Nordlys Skrevet 10. august 2004 Forfatter #61 Skrevet 10. august 2004 Jeg kjenner ikke så veldig mange mo folk her i byen, så jeg tviler egentlig på det... Men det kan jo hende Men det e ganske mange av dem i den her byen, selv om de fleste eg kjenn på Mo ikke skjønn at det går an å trives her. Men dem har misforstått, eg stortrives i allefall! Et kaffeslabberas vil jo avslør om vi veit av kverainner, :-) Bare sei tid og sted, eg e med!
Gjest Madley Skrevet 10. august 2004 #62 Skrevet 10. august 2004 I neste uke en gang? Når Ingeborg kommer hjem fra det store utland?
Nordlys Skrevet 10. august 2004 Forfatter #63 Skrevet 10. august 2004 :-) Jepp, for da e eg telbake fra husmorferien min . Planlegger pakking, shopping bading.........
Nordlys Skrevet 10. august 2004 Forfatter #65 Skrevet 10. august 2004 Har dokk truffe kverainner før eller????
Gjest Madley Skrevet 10. august 2004 #67 Skrevet 10. august 2004 Ingeborg, fighter og jeg er blitt gode venner allerede
Bokalven Skrevet 10. august 2004 #69 Skrevet 10. august 2004 Lythande og jeg har også blitt gode venner! Og gleder meg sinnsvakt til å få Saeria på besøk. Og jordbær var den som dro meg inn hit på KG.
Gjest MrsL Skrevet 10. august 2004 #71 Skrevet 10. august 2004 Eg e mo væring! Er du? Så spennende :-) Kanskje vi vet av hverandre
Nordlys Skrevet 11. august 2004 Forfatter #72 Skrevet 11. august 2004 Ingeborg, fighter og jeg er blitt gode venner allerede :-) Alltid kjekt med nye venner. Og dette er jo en fin måte å treffe nye på! Gler meg tel å sjå dokk! Ha en fin dag alle sammen!
Eplegrønn Skrevet 11. august 2004 #74 Skrevet 11. august 2004 Kremt, kremt.. Her var det mange jeg kanskje kjenner :-) Ramla innom dagboka di Nordlys, og nå kunne jeg ikke dy meg. Måtte si hei . Fin onsdag til deg! Hilsen Eplegrønn
Nordlys Skrevet 11. august 2004 Forfatter #75 Skrevet 11. august 2004 :-) Lunacia og eplegrønn hei og god morn ja. Eller god formidag! Her jobbes det før fullt sia husmorferien begyn i morra. Men må jo se litt her og, og da e det så koselig at nån har vært innom å lagt igjen hilsen! Og til eplegrønn; kanskje noen av oss kjenn deg og, eller....? Og så håpa eg du ikke slo deg når du ramla inn.... og kom bare inn før her e alle hjertelig velkommen Ha en solrik og flott dag!
Bokalven Skrevet 11. august 2004 #76 Skrevet 11. august 2004 Ha en solrik og flott dag! Du også! Personlig har jeg ikke noe i mot det overskyede været som er akkurat nå.
Maxine Grey Skrevet 11. august 2004 #77 Skrevet 11. august 2004 Titter bare innom for å sjekke sola! Ser ut som en fin gjeng samles her.. I kveld skal jeg lese en ny dagbok. "Nordlands netters fortryllende.."
Eplegrønn Skrevet 15. august 2004 #78 Skrevet 15. august 2004 Redda deg fra side 2 *grøss*, og ville bare si at jeg håper husmorferien var nyydelig :-)
Nordlys Skrevet 16. august 2004 Forfatter #79 Skrevet 16. august 2004 Husmorferien e over og det e deilig å kom hjem igjen! Herregud kor eg savna ungan når eg e borte, ja mann og, men ungan mest. Og da e det så deilig å kom heim før da sett dem lenge i fange og vil kos. flere detaljer fra en meget vellykket husmorferie seinere før no skal eg kos med mannen
Bokalven Skrevet 16. august 2004 #80 Skrevet 16. august 2004 Er det ikke deilig å være for deg selv da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå