Gå til innhold

Hvor mye vekt legger damer på høyde?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er selv 174 og har aldri hatt spesifikke høydekrav til menn.

174 er da vel helt greit det vel?

Må likevel si at jeg støtter Christiania_Oslo og hennes innlegg;

Er det ikke like selvsentrert å "kreve" en sånn og sånn mus eller slike pupper? Er det greit å ønske noe hvis man er mann men ikke hvis man er kvinne?

Jeg er 177cm men har vært sammen med menn som er lavere enn meg. Han ene var "ubetydelig"dvs 1-2cm mens han andre var en hode lavere. HVER DAG måtte jeg høre på hans anklager om at jeg sikkert ville ha en høy mann,hver.eneste.dag og jeg fikk ikke lov til å gå i høye hæler eller på den høyeste delen av et fortau. Derfor sier jeg nei takk til lave med uten selvtillit. Er du lav og takler det så ok, men skal du gå og mæle om "du vil sikkert ha en høy mann du"så er det no-go.

Føler også at mange menn ikke vil ha høye kvinner, de fleste går etter disse små og nette bertene under 170 fordi alt over blir for "godzilla"for dem tydeligvis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 164 cm høy selv, og liker at mannen er minst 180 cm.



Anonymous poster hash: ef38c...eb6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 164 cm høy selv, og liker at mannen er minst 180 cm.

Anonymous poster hash: ef38c...eb6

Why?

Anonymous poster hash: 0d145...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr visst noe. Hvis det er én gjenganger blant mine avvisninger, så er det høyde. Er 1.71.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke like selvsentrert å "kreve" en sånn og sånn mus eller slike pupper? Er det greit å ønske noe hvis man er mann men ikke hvis man er kvinne?

Jeg er 177cm men har vært sammen med menn som er lavere enn meg. Han ene var "ubetydelig"dvs 1-2cm mens han andre var en hode lavere. HVER DAG måtte jeg høre på hans anklager om at jeg sikkert ville ha en høy mann,hver.eneste.dag og jeg fikk ikke lov til å gå i høye hæler eller på den høyeste delen av et fortau. Derfor sier jeg nei takk til lave med uten selvtillit. Er du lav og takler det så ok, men skal du gå og mæle om "du vil sikkert ha en høy mann du"så er det no-go.

Føler også at mange menn ikke vil ha høye kvinner, de fleste går etter disse små og nette bertene under 170 fordi alt over blir for "godzilla"for dem tydeligvis.

Jeg er selv 174 og har aldri hatt spesifikke høydekrav til menn.

174 er da vel helt greit det vel?

Må likevel si at jeg støtter Christiania_Oslo og hennes innlegg;

Det har jo faktisk ingenting med dårlig selvtillit å gjøre, men baserer seg på hva mange kvinner påstår at de liker. Det er et faktum at mange kvinner hevder det er så viktig for dem at partneren er over 180, over 185, over 190, over ditt, over datt (uten at det ligger noen logikk bak det, bortsett fra sosial status o.l)… Så det er faktisk legitimt av eksen din å hale ut et skikkelig svar fra deg, Christina_Oslo, uten at jeg sier at han ikke overdrev.

Endret av Synapomorphy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo faktisk ingenting med dårlig selvtillit å gjøre, men baserer seg på hva mange kvinner påstår at de liker. Det er et faktum at mange kvinner hevder det er så viktig for dem at partneren er over 180, over 185, over 190, over ditt, over datt (uten at det ligger noen logikk bak det, bortsett fra sosial status o.l)… Så det er faktisk legitimt av eksen din å hale ut et skikkelig svar fra deg, Christina_Oslo, uten at jeg sier at han ikke overdrev.

Så det er ikke et skikkelig svar når jeg er i et forhold med han?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jo faktisk ingenting med dårlig selvtillit å gjøre, men baserer seg på hva mange kvinner påstår at de liker. Det er et faktum at mange kvinner hevder det er så viktig for dem at partneren er over 180, over 185, over 190, over ditt, over datt (uten at det ligger noen logikk bak det, bortsett fra sosial status o.l)… Så det er faktisk legitimt av eksen din å hale ut et skikkelig svar fra deg, Christina_Oslo, uten at jeg sier at han ikke overdrev.

Legitimt å "hale ut et skikkelig svar"? Problemet var jo at han spurte hvorpå hun svarte, men han fortsetter likevel å MASE kontinuerlig om det samme. Da er det jo plutselig litt problematisk, vel...?

Jeg for min del er ikke spesielt opptatt av å ikle meg høye hæler, men har opplevd jenter som ikke kan gå i dette sammen med typen fordi hans høydekomplekse nekter henne å være høyere enn han. Ved ett tilfelle tok faktisk noen bekjente bryllupsbilder på kirketrappa - han på nederste trappetrinn og hun på bakken ved siden av. Sånt blir for dumt, synes jeg...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker de over 4 meter, det er ingenting som er så sexy som det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del uaktuelt ettersom jeg er 173cm selv og foretrekker at jeg kan gå i høye hæler uten å se ned på menn. Drømmen er over 190.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

Er han høyere enn meg så går det bra. Og jeg er ikke så høy, så det er sjeldent at det er noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du vil være uaktuelt for noe, med det hadde du også vært om du var høyere!
For meg personlig er det, det, men så har jeg jo falt for gutter rundt den høyden før. Det er mer på papir og ikke noe som alltids følges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Why?

Anonymous poster hash: 0d145...4f0

Fordi det er bare det jeg personlig foretrekker. Skal ikke utelukke at jeg kunne datet en lavere enn det, men jeg synes ikke lave gutter er like tiltrekkende som høyere.

Anonymous poster hash: ef38c...eb6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er ikke et skikkelig svar når jeg er i et forhold med han?

Kanskje det var noe du sa eller måten du sa det på?

Legitimt å "hale ut et skikkelig svar"? Problemet var jo at han spurte hvorpå hun svarte, men han fortsetter likevel å MASE kontinuerlig om det samme. Da er det jo plutselig litt problematisk, vel...?

Jeg for min del er ikke spesielt opptatt av å ikle meg høye hæler, men har opplevd jenter som ikke kan gå i dette sammen med typen fordi hans høydekomplekse nekter henne å være høyere enn han. Ved ett tilfelle tok faktisk noen bekjente bryllupsbilder på kirketrappa - han på nederste trappetrinn og hun på bakken ved siden av. Sånt blir for dumt, synes jeg...

De fleste menn har varierende grad av høydekompleks. Det skjønner man når tom. Ronaldo (med sine 185) står på tå på omtrent alle lagbilder.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/08/14/1408009338331_wps_3_CARDIFF_WALES_AUGUST_12_T.jpg

http://www.independent.co.uk/incoming/article9668318.ece/alternates/w620/Ronaldo-1.jpg

Ser også ut som at han har smittet de andre på laget (legg merke til at det også er de høyeste som står på tå):

http://usatthebiglead.files.wordpress.com/2014/08/4873191251.jpg?w=1200

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje det var noe du sa eller måten du sa det på?

De fleste menn har varierende grad av høydekompleks. Det skjønner man når tom. Ronaldo (med sine 185) står på tå på omtrent alle lagbilder.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/08/14/1408009338331_wps_3_CARDIFF_WALES_AUGUST_12_T.jpg

http://www.independent.co.uk/incoming/article9668318.ece/alternates/w620/Ronaldo-1.jpg

Ser også ut som at han har smittet de andre på laget (legg merke til at det også er de høyeste som står på tå):

http://usatthebiglead.files.wordpress.com/2014/08/4873191251.jpg?w=1200

Han er sikkert flink til å gå med høye hæler han der :)

Anonymous poster hash: 61559...afa

Anonymous poster hash: 61559...afa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er sikkert flink til å gå med høye hæler han der :)

Anonymous poster hash: 61559...afa

Anonymous poster hash: 61559...afa

x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 160. 174 er bra! Fint å slippe kink i nakken når man kysser. Foretrekker heller litt under gjennomsnittet enn over når det kommer til høyde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For meg har du en bra høyde, for jeg er 163cm høy. Så lenge mannen er 8-10 cm høyere enn meg så er jeg fornøyd (liker å bruke hæler).

Anonymous poster hash: 2feec...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du møter en dame som er høyere enn deg selv da TS, er det en "hindring" for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo faktisk ingenting med dårlig selvtillit å gjøre, men baserer seg på hva mange kvinner påstår at de liker. Det er et faktum at mange kvinner hevder det er så viktig for dem at partneren er over 180, over 185, over 190, over ditt, over datt (uten at det ligger noen logikk bak det, bortsett fra sosial status o.l)… Så det er faktisk legitimt av eksen din å hale ut et skikkelig svar fra deg, Christina_Oslo, uten at jeg sier at han ikke overdrev.

De fleste menn har varierende grad av høydekompleks. Det skjønner man når tom. Ronaldo (med sine 185) står på tå på omtrent alle lagbilder.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/08/14/1408009338331_wps_3_CARDIFF_WALES_AUGUST_12_T.jpg

http://www.independent.co.uk/incoming/article9668318.ece/alternates/w620/Ronaldo-1.jpg

Ser også ut som at han har smittet de andre på laget (legg merke til at det også er de høyeste som står på tå):

http://usatthebiglead.files.wordpress.com/2014/08/4873191251.jpg?w=1200

Skjønner ikke helt, jeg... Mener du at mange menn har komplekser pga høyden eller ikke? Eller er det sånn at det eventuelt er kjærestens (alternativt helekvinnestandens) feil dersom typen sliter med dette?

Jeg har vært rimelig klar på at jeg sjelden bryr meg om høyden, men pakken som helhet ser jeg selvfølgelig på - og der er altså personligheten viktigst. Da er det muligens lite sjarmerende med en fyr på 160 som kontinuerlig klager over at han er for lav for andre damer dersom han er høy nok for meg!

Se på Gunhild og Petter Stordalen (168 cm) - flott par, synes jeg :jepp:

Hvis kjæresten din stadig klaget over at rumpa var for stor/liten eller puppene for store/små og du måtte gjenta i det uendelige at du synes hun er fantastisk som hun er... ...er det da damas rumpe/pupper du i realiteten ville linket problemet til eller personligheten hennes? Eller din manglende evne til å gi henne tilstrekkelig med bekreftelse? :klo:

Endret av Nemigirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner preferanser spiller nok inn, men det er på ingen måte bare det. Lave menn har blitt valgt sist i gymmen i 12-13 år på grunn av det, og det er klart det ikke er så kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...