Gå til innhold

Midlertidig tråd om Fotballfrue


Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Men der var hele funksjonen der andre kan legge inn egne innlegg borte, gitt.

S-K-Y-L-D-I-G

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glædelig

Jeg synes det er ordentlig kjipt at hun slipper unna med det her. Det er faktisk ganske alvorlig. Det er første gang på lenge at en tråd om Fotballfrue har blitt diskutert ordentlig, og at bevis har kommet fram på dette skuespillet deres. Jeg leste på instagramen hennes at blodfansen håner Kvinneguiden og vi som skriver her. At vi bruker livet vårt til heksejakt osv, og at de ikke tror på det før CBE bekrefter det selv. Vi vet jo alle hvordan dette ender....

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke noen se til at disse innleggene og den andre tråden flettes? Dette diskuteres for heftig til at det kan gå i to separate tråder

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror og håper jeg sender ut en stor kudos til dere som har kommet med disse avsløringene på en god og konstruktiv måte fra oss som kun leser kg.

Om ikke bare for underholdningsverdien, er dette faktisk svært viktig. En offentlig person som beveger seg i moralsk og juridiske gråsoner bør kunne møte kritikk og stå til ansvar for sine handlinger.

Denne strutse- og nordkoreanske strategien hun kjører vet jeg ikke vil overleve i lengden. Dere virker for seige til at det noensinne vil skje :)

Folkens, jeg elsker dere. :danse:

Bare fortsett å hold det konstruktivt- og kanskje kontakte Gunnar Tjomlid? Han er jo litt "vaktbikkje" som dere- og dette er virkelig ikke "kjerringssnakk". Han har jo hatt en innlegg tidligere om fotballfrue- og ikke minst tror jeg han vil finne suntvett avsløringene spesielt interessante.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er drøyt de skal bruke sååå lang tid å redigere tråden! Brannslukking på gang?

Er det noen av eierne til kg som har interesser i ff sin blogg....?

For det første - tråden ble skjult rett før midnatt i går. Det var en tråd som hadde vokst med mange tiltalls sider i løpet av få timer, og det var nok også ganske mange regelbrudd i den tråden, av ulik type. Hele tråden er nok også en veldig kompleks tråd å moderere. Av den grunn måtte den skjules midlertidig i natt for moderering.

Moderatorene er her frivillig, og de har nok også behov for noe søvn på natten mellom disse ryddeøktene, tro eller ei :). Så det er nok ikke noe mer komplisert enn det, og alt annet er nok vill spekulering.

Tråden er lagt ut igjen, så ber dere ta videre diskusjonen der. Skjønner at det er en sak som engasjerer, men et ville også være fint om man kunne faktisk vente til tråden er lagt ut igjen neste gang, i stedet for å starte en ny tråd når vi har eksplisitt bedt dere om å la være og vente til tråden er ferdig moderert.

Mvh,

Bond, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Facebook eller bloggen hennes?

Hele "innlegg på siden" er fjernet på facebook. Dette blir for dumt! Er spent på hvordan de vil "løse" denne krisen. Blir spennende å se hvordan media tar tak i dette....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...