Gå til innhold

Hvorfor er menn i forhold utro?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Wow!

Akkurat dette beviser jo bare hvor på jordet du er.

Du kan være så moden og utviklet du bare vil. Er du intelligent, vet du også at en kun har ett liv. Hvorfor skal man da ta alt så seriøst hele tiden? Uansett hvordan du vrir og vender på det, kommer du ikke levende ut av livet uansett.

Skal du få noe utbytte av tiden din her på jorden, gjelder det å ha det gøy så lenge en har mulighet.

Menn vrir seg fra ego over mot id, kvinner vrir seg fra ego mot super-ego. Mon tro hvem som 80 år gamle ser tilbake på sin tid og føler den har hatt det best.

Nei en skal ikke ha det ''gøy'' en skal submissivit overgi seg til gud og være lydig og tro på den ekte kjærlighet. En skal aldri være utro eller se på andre kvinner...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere kvinner som er utro enn menn, men okei.

• Liker 2
Skrevet

Tror ikke det har noe som helst m partner å gjøre. Jeg tror folk er utro fordi de kan og fordi de bar lyst, og i tillegg mangler viljestyrke/impulskontroll til å la være.

Skrevet

JEg stiller meg enda undrende til dette. Hvorfor er det slik at menn som har kjæreste velger å ha en elskerinne eller annet for sex og kos?

Får de ikke tilfredstilt sine behov hos sin kjæreste?

Anonymous poster hash: c39b3...4c3

Det samme spørsmålet kan vel stille over damene.....dere er ikke det spor bedre dere heller!! Kanskje ikke i den tiden du er "bare" kjæreste, men det kommer seinere!!! :D :D

Skrevet

JEg stiller meg enda undrende til dette. Hvorfor er det slik at menn som har kjæreste velger å ha en elskerinne eller annet for sex og kos?

Det er vel samme årsak som kvinner, behov for å føle seg attraktiv, begjært, sett som person

Gjest Coolaid
Skrevet

Hvorfor tror du ( og mange andre) at det handler om utilfredsstilte behov ? Det er ikke sånn at menn har en mengde behov og dersom de ikke får de dekket så eksploderer de, eller hopper til køys med hvem som helst. Tenk på hvor mange mennesker som IKKE er utro.

Hvorfor en del menn og kvinner er utro ? Sikkert fordi de har følelsesmessige problemer, de trenger en boost for selvtilliten. Det er ikke så enkelt at det handler som kun sex eller at "min kone forstår meg ikke"........

Skrevet

Min erfaring er at man som hannkjønn får vesentlig mer oppmerksomhet når man er i et forhold enn når man ikke er det, jeg aner ikke hvorfor det er slik men det er godt merkbart i alle fall. Så å si at "tilbudene" er flere når man er i et forhold, blir ikke feil å si - og da er det jo gjerne slik at det er damene heller enn mennene selv som sender signaler og sjekker opp, klart man kan bli stilt for uimotståelige fristelser da...

Skrevet

Flere grunner til det, tror jeg. Handler ikke om å spre frøa, men å styrke en svak selvfølelse av ulike årsaker. Mangel på følelser og nærhet i forholdet, sexnekt, ulik sexlyst mellom han og henne, manglende komplimenter fra fruen, bekreftelse på at man fortsatt har draget, samt realiteten at vi mennesker KAN forelske oss/bli betatt av andre mens vi er i et forhold. Er forholdet litt skrantende, desto større sjanse for utroskap. Noen opplever gruppepress fra kompiser. Også har vi en lite gruppe hulemenn som bare mangler respekt for dama si og som kun følger reptilhjernen sin.

Tror du er inne på noe her.

Anonymous poster hash: f378d...9e0

Skrevet

-Tråden er ryddet for avsporing-

- Magnifique, mod.

Skrevet

Av alle mine forhold med kvinner så har rundt 80% av de vært utro. Kan jeg da konkludere med at "alle" kvinner er utro?

Anonymous poster hash: cd074...862
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...