vi er interessert i hverandre, men tar det veldig rolig.

En kveld jeg var med en venninne, satt hun på Tinder å kikka. Jeg kikket med henne (på hennes telefon), da det ofte er litt morsomt å se hva som er der inne og plutselig så jeg fyren jeg har noe på gang med. Jeg ble litt sånn.. "eehh??" men ble ikke sur da vi er langt i fra ekslusive. Det eneste som var litt rart, er at han har spurt meg om jeg dater andre, og så gjør han muligens det selv(?) Jeg har også lagt merke til at det nokså ofte dukker opp en nye kvinnelige venner på hans (egen alder) Facebook.

Uansett.. Spørsmålet mitt er. Når sletter man slike dating/møte tjenester? Når man har blitt sammen? Etter 3. date?



Anonymous poster hash: 0e729...1a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man bør istedet aldri installere dette.

Forbanna tull.



Anonymous poster hash: ff69b...9bd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har avtalt å være eksklusive.



Anonymous poster hash: 2fcc5...26b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har avtalt å være eksklusive.

Anonymous poster hash: 2fcc5...26b

Er det noe man avtaler? Blir man ikke det automatisk da?

ts

Anonymous poster hash: 0e729...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noe man avtaler? Blir man ikke det automatisk da?

ts

Anonymous poster hash: 0e729...1a8

Jeg foretrekker å snakke om det på en eller annen måte. Gikk på en kjempesmell en gang. :-P

Jenter og gutter er jo gjerne litt forskjellige på sånt også, pluss at man da har individforskjeller fra person til person også.

Anonymous poster hash: 2fcc5...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sletter ikke før det er fast forhold, men logger meg ikke på så lenge jeg har noe på gang med noen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet...? Hvorfor bruke tinder som ødelegger og skaper slike problemstillinger til en hver tid for tinders brukere. Hadde jeg møtt han jeg er med nå, hadde Tinder og alt annet vært borte fra dag én.

Be han slette seg eller slett han fra livet ditt. Ikke exclusive? Så dere kan holde på samtidig som dere har sex med andre? Hva er vitsen?

Anonymous poster hash: cd3f7...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det går en grense etter tredje daten. Da synes jeg man begynner å bli eksklusive, i alle fall om man har klina. Synes uansett man bør ta en samtale om det dersom man føler at man kanskje kan bli sammen med den man dater, etter date nummer tre.

Endret av AndreaaH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...