Gå til innhold

Har aldri fjernet hår nedentil...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Absolutt. En kvinne må ha hår på fitta, ellers ville jeg snudd i døra. Jeg er en åpen mann og når jeg traff min kone, så sa jeg klart i fra til henne om dette. I ettertid har hun sagt at hun på den tiden var glattbarbert. Heldigvis passet det seg ikke med det første knullet da. Neste gang var det ei god kuse og kose seg med.

Jeg har vært sammen med både barberte og med ubarberte med full busk over alt...skog under armene,pelskledde legger..veiviser..osv...Og det er ikke til å komme bort fra at jeg blir ekstra tiltrukket og tent av de med alt håret i behold !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært sammen med både barberte og med ubarberte med full busk over alt...skog under armene,pelskledde legger..veiviser..osv...Og det er ikke til å komme bort fra at jeg blir ekstra tiltrukket og tent av de med alt håret i behold !

Leggende kan de godt ta. Det er fitta som er viktigst her. Der må det være litt mer en ei flystripe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leggende kan de godt ta. Det er fitta som er viktigst her. Der må det være litt mer en ei flystripe.

Haha,for min del er alt viktig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha,for min del er alt viktig ;)

Det er godt med kvinner. Vi er heldige som er menn, som kan kose oss med disse skapningene. :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt med kvinner. Vi er heldige som er menn, som kan kose oss med disse skapningene. :wow:

Hehe ja :P Og kvinner er jo så ekstra flotte og deilige når de er helt naturlige. Hårvekst,cellulitter,hengerpupper,"bilringer" osv er jo ingenting å skjule...Det er jo en del av det som gjør kvinner til de vakre skapningene de er :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hår der nede ei heller på legger, lår eller under armer. Sånn skal det fortsette å være

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe ja :P Og kvinner er jo så ekstra flotte og deilige når de er helt naturlige. Hårvekst,cellulitter,hengerpupper,"bilringer" osv er jo ingenting å skjule...Det er jo en del av det som gjør kvinner til de vakre skapningene de er :)

Naturlige kvinner er deilige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlige kvinner er deilige.

Ingenting slår det naturlige nei :) Ting som mange ser på som skavanker,er jo ikke det,men naturlig og sexy !

Endret av volvo22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk ikke en kvinne er helt naken hvis hun ikke er barbert. Kunne like gjerne hatt på truse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk ikke en kvinne er helt naken hvis hun ikke er barbert. Kunne like gjerne hatt på truse.

Ok. Så du har deg bare med de som har barbert hodehåret og da? Hvis ikke er hun jo ikke helt naken ifølge deg...

Anonymous poster hash: ba5ba...22d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Så du har deg bare med de som har barbert hodehåret og da? Hvis ikke er hun jo ikke helt naken ifølge deg...

Anonymous poster hash: ba5ba...22d

Jeg anså det som innlysende at jeg snakket om kjønnshår, men beklager selvsagt den manglende spesifiseringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke "busk" betyr, men helt ærlig så liker jeg svært dårlig å barbere meg så mye " der nede". Klør og gjør vondt.... Nå har jeg ikke kjæreste for tiden, så det er ikke noe problem, men jeg slet med soppinfeksjon før, og fikk egentlig streng beskjed av legen min om å ikke barbere meg, sideene hårene beskyttet mot det.

Jeg har sett typiske hårvekster fra folk på åttitallet, og de hadde mye mer hår enn jeg klarer å få om jeg lar det gro i flere år... Men jeg kunne som sagt, tross mild hårvekst, ønske at det ikke var sånn press på det, da det er så fort gjort å få problemer med det i etterkant

Så for min del kunne jeg ønske en mann som ikke syntes en liten "busk" var turn off

Anonymous poster hash: 0da7c...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei har aldri gjort dette og kommer aldri til å gjøre det. Naturlig er best! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har aldri gjort dette og kommer aldri til å gjøre det. Naturlig er best! :rodmer:

Kunne ikke vært mere enig !! :) Særlig med kraftig hårvekst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...