Gå til innhold

Stemmer for at vi alle melder oss inn på sukker.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har meldt meg inn der flere ganger og vært mer eller mindre aktiv med flere måneders mellomrom. Hver gang man logger inn er det nøyaktig de samme kjedelige fjesene og kleine samtalene og de samme gørrkjedelige temaene. Og sukkers elendige brukergrensesnitt og "matchtall" som er heeeeeelt bak mål.

Nei takk! Da kjøper jeg heller katt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har meldt meg inn der flere ganger og vært mer eller mindre aktiv med flere måneders mellomrom. Hver gang man logger inn er det nøyaktig de samme kjedelige fjesene og kleine samtalene og de samme gørrkjedelige temaene. Og sukkers elendige brukergrensesnitt og "matchtall" som er heeeeeelt bak mål.

Nei takk! Da kjøper jeg heller katt

Vært her en gang før jeg også, men nå var det masse nye personer her og fikk en drøss av meldinger med en gang jeg la ut bilde nesten. Mange virker veldig koselige. Det kommer selvsagt til å være litt kjedelige prater i starten helt til man kommer litt mer inn på hverandre. Men det er bare slik med nettdating, Vær tolmodig. Kan hende det er en kjempe kar bak en av de "kjedelige meldingene". Syntes det bare er kjempe flott så mange menn liker meg jeg.

Anonymous poster hash: f7d45...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er litt for gammel for et treff. Er 36 år.

Anonymous poster hash: e8d86...fa0

Jeg blir 32 i år. :-)

(Føler meg "gammel" for nettdating :-p men det er mulig det er fordi jeg nylig ble singel. I tillegg merker jeg ganske raskt om det er god kjemi ved personlig møte, og da er det så dumt hvis jeg har brukt lang tid på nett-flørting for så å oppdage manglende kjemi ved første møte... :-) )

Anonymous poster hash: f6636...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i landet er dere fra da?. Jeg selv er fra bergen og merker det er godt med bra menn her.



Anonymous poster hash: f7d45...c20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i landet er dere fra da?. Jeg selv er fra bergen og merker det er godt med bra menn her.

Anonymous poster hash: f7d45...c20

Er det så rart? Det er jo flest menn på nettdatingsteder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vært her en gang før jeg også, men nå var det masse nye personer her og fikk en drøss av meldinger med en gang jeg la ut bilde nesten. Mange virker veldig koselige. Det kommer selvsagt til å være litt kjedelige prater i starten helt til man kommer litt mer inn på hverandre. Men det er bare slik med nettdating, Vær tolmodig. Kan hende det er en kjempe kar bak en av de "kjedelige meldingene". Syntes det bare er kjempe flott så mange menn liker meg jeg.

Anonymous poster hash: f7d45...c20

"Koselig" holder ikke for å tenne meg, gitt... :fnise: Det er få ting som er så turnoff som kjedelige mannfolk. Enten skal de snakke om været, hvor man kommer ifra (det kjedeligste temaet jeg vet om i hele verden), eller om den kjedelige jobben sin (evt min jobb, som er akkurat like kjedelig å snakke om). Enda verre er de som må spørre og grave om mine bilder og reiser, som om de overhodet ikke har et liv selv.

Jeg ble også smigret i starten av hvor mye oppmerksomhet jeg fikk, men det gikk FORT over da jeg skjønte at menn flest der inne teppebomber alle jenter med meldinger i håp om å få napp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Koselig" holder ikke for å tenne meg, gitt... :fnise: Det er få ting som er så turnoff som kjedelige mannfolk. Enten skal de snakke om været, hvor man kommer ifra (det kjedeligste temaet jeg vet om i hele verden), eller om den kjedelige jobben sin (evt min jobb, som er akkurat like kjedelig å snakke om). Enda verre er de som må spørre og grave om mine bilder og reiser, som om de overhodet ikke har et liv selv.

Jeg ble også smigret i starten av hvor mye oppmerksomhet jeg fikk, men det gikk FORT over da jeg skjønte at menn flest der inne teppebomber alle jenter med meldinger i håp om å få napp

Jeg bare luker de vekk slik at jeg sitter igjen med de som ikke gir opp og er gode,litt pene og snille. Er ikke så kravstor som deg tror jeg. Mener at det bør man heler ikke være. Mannfolkene er nå ikke det så ofte så hvorfor skal jeg.

Anonymous poster hash: f7d45...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer for at folk gir sukker guttene en sjangse jeg og luker vekk kåte guttene. Kjenner et par venninner som har funnet helt fantastiske gutter der inne så jeg tenkte å prøve igjen. Hun ene fant til og med en politimann( smelt).



Anonymous poster hash: f7d45...c20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare luker de vekk slik at jeg sitter igjen med de som ikke gir opp og er gode,litt pene og snille. Er ikke så kravstor som deg tror jeg. Mener at det bør man heler ikke være. Mannfolkene er nå ikke det så ofte så hvorfor skal jeg.

Anonymous poster hash: f7d45...c20

Jeg vil ha en mann jeg kan bli forelsket i, og ikke en som bare er "helt ok". Men jeg skjønner jo at folk er serdeles forskjellige på det punktet. Kjenner flere som har kjæreste bare fordi de ikke vil være alene, og for meg blir det helt feil.

Da er katt å foretrekke :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha en mann jeg kan bli forelsket i, og ikke en som bare er "helt ok". Men jeg skjønner jo at folk er serdeles forskjellige på det punktet. Kjenner flere som har kjæreste bare fordi de ikke vil være alene, og for meg blir det helt feil.

Da er katt å foretrekke :laugh:

Selvsagt skal ikke han bare være helt ok. Men man må jo starte et sted og da må man nesten gjennom de litt kjedelige introduksjonene osv. Ofte er man ganske så annderledes i virkeligheten. just sayin. Men alle vær sin smak. Jeg mener også kjærlighet trenger litt tid til å gro så hvis han er litt kjekk, grei og snill kan det lett blomstre.

Anonymous poster hash: f7d45...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt skal ikke han bare være helt ok. Men man må jo starte et sted og da må man nesten gjennom de litt kjedelige introduksjonene osv. Ofte er man ganske så annderledes i virkeligheten. just sayin. Men alle vær sin smak. Jeg mener også kjærlighet trenger litt tid til å gro så hvis han er litt kjekk, grei og snill kan det lett blomstre.

Anonymous poster hash: f7d45...c20

Jeg må være en dårlig gartner, for hos meg har aldri følelser kommet etterhvert som jeg har blitt kjent med en person... Enten er de der fra starten, eller så er de der ikke i det hele tatt.

Tipper at du aldri har vært forelsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må være en dårlig gartner, for hos meg har aldri følelser kommet etterhvert som jeg har blitt kjent med en person... Enten er de der fra starten, eller så er de der ikke i det hele tatt.

Tipper at du aldri har vært forelsket.

Jeg har vært det en gang. Har egentlig trivdes veldig singel men tenkte nå var det på tide men en skikkelig kjæreste og jeg orker ikke å bli sjekket opp av kåte gutter på byen hele tiden der er det ihvertfall slitsomt og kjedelige sjekke replikker. Har også vært noen ganger jeg har falt for noen gutter men det viste seg at de ikke var tolmodige nok så jeg måtte avbryte det men gir ikke opp av den grunn.

Jeg tror man må gi det litt tid, men samtidig så tror jeg også det er viktig at det er noen rare kondisjoner vi ikke helt forstår selv som skjer og dermed faller man for en. F eks at han bare er veldig veldig god mot deg, man har litt oppganger og nedturer slik at man får kjempet litt. og at man har litt tid for seg selv osv kan være mye rart.

Anonymous poster hash: f7d45...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke så mange jeg fant interessante på Sukker i min tid der. Men noen av de jeg skrev meldinger med, var altfor trege, dvs. at de skrev disse meldingene, men ba meg ikke ut. Jeg synes en mann må kunne be meg ut før det har gått altfor lang tid. Så jeg sluttet å skrive med noen pga. det. Syntes det tok bort all spenningen, at de ikke var ivrige på å treffe meg. Synes en mann burde spørre i melding nr 3 eller 4 om jeg vil ta et glass vin med han.

Ja, jeg vet at noen skal si at jeg kunne tatt initiativ. Det er jeg klar over. Men et av mine kriterier til en mann er at han skal være ivrig på å treffe meg.



Anonymous poster hash: 846ee...008
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha en mann jeg kan bli forelsket i, og ikke en som bare er "helt ok". Men jeg skjønner jo at folk er serdeles forskjellige på det punktet. Kjenner flere som har kjæreste bare fordi de ikke vil være alene, og for meg blir det helt feil.

Da er katt å foretrekke :laugh:

Insinuerer du at "selv en katt" er bedre enn en kjedelig mann?

En fornærmelse mot katten og vi som elsker den. :jolie:

Anonymous poster hash: 846ee...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg syntes de mange menn her inne virker koselig. Men tørr ikke å prate med dem :rodmer:Anonymous poster hash: f7d45...c20

Men hva er forskjellen da? Om du ikke tørr å prate med noen her så tørr du vel ikke stort mer på sukker heller. Eller tror du at noen vil ta kontakt med deg på sukker men ikke på kg, fordi...?

Anonymous poster hash: 7780b...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...