Gå til innhold

Vil dere helst finne kjæreste fra stor by eller mindre plass?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil dere helst finne en kjæreste fra stor byer eller små plasser? Og hvorfor?

Hvor bor dere selv?.

Jeg kunne godt tenkt meg å finne en jente fra en mindre plass, for jeg syntes de selv har litt bedre moral som passer min. Er selv fra en storby



Anonymous poster hash: 9084f...193
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fler jenter i storbyen, og fler gutter på landet.
Så da har du dårlige odds.

(derfor den serien som gikk på tv der en buss med byjenter ble kjørt rundt til gutter på landet)



Anonymous poster hash: 707af...660
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men grunnen til det er jo at jentene fra små plasser flytter inn til byen, så egentlig har du ganske gode odds. ;)



Anonymous poster hash: 707af...660
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere tenkt at det ikke spiller noen rolle før. Jeg bor i en storby nå, men er fra ei lita bygd. Nå er jeg imidlertid på det klare at jeg vil flytte tilbake hit etter endt utdanning om 1,5 år. Derfor er det i utgangspunktet vanskelig å date noen fra storbyen, da det ikke er sikkert at vedkommende vil bli med tilbake til bygda.

Så om du vil date ei bygdejente, har du tenkt på at det kanskje kan være at hun ikke vil bli i storbyen? Eller vil du date ei bygdejente som har kommet for å bli i storbyen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri tenkt på problemstillingen... Har selv funnet mann fra en liten by, uten å se hvordan det skulle påvirket valget.

Anonymous poster hash: 0cfef...27d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel mest det samme for meg om hu kommer fra storby eller liten plass. Hvor noen kommer fra spiller ingen rolle, så lenge det ikke fra et område med denne éne dialekten som jeg misliker sterkt.

Kan i teorien flytte hvor som helst. :laugh:

Har ingenting i Oslo som holder meg igjen.

Mer vrient er det å forestille meg hvordan jeg skal kunne etablere kontakt med ei som kanskje bodde flere timer unna med tog.

Endret av Vux
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker best bygdejenter, litt annet syn på ting enn metropol jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere tenkt at det ikke spiller noen rolle før. Jeg bor i en storby nå, men er fra ei lita bygd. Nå er jeg imidlertid på det klare at jeg vil flytte tilbake hit etter endt utdanning om 1,5 år. Derfor er det i utgangspunktet vanskelig å date noen fra storbyen, da det ikke er sikkert at vedkommende vil bli med tilbake til bygda.

Så om du vil date ei bygdejente, har du tenkt på at det kanskje kan være at hun ikke vil bli i storbyen? Eller vil du date ei bygdejente som har kommet for å bli i storbyen?

Ja, det er jeg klar over. Jeg går der begge to blir enig om å dra. Men hva med dere da?. Det var ikke bare om meg men dere her inne også

Anonymous poster hash: 9084f...193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det er greiest å finne en fra bygda, siden jeg aldri overhodet kunne tenke meg å bo i by, og helst egentlig vil bo enda mer avsidesliggende til enn det jeg gjør nå. Hadde jeg funnet meg en bygutt hadde jeg nok vært redd for at han ville slite med å takle bygdelivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge de ikke er sprengt i hodet spiller det fint liten rolle, men jeg ønsker ikke å bo på en liten plass. Jeg vokste opp på en liten plass og er det noe jeg ikke klarer så er det rykteflomen(det og at du aldri får tak i det du skal ha). Folk har ikke noe annet å gjøre på landet, internett til tross.



Anonymous poster hash: d6e9e...5c3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha en mann fra bygda. Er bygdejente selv :)

Anonymous poster hash: 40610...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosoul

Nå går vel jeg under kategorien "bygdejente" og jeg har kun hatt forhold med menn som også er fra "bygda". Jeg merker jeg blir mer og mer nysgjerrig på "gutta fra de store byene", og jeg er mer enn gjerne åpen for å kunne finne meg en fra en storby. Jeg flytter meg enn gjerne på meg!
Hvor vedkommende kommer fra, har svært liten eller ingen betydning for min del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har mer til felles med en fra byen (og det er selvsagt veldig mange ulike folk i byen så vi må jo ha samme "by mentalitet, typisk oslo øst gutter passer meg langt bedre enn en fin vestkant fyr) men det er liksom ikke avgjørende.

Klikker jeg bra med en bygdegutt hadde ikke det vært en dealbreaker.

Endret av pinar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HeiHade

Det går først og fremst på han som person. Alt går greit, så lenge det ikke er en pappagutt med sleik og blazer fra Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...