Gå til innhold

Nordlands netter!

Nordlys

Anbefalte innlegg

Hei alle kjekke brukere!

Etter en måneds ferie er batteriene full ladet og jeg er klar til å ta fatt på nye spennende tider! Og da er et av mine prosjekter å prøve meg på dagbok skriving. Det finnes jo så mange spennende mennesker her og mye kjekt å lese om, så nå er det min tur til å dele opplevelser fra min hverdag med dere alle.

Så får tiden vise hvordan det går!

Nordlands nettene er i allefall herlige for tiden! Og kan brukes til så mangt, he, he! Skal fortelle mer siden , må bare sjekke om jeg får koblet denne til profilen.

Snakkes snart igjen håper jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra jeg fikk til! Nå ble jeg stolt, er ingen stor data ekspert, men bare man prøver litt går det jo bra!

Er egentlig på jobb, men er litt imot å sitte inne å jobbe når det er over 20 grader og stekende sol ute. Skulle jo helst ha stekt "flesket" litt og sett om brunfargen kunne forbedret seg. Vi skulle egentlig hatt slik siesta som de har i sydligere breddegrader, når det er sommer. Og spesielt vi som bor nord for polassirkelen, vi skulle egnetlig hatt lov til å ta solfri, når den endelig er her. Har ikke sett den så veldig mye i sommer nei!!! :-(

Men i dag endelig! Og selvfølgelig første dag på jobb etter ferien! Men sjefen har ennå ferie så hvem vet hvor lenge en blit her... :kul:

Må i allefall spise litt deilig salat til lunsj, så får vi se om arbeidslysten går over......

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for første hilsen!

Stor :klem2: til deg!

Håper mange flere vil skrive noen ord!

Her er i allefall arbeidsdagen slutt og nå skal det soles,grilles og bades. Ha en hærlig sommerdag alle sammen!

Vi skal forresten grille rødvins marinerte lammekotteletter og ha gresk salat og baguetter til!!

Kanskje jeg drister meg til et glass rødvin også, det er jo tross alt første dag etter ferien! Må jo holde på feriefølelsen lengst mulig. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Velkommen som dagbokskriver :-) Så at dagboka di het Nordlandsnetter og fikk hjemlengsel med en gang og tenkte at denne brukeren vil jeg gjerne følge med litt.

:wink: fra en utflytta Nordlandsjente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du utflytta nordlandsjente!

Takk for hilsen Og bare følg med du, så skal jeg oppdatere deg på hvor fint vi har det. I kveld er det fremdeles 19 grader ute og jeg ser sola skinne blodrød over fjellene, paradis, spør du meg.

Og mannen har fristet med en liten sykkeltur langs havet nå i kveld! Tror jeg biter på og svermer litt :-)

Og det beste er jo at slik blir det ennå noen dager. Ha ei herlig sommernatt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja flott navn ikke sant!!

Og så er det jo noe helt spesielt med nettene her oppe da! Jeg vet for jeg er en ekte nordlansjente som har vært utflytta både i midten ( les Trondheim) og langt sørvest ( les Stavanger). Men æ lægta hjæm......

Så no kos æ mæ!!

Og angående den svermeriske sykkelturen i går.....

Så e vi nok to som e ekstra trøtt i på jobb i dag :P :hjerter2: Ja nordlandsnetter e som skapt til å bli forelska i.

Etter ei hærlig sommernatt får dokk ha en hærlig sommmerdag, ja før sola e oppe enno den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Sola skinner og jeg er så glad.....

Det er jo bare helt utrolig en hel uke med sol sol sol! Kan man ha det bedre?

Bare synd at døgnet ikke har fler timer for det er så mye jeg gjerne skulle gjort. Og særlig sent på kvelden, da sprudler man liksom over av ideer og kjekke ting å finne på, men sukk så var det den klokka da.

Men men sove får man vel gjøre når men blir gammel!

Har forresten sittet å lest litt i ulike dagbøker her inne og det er utrolig hvor mange forskjellige folk som er her, både ung og gammel. Super dupert syns jeg. Men åhh så nysgjerrig jeg blir, hvem er dere alle sammen......?????? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAJA! det måtte jo skje. Nå er alt ved sitt vante gamle igjen- REGN,REGN

Men hva gjør vel det når man skal på husmorferie om kun en uke. Hurra hurra. Jeg har tenkt på det lenge og i går surfet jeg litt etter billig billetter og jeg fant jeg fant. Så jeg skynte meg å bestille før jeg kunne finne på å ombestemme meg. Er jeg ikke lur? :roll:

Men de som jeg har snakket med om det syns det er velsig snålt at jeg skal bo hos en god kompis. De skjønner ikke at mannen min gir meg lov til det. :evil: Blir egentlig litt irritert på dem, for det virker som de tror at jeg skal på den heisa turen. Men jeg skal jo bare være borte litt fra mann og barn, og kose meg med gode venner. Og venninnene mine har jo mann og barn og da ble det liksom ikke samme husmorferien å bo hos dem.

JAJA. Jeg gleder meg i allefall :-)

Kanskje de bare er missunnelige?

ERTE BERTE! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hit MÅTTE jeg jo bare inn for å lese. Fin tittel på dagboka di.

Kos dæ i nordlandsnættern.

Hilsen nok ei utfløtta nordlandsjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Takk for hilsen, bi så glad!

Og som nordlandsjente veit du jo kor flott vi har det.

Syns du har et flott navn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
:vinke:

Jeg er tilflytta Bodøværing. Nordlys, du må være med når jeg, Madley og Ingeborg har bodøtreff.

Fine greier! Når og hvor? Ehhh tør jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvor mange år du er? :)

Nysgjerrig nå ja!

På papiret er jeg 32, men føler meg bare sånn ca.23 ennå og det skal jeg være lenge.

Enn du?

Jada, nysgjerrig jeg også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...