Gå til innhold

20 år, hatt sex med ca 26 stk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dersom en mann hadde skrevet hovedinnlegget, hadde kanskje kvinnene på kg vært mer lik menn her i kommentarene? En mann vil kalle en kvinne hore, og en kvinne ville kalt mannen player e.l.

Svar heller ja, om dere mener det er for mange, ikke skyt ut drittslenging, for.en.gangs.skyld.slutt!



Anonymous poster hash: b5d91...210
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, jeg synes ikke det er noe sjarmerende, for å si det slik. Kompisene mine har akkurat den samme holdningen, og vi foretrekker selv forhold foran ONS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet også om noen sånne jenter desverre. De klarer aldri å få seg kjereste, og blir alltid noe drama. At de ikke bare kan innse at de ødelegger sånn for seg selv. Jenter MÅ slutte å tro at de er attraktive og dermed spre bena for en mann. Det fører de ingen vei i livet. De blir sett på som tapere av menn som ser bra ut/ er attraktive. Men desverre er det vanskelig å snu et dårlig mønster. Trust me, jeg vet at maange menn utnytter sånne jenter til et hull og tømme seg i. Er litt trist, men de klarer ikke å respektere ei jente som har sunket så lavt desverre. :)

Noe en kan gjøre for å hjelpe disse venninnene til å innse det? Min venninne går på antidepressiva, synes det er ille at menn velger en som er langt nede, samtidig så er det vel lett for menn å peke ut hvem som er "enkle mål"...

Anonymous poster hash: b5d91...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe en kan gjøre for å hjelpe disse venninnene til å innse det? Min venninne går på antidepressiva, synes det er ille at menn velger en som er langt nede, samtidig så er det vel lett for menn å peke ut hvem som er "enkle mål"...

Anonymous poster hash: b5d91...210

Nei du må bare fortelle henne den brutale virkeligheten, at hun er inni en ond spiral, og hvis hun vil berge ryktet/psyken sin, så må hun slutte å ha sex uten at det er ordentlige følelser involvert. Hun vil bare føle seg enda mere utnyttet og brukt. Menn som vil ha et lett knull, vet dette å bruker de til sin nytelse. Dump og kast mentalitet. Og fortsatt forsvsrer mange kvinner dette desverre. De må jo skjønne at nettopp DE blir utnyttet og brukt. De tror selv at de må være fin siden mennene vil ha kuken inni de. Herregud, er mange eksempler på at topptrente fotballspillere som kan få hvem de vil, har vært utro med luksusprostutierte/strippere som så laaangt dårligere ut enn kjeresten deres. Menn utnytter sånne kvinner hvis de er desperat.

Anonymous poster hash: ac915...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 år og har hatt sex med omtrent like mange som deg ts og ser ikke på meg selv som noe dårlig menneske eller hore av den grunn! Et fåtall var jeg forelsket i, et par var jenter fordi jeg var nysgjerrig og resten bare skjedde fordi vi begge hadde lyst på hverandre. Det var som oftest god sex, gjerne flere ganger med de som var best. Men så møtte jeg en mann jeg ble virkelig forelsket i og til slutt kjæreste med og da ble sex noe helt annet! Det er godt på en helt annen måte nettopp fordi jeg er forelsket! Så nei, jeg tror ikke du har tatt psykisk skade av sexen du har hatt! Du har bare "vokst opp" litt kanskje. Sex MÅ ikke være følelser, det kan være fantastisk uten også!

Hva som er for mange er helt opp til deg selv og ikke noe noen andre skal bry seg med!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 22 år og har hatt sex med omtrent like mange som deg ts og ser ikke på meg selv som noe dårlig menneske eller hore av den grunn! Et fåtall var jeg forelsket i, et par var jenter fordi jeg var nysgjerrig og resten bare skjedde fordi vi begge hadde lyst på hverandre. Det var som oftest god sex, gjerne flere ganger med de som var best. Men så møtte jeg en mann jeg ble virkelig forelsket i og til slutt kjæreste med og da ble sex noe helt annet! Det er godt på en helt annen måte nettopp fordi jeg er forelsket! Så nei, jeg tror ikke du har tatt psykisk skade av sexen du har hatt! Du har bare "vokst opp" litt kanskje. Sex MÅ ikke være følelser, det kan være fantastisk uten også!

Hva som er for mange er helt opp til deg selv og ikke noe noen andre skal bry seg med!

Synd at de fineste jentene har skjønt at de er hotte og får de deiligste guttene som partner. Jenter som er easy to get ender ofte opp ulykkelig. Ikke alle nødvendigvis, men...:)

Anonymous poster hash: ac915...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antallet ditt forteller meg at sex ikke betyr særlig mye for deg. At du kan ha sex med noen som ikke betyr noe for deg. Jeg tror ikke det er psykisk skadelig, heller et symptom på noe dypere. Hvorfor ikke bare onanere litt når du er kåt, i stedet for å gnukke på folk du knapt kjenner?



Anonymous poster hash: 62679...bf8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trur det kan være psykisk skadelig for enktelte. De som opprinnelig forbindte sex med følelser.



Anonymous poster hash: 1a169...983
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er mulig å ha sex med så mange over så liten tid uten å bli fucka i hodet av det.

De jentene jeg kjenner som var kjent for å være superbillige har slitt mye i ettertid.



Anonymous poster hash: 05df0...ed4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er mulig å ha sex med så mange over så liten tid uten å bli fucka i hodet av det.

De jentene jeg kjenner som var kjent for å være superbillige har slitt mye i ettertid.

Anonymous poster hash: 05df0...ed4

Det har jeg sett også. Holder meg selv unna sånne jenter og foretrekker forhold foran ONS,

du må gjøre som du vil men jeg hadde som regel ikke villet hatt en seksuell relasjon til en jente med mange partnere pga jeg kjenner flere som sliter i etterkant.

Anonymous poster hash: 1f366...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er mulig å ha sex med så mange over så liten tid uten å bli fucka i hodet av det.

De jentene jeg kjenner som var kjent for å være superbillige har slitt mye i ettertid.

Anonymous poster hash: 05df0...ed4

Jeg har venninner som har vært med langt flere enn det og likevel har det helt greit med seg selv og andre. Jeg kjenner til og med noen som hadde en helt vill ungdomstid, som hadde sex med både gutter og jenter, mange, så godt som hver dag, og noen dager flere i løpet av samme dag, som nå har barn, mann, jobb og lever helt uten noen som helst problemer.

Men det er jo kjekt å ha en unnskyldning for å moralisere overfor andre, er det ikke? "Jeg bryr meg bare om deg lille venn, det er derfor jeg kaller deg hore så du skal slutte å ha sex med andre menn".

Anonymous poster hash: 3a9ad...c5a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er da ikke hore selv om man har sex med mange. Enkelte av dere bør slå opp ordet i ordboka før dere uttaler dere.

Hor, fra Bibelen: Å ha sex utenfor ekteskap.

Anonymous poster hash: bd5bf...799

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke hore, men særdeles lett på tråden. 26 allerede... Lite flatterende med jenter som sprer beina så villig...

Anonymous poster hash: 35f3f...02b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har venninner som har vært med langt flere enn det og likevel har det helt greit med seg selv og andre. Jeg kjenner til og med noen som hadde en helt vill ungdomstid, som hadde sex med både gutter og jenter, mange, så godt som hver dag, og noen dager flere i løpet av samme dag, som nå har barn, mann, jobb og lever helt uten noen som helst problemer.

Anonymous poster hash: 3a9ad...c5a

Hyggelig det. Sikkert noen som klarer seg bra også. Bortsett fra at de må leve i en løgn resten av livet. Tviler på at mannen vet at han er gift med den mest løsaktige dama i bygda.

Anonymous poster hash: 05df0...ed4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er ekstremt mange. Føler at de som kan ligge med så mange, er en egen type mennesker, som jeg ikke skjønner noenting av



Anonymous poster hash: e66ca...ef5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hyggelig det. Sikkert noen som klarer seg bra også. Bortsett fra at de må leve i en løgn resten av livet. Tviler på at mannen vet at han er gift med den mest løsaktige dama i bygda.

Anonymous poster hash: 05df0...ed4

Byen, ikke bygda. Så nå har det gått fra "jeg bryr meg om henne" til "jeg bryr meg om den hun blir sammen med"? Med andre ord så har du innsett at din "omsorg" er avslørt som villedende, så nå prøver du deg på noe annet.

Anonymous poster hash: 3a9ad...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byen, ikke bygda. Så nå har det gått fra "jeg bryr meg om henne" til "jeg bryr meg om den hun blir sammen med"? Med andre ord så har du innsett at din "omsorg" er avslørt som villedende, så nå prøver du deg på noe annet.

Anonymous poster hash: 3a9ad...c5a

Jeg tror ikke det er sunt eller behagelig for henne å gå rundt å leve i en løgn.

Anonymous poster hash: 05df0...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Vi har virkelig feilet som samfunn når man sprer beina for titals mennesker selv før man har blitt myndig. Det er nok et tegn på at vi i Norge er altfor skjermet for problemene verden har å by på.



Anonymous poster hash: cb7c6...f9c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes 26 er for alt for høyt for en person på din alder, men har du det bra og trives med det så er jo det fint for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...