Gå til innhold

Dårlig selvtillitt om en jobb jeg har søkt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har søkt en jobb som jeg i utgangspunktet har lyst på, men jeg har så utrolig dårlig selvtillit når jeg tenker på meg selv i den stillingen. Jeg tenker at jeg er redd for å ikke "klare" jobben hvis jeg får den. Tenker at jeg vil være den dummeste av alle kollegaene. Dette plager meg virkelig. Jeg vet omtrent hva jobben går ut på, men jeg vet ikke om jeg vil trives når/hvis jeg først begynner å jobbe. Skjønner dere hva jeg mener?

Jobben er i en stor bedrift og jeg er kvalifisert på papiret, men jeg vet ikke om jeg er kvalifisert i praksis. Har allerede vært på to intervjuer og skal på et tredje nå snart, som er siste intervju.

Kan legge til at jeg har litt sosial angst og har veldig lav selvtillitt... men er likevel "flink", høyt utdannet, ansvarsfull og yter alltid mitt beste. Huff, blir så sliten av dette. Noen råd til meg?



Anonymous poster hash: b56d5...428
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De hadde ikke kalt deg inn igjen og igjen hvis de ikke trodde du var egnet for jobben. Og det går ikke bare på kvalifikasjonene dine på papiret, men personlighet og hvordan de tror du vil passe inn i teamet.

Hvis du får jobben, stol på deres avgjørelse og ikke la din lave selvtillit stå i veien. Alle trenger opplæring i begynnelsen av et nytt arbeidsforhold, det er ingen som forventer at du kommer rett inn og kan alt fra første øyeblikk.

Dette går så fint! Lykke til :) :)



Anonymous poster hash: 1030b...72b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...