Gå til innhold

Ingen av oss tar initiativ til å møtes på egenhånd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har blitt kjent med en gutt som jeg begynner å like veldig godt. Vi har blitt kjent gjennom felles venner, som treffes nokså ofte. De siste gangene vi har vært ute som en gjeng har jeg og han alltid endt opp litt alene og i samme sofa, litt utpå kvelden. Vi har veldig gode samtaler om både seriøse og langt fra seriøse ting og jeg synes vi har det kjempemorsomt sammen.

Han har hintet så smått til at han lurer på hva som kunne ha skjedd hvis vi treftes oftere, men ikke direkte spurt om vi kan gjøre det. Han har gitt meg mange komplimenter (både på utseende og væremåte) og tar litt initiativ til å sitte/ligge inntil meg og være nær meg generelt, så jeg tror det er gjensidig interesse.

Problemet er bare at jeg alltid går rundt og håper på at vi møtes når jeg drar ut med mine venner, fordi ingen av oss egentlig spør den andre rett ut om vi to skal møte hverandre. Jeg skulle gjerne ha vært den første til å foreslå det om jeg ikke var så forferdelig redd for å bli avvist.. Er det mulig å hinte litt til at jeg kunne tenkt meg å tilbringe mer tid med ham, uten at jeg trenger å spørre rett ut?

Vet at ansvaret faller på begge to i slike saker, men jeg tror rett og slett ikke at jeg tør å bare spørre ham rett ut om vi to kan ta oss en øl sammen uten at det må skje gjennom våre venner...

Hjelp meg kloke, modige sjeler.



Anonymous poster hash: 8b6c9...7fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

#1. Hvorfor tar ikke han initiativ?

#2. Hvorfor tar ikke du initiativ? Er det bare fordi du er redd for å bli avvist?

Hvis så; #3. Hvilket grunnlag har du gitt ham for at han skal gi deg noen trygghetsfølelse?



Anonymous poster hash: 9a266...dcd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

#1. Hvorfor tar ikke han initiativ?

#2. Hvorfor tar ikke du initiativ? Er det bare fordi du er redd for å bli avvist?

Hvis så; #3. Hvilket grunnlag har du gitt ham for at han skal gi deg noen trygghetsfølelse?

Anonymous poster hash: 9a266...dcd

1. Jeg er ikke helt sikker. Han vet at jeg ikke liker å gå for fort fram eller føle meg "kvalt" av gutter som blir for overivrige i starten. Så jeg tipper han enten prøver å unngå at det skjer, eller at han ikke tør å bare spørre meg rett ut han eller, eller så klart at han ikke er interessert.

2. Ja, det er fordi jeg er redd for å bli avvist... Rett og slett. Jeg er ikke så flink på å "put myself out there"...

3. Jeg vet ikke helt om jeg skjønner dette spørsmålet. Lurer du på hva jeg kan gjøre, for å få ham til å få meg til å føle meg trygg? Haha, komplisert..

Anonymous poster hash: 8b6c9...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...