Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Der var han slett ikke alene. Raja kan forøvrig unnskyldes, siden han er muslim, og de tror på historien om pakten mellom Abraham og Jahve/Gud/Allah.

Da er det langt vanskeligere å forstå og unnskylde alle de andre som ikke har den kulturelle bagasjen. Dvs alle ikke-muslimene og ikke-jødene, som jo er de aller fleste stortingsrepresentantene. Hvilke grunner hadde de for å stemme for?

Politisk korrekthete og en slags overbevisning om at å ikke la de gjøre dette, er en form for rasisme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryddet for hetsende innlegg, personangrep, avsporinger og svar.

pinar, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg hørte med en prominent muslim, som gjentok det vi ofte har hørt før: - at det er noe som heter "ytringsansvar".

Hvor kommer dette forferdelige uttrykket fra?

Var det Audun Solbakken etter 22. juli? Eller var det fra karikaturstriden i 2006 med Vebjørn Selbekk?

"Ytringsansvar": Det impliserer virkelig farlige holdninger!

Ansvar for hva? For hvilke konsekvenser? Alle konsekvenser?

Dette uttrykket bør utryddes!

Anonymous poster hash: 22952...9d1
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg hørte med en prominent muslim, som gjentok det vi ofte har hørt før: - at det er noe som heter "ytringsansvar".

Hvor kommer dette forferdelige uttrykket fra?

Var det Audun Solbakken etter 22. juli? Eller var det fra karikaturstriden i 2006 med Vebjørn Selbekk?

"Ytringsansvar": Det impliserer virkelig farlige holdninger!

Ansvar for hva? For hvilke konsekvenser? Alle konsekvenser?

Dette uttrykket bør utryddes!

Presisjon: den promente muslimen jeg refererte til over, var nettopp leder av Islams Råd Norge. Jeg hørte akkurat innslaget igjen: " Med ytringsfrihet følger også ytringsansvar".

Denne kliseen må rives i biter som demokratiundergravende.

• Liker 1
Skrevet

Lederen i Islamsk råd er en provokatør og et fjols! Kan ikke forstå at muslimene ønsker ham som sin representant. 12 mennesker er drept, og han tror vi skal sympatisere med ham og hans likesinnede? Så utrolig PR-kåte mange muslimer er! De bør kvitte seg med Afsar asap! Makan til usympatisk fyr!

Anonymous poster hash: 91f57...42f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...