Gå til innhold

Det går i sneglefart, gidder jeg mer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har hatt noe på gang med en fyr ei stund nå, men det har gått veldig treigt. Grunnen til det kan være at begge to er sjenerte + at han er litt småtreig. Når vi møtes på fest osv så har vi det fantastisk, jeg merker at vi har kjemien og ting går bra. Han tar masse intiativ da. Ellers så hører jeg ingenting fra han og dette har pågått en stund nå. Jeg skrev en melding til han om at jeg ville bli bedre kjent og sånn, han svarte med positiv responds. Ingenting skjer etter der, han er litt spesiell og jeg vet ikke hva han tenker. Det har pågått en stund nå.... (6 mnd) Vi kommer liksom ikke videre, jeg vil finne på ting med han og sånn, men er usikker om han er helt der. Helt forvirra.

Det har gått så mye opp og ned at jeg synes det blir litt slitsomt. Vet ikke om jeg gidder mer, samtidig som jeg liker han kjempe godt, men er det verdt det når jeg aldri vet hvor jeg har han??

What to do?




Anonymous poster hash: 70424...bbf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han dater noen andre? Eller har han personlige problemer som gjør at han ikke klarer/vil binde seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han dater noen andre? Eller har han personlige problemer som gjør at han ikke klarer/vil binde seg?

Jeg vet han ikke dater andre, men den siste kan være et poeng..

TS

Anonymous poster hash: 70424...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan prøve å gi han litt avstand å ser om han gjør noe da. Hvis ikke er han kanskje ikke interessert nok..



Anonymous poster hash: 70424...bbf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet han ikke dater andre, men den siste kan være et poeng..

TS

Anonymous poster hash: 70424...bbf

Du VET ikke det, men han sier kanskje at han ikke gjør det? 6 mnd uten å få frem hva han egentlig vil er litt i overkant. Han kunne i det minste sagt ifra om at han ikke er klar for noe seriøst/ikke er ute etter forhold, dater flere eller lignende.. Time to move on. Kanskje han får ut fingeren da hvis han er interessert.

Anonymous poster hash: 5985a...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du VET ikke det, men han sier kanskje at han ikke gjør det? 6 mnd uten å få frem hva han egentlig vil er litt i overkant. Han kunne i det minste sagt ifra om at han ikke er klar for noe seriøst/ikke er ute etter forhold, dater flere eller lignende.. Time to move on. Kanskje han får ut fingeren da hvis han er interessert.

Anonymous poster hash: 5985a...9f2

Hehe, ja jeg vet ikke 100% sikkert. Vanskelig å forklare men han er ikke typen og vi har masse felles venner, så om det hadde vært noen andre hadde jeg fått det meg med på en eller annen måte. Ja, det er litt dårlig at han ikke gir klare signaler. Så nå skal jeg bare ta avstand! Takk!

Anonymous poster hash: 70424...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan har dere hatt noe på gang? Hva innebærer det?

Anonymous poster hash: 0ed79...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev en melding til han om at jeg ville bli bedre kjent og sånn, han svarte med positiv responds. Ingenting skjer etter der, han er litt spesiell og jeg vet ikke hva han tenker.

Anonymous poster hash: 70424...bbf

Han regner vel med at du skal ta noe initiativ da, når du har spurt om dere skal bli bedre kjent og han har svart at det hadde vært hyggelig. :P Det burde han selvfølgelig gjort selv også, men hadde rollene vært byttet om og kvinnen vært den som ikke tok initiativ, hadde ingen her inne på KG rådet deg til å holde avstand for å se om den andre var interessert ihvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har dere hatt noe på gang? Hva innebærer det?

Anonymous poster hash: 0ed79...145

Vi har vært på flørtern, vært på besøk et par ganger og vi fester mye sammen. Vi har veldig god kjemi og samme humor, veldig gode venner samtidig som vi har den "flørtekjemien". Han har vært litt av og på når det gjelder å ta kontakt, men når jeg møter han face to face virker han ganske interessert, men ikke så veldig flink på å ta intiativ der bare jeg og han kan møtes osv.

Mange av vennene mine skjønner ikke at jeg gidder å holde på sånn med han siden han er såpass av og på. Litt vanskelig når jeg liker han skikkelig godt....

TS

Anonymous poster hash: 70424...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han regner vel med at du skal ta noe initiativ da, når du har spurt om dere skal bli bedre kjent og han har svart at det hadde vært hyggelig. :P Det burde han selvfølgelig gjort selv også, men hadde rollene vært byttet om og kvinnen vært den som ikke tok initiativ, hadde ingen her inne på KG rådet deg til å holde avstand for å se om den andre var interessert ihvertfall.

Jeg føler at jeg har tatt en del intiativ da, men jeg vil ikke maset hvis det har seg sånn at han ikke er interessert. Vil jo at han skal gjøre noe for at vi skal ha kontakt også, slik at det bare blir at jeg gjør alt..

Mange sier at hvis han virkelig er interessert så tar han kontakt, derfor må jeg kanskje gi litt avstand for å se om han virkelig er gira.. Er det en dum ide?

TS

Anonymous poster hash: 70424...bbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å tolke sånne. Kanskje prate med han om det?

Anonymous poster hash: 70424...bbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette her virker veldig diffust. Kanskje han i realiteten ikke har noen anelse om at du liker han? Lite dust å ta avstand da :fnise:

Anonymous poster hash: 81984...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes dette her virker veldig diffust. Kanskje han i realiteten ikke har noen anelse om at du liker han? Lite dust å ta avstand da :fnise:

Anonymous poster hash: 81984...458

Han vet godt at jeg liker han, vi har pratet om det og han har sagt at vi har noe på gang. Men hva vil egentlig det si, når han er så fraværende til tider? Han er ikke en random date, det er liksom "the boy next door", kjent hverandre siden barndommen og han har alltid vært litt spesiell. Han er litt nerdetype og han er litt sånn fraværende og fjern til andre også. (Pratet med vennene hans også, hehhh)

TS

Anonymous poster hash: 70424...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...