Cowboy Lotte Skrevet 8. januar 2015 #21 Skrevet 8. januar 2015 At menn er utro er helt horribelt! Dog kvinner kan kanskje være noe utro da det blir helt annerledes. Menn er utro pga sex og råskap. Mens vi kvinner gjør det fordi vi føler å hevne oss litt på mannen.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #22 Skrevet 8. januar 2015 Nja, kvinner er like ille på byen og på julebord når det kommer til ONS som menn uten at noen følelser er involvert så teorien din holder ikke vann. Poenget mitt er at kvinner ofte er utro fordi det nåværende forholdet skranter - man har mistet følelser for partneren (og nye følelser for andre dukker opp), man blir ikke sett, kommuniserer dårlig. Lista er lang. Tror ikke det samme gjelder menn. De kan være utro selv om nåværende forhold faktisk er bra. Anonymous poster hash: 44168...d5b
Gjest Kili Skrevet 8. januar 2015 #23 Skrevet 8. januar 2015 En grunn til at mange er utro er kvinnenes sexnekt. Altså kvinnenes egen feil.
WubWub Skrevet 8. januar 2015 #24 Skrevet 8. januar 2015 At menn er utro er helt horribelt! Dog kvinner kan kanskje være noe utro da det blir helt annerledes. Menn er utro pga sex og råskap. Mens vi kvinner gjør det fordi vi føler å hevne oss litt på mannen. Utroskap som hevn for et eller annet høres uendelig verre ut enn utroskap pga et øyeblikk hvor man er grepet av lyst og begjær.
Cowboy Lotte Skrevet 8. januar 2015 #25 Skrevet 8. januar 2015 Utroskap som hevn for et eller annet høres uendelig verre ut enn utroskap pga et øyeblikk hvor man er grepet av lyst og begjær. Hvis mannen er utro er det bare rett og rimelig at kvinne hevner seg og kanskje i tillegg at mannen punger ut hvis det skulle bli slutt...
WubWub Skrevet 8. januar 2015 #26 Skrevet 8. januar 2015 Hvis mannen er utro er det bare rett og rimelig at kvinne hevner seg og kanskje i tillegg at mannen punger ut hvis det skulle bli slutt... uansett så er kvinner og menn i snitt like ofte utro. hevn har lite med saken å gjøre, prøv igjen.
Cowboy Lotte Skrevet 8. januar 2015 #27 Skrevet 8. januar 2015 uansett så er kvinner og menn i snitt like ofte utro. hevn har lite med saken å gjøre, prøv igjen. Jeg tror ingen kvinner er utro, tror det er mer menn, fordi de har mer testosteron og villmann i seg. Mens vi kvinner er mye mer utviklet, intelligent og følesmessige modne. Mens menn er og forblir forvoksne barn...
Gjest krokodillen Skrevet 8. januar 2015 #28 Skrevet 8. januar 2015 JEg stiller meg enda undrende til dette. Hvorfor er det slik at menn som har kjæreste velger å ha en elskerinne eller annet for sex og kos? Får de ikke tilfredstilt sine behov hos sin kjæreste? Anonymous poster hash: c39b3...4c3 det finnes like mange grunner til utroskap som det finnes bokstaver i alfabetet. Google is Your friend
WubWub Skrevet 8. januar 2015 #29 Skrevet 8. januar 2015 Jeg tror ingen kvinner er utro, tror det er mer menn, fordi de har mer testosteron og villmann i seg. Mens vi kvinner er mye mer utviklet, intelligent og følesmessige modne. Mens menn er og forblir forvoksne barn... feil, prøv igjen
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #30 Skrevet 8. januar 2015 Nettopp derfor jeg holder meg unna menn, jeg er helt ødelagt pga utroskap og har fått PTSD pga dette. Hvis jeg ikke kan få en garanti på at det ikke blir slutt og at mannen er trofast, hva er vitsen? Anonymous poster hash: 735d3...7ab 2
Ulla Ullsokk Skrevet 8. januar 2015 #31 Skrevet 8. januar 2015 Nettopp derfor jeg holder meg unna menn, jeg er helt ødelagt pga utroskap og har fått PTSD pga dette. Hvis jeg ikke kan få en garanti på at det ikke blir slutt og at mannen er trofast, hva er vitsen? Anonymous poster hash: 735d3...7ab Du kan jo ikke få noen GARANTI for at det ikke skal bli slutt! Livet byr på uventede overraskelser! Hvis du da ikke synes det er verdt å gå inn i et forhold, så er det litt trist.
Gjest EirikWE Skrevet 8. januar 2015 #32 Skrevet 8. januar 2015 Jeg tror ingen kvinner er utro, tror det er mer menn, fordi de har mer testosteron og villmann i seg. Mens vi kvinner er mye mer utviklet, intelligent og følesmessige modne. Mens menn er og forblir forvoksne barn... Wow! Akkurat dette beviser jo bare hvor på jordet du er. Du kan være så moden og utviklet du bare vil. Er du intelligent, vet du også at en kun har ett liv. Hvorfor skal man da ta alt så seriøst hele tiden? Uansett hvordan du vrir og vender på det, kommer du ikke levende ut av livet uansett. Skal du få noe utbytte av tiden din her på jorden, gjelder det å ha det gøy så lenge en har mulighet. Menn vrir seg fra ego over mot id, kvinner vrir seg fra ego mot super-ego. Mon tro hvem som 80 år gamle ser tilbake på sin tid og føler den har hatt det best.
Gjest Kaffelattn Skrevet 8. januar 2015 #33 Skrevet 8. januar 2015 JEg stiller meg enda undrende til dette. Hvorfor er det slik at menn som har kjæreste velger å ha en elskerinne eller annet for sex og kos? Får de ikke tilfredstilt sine behov hos sin kjæreste?Anonymous poster hash: c39b3...4c3 Det kan være, ja. Jeg pleide å kjenne en slik mann. Han jobbet i samme store selskap og hadde typisk en solid lederstilling. Han var godt voksen og hadde en familie der hjemme i en annen by (pendlet annenhver helg), så på en måte hadde han to liv. Barna hans var store og på vei ut for å studere og konen...sa han hadde helt andre interesser enn ham. De hadde utviklet seg veldig forskjellig og bla, bla. M han var åpen om det fra starten av og forsøkte ikke å skjule noe. Så oppfattet at han kjedet seg med konen og at han følte at han måtte få leve. Han var utro mot sin kone med en annen leder ved en annen avdeling enn der han selv jobbet og også hun var gift og hadde barn... Så det skjer mye der ute...blant gifte folk med barn og på overflaten ser disse ganske ordentlige og solide ut, slik at man skulle ikke tro at disse var utro - men det skjer hele tiden.
Gjest Kaffelattn Skrevet 8. januar 2015 #34 Skrevet 8. januar 2015 En grunn til at mange er utro er kvinnenes sexnekt. Altså kvinnenes egen feil. Burde ikke menn stille spørsmålet "hvorfor"?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #35 Skrevet 8. januar 2015 At menn er utro er ikke bare pga jenters "sex nekt" Jeg hadde en kjæreste som jeg bodde sammen med ett år. Vi hadde sex hver eneste dag opptil flere ganger daglig. Alikevel fant jeg ut at han har vært utro. Noe som er ganske sykt siden vi hadde SÅ mye sexAnonymous poster hash: 4523b...a4e
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #36 Skrevet 8. januar 2015 JEg stiller meg enda undrende til dette. Hvorfor er det slik at menn som har kjæreste velger å ha en elskerinne eller annet for sex og kos? Får de ikke tilfredstilt sine behov hos sin kjæreste?Anonymous poster hash: c39b3...4c3 Fordi menn som ikke er i et forhold og har seg med en fuckfriend/ons kunne ikke vært utro mot noen? Det er ikke alle av oss menn i forhold som er utro... Jenter kan være utro de også så det er sagt. Anonymous poster hash: e2626...2d0
Gjest Kili Skrevet 9. januar 2015 #37 Skrevet 9. januar 2015 Burde ikke menn stille spørsmålet "hvorfor"?Hvorfor damene er sånn? Aner ikke. Maktsyke kan jeg tenke meg.
Gjest Kaffelattn Skrevet 9. januar 2015 #38 Skrevet 9. januar 2015 Hvorfor damene er sånn? Aner ikke. Maktsyke kan jeg tenke meg. Ofte, ikke alltid, kan grunnene være at mannen har sagt og/eller gjort noe / eventuelt ikke sagt eller gjort noe, som hun tenker en del på og irriterer seg over, fordi han ikke gir respons/vil ikke kommunisere/prate og da...han hun ofte virkelig ikke lyst til å ha sex med ham. De underliggende årsakene burde være interessante for menn. Hvis man har lyst til å bevege seg ett steg frem.
Gorgonzola Skrevet 9. januar 2015 #39 Skrevet 9. januar 2015 JEg stiller meg enda undrende til dette. Hvorfor er det slik at menn som har kjæreste velger å ha en elskerinne eller annet for sex og kos? Får de ikke tilfredstilt sine behov hos sin kjæreste? Anonymous poster hash: c39b3...4c3 Den kan selvsagt være en, av flere mulige, årsaker. Mer du lurte på? Om hvorfor kvinner i forhold er utro kanskje? Eller tror du at det ikke foregår?
Teodorosaurus Skrevet 9. januar 2015 #40 Skrevet 9. januar 2015 Flere grunner til det, tror jeg. Handler ikke om å spre frøa, men å styrke en svak selvfølelse av ulike årsaker. Mangel på følelser og nærhet i forholdet, sexnekt, ulik sexlyst mellom han og henne, manglende komplimenter fra fruen, bekreftelse på at man fortsatt har draget, samt realiteten at vi mennesker KAN forelske oss/bli betatt av andre mens vi er i et forhold. Er forholdet litt skrantende, desto større sjanse for utroskap. Noen opplever gruppepress fra kompiser. Også har vi en lite gruppe hulemenn som bare mangler respekt for dama si og som kun følger reptilhjernen sin. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå