Gå til innhold

Gamer damer eller menn mest?


AnonymBruker

  

37 stemmer

  1. 1. Hvem gamer mest, damer eller menn?

    • Menn
      29
    • Damer
      8


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg føler at det er menn siden kvinnfolk er mer interessert i sminker, kleder osv..

Anonymous poster hash: 20a9c...4b1

Kvinner garantert mer interessert i klær, sminker og jenteting. Dette har du 100% rett om.

På siste Dota 2 turnering var det veldig mange vakre kvinner med klær, sminker og jenteting.

Også var det en tysk Dota spiller fra Tyskland som signerte kvinnepupper og kvinneting.

Kvinne er garantert interessert i klær. Jepp du har helt rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner garantert mer interessert i klær, sminker og jenteting. Dette har du 100% rett om.

På siste Dota 2 turnering var det veldig mange vakre kvinner med klær, sminker og jenteting.

Også var det en tysk Dota spiller fra Tyskland som signerte kvinnepupper og kvinneting.

Kvinne er garantert interessert i klær. Jepp du har helt rett.

Det er jo japser...

Anonymous poster hash: 20a9c...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Kanskje det kommer litt an pá hva slags type spill? Og hva slags handling det er i spillet? Sjólv om det finnes ogsá mange jenter som liker á spille action spill. Sá vil vel komme litt an pá hva slags interesser de har. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo japser...

Anonymous poster hash: 20a9c...4b1

Ja, men du må se på den siste videoen også da. Da har du bare hvite jenter gamere i Cosplay. Bare Amerikanske jenter her. Ingen japsere.

Endret av Stoltmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Snakker vi om mer seriøs core-gaming på konsoller og gaming PC`er eller avslappet gaming med mobilspill? førstnevnte er nok menn, nylig lanserte dragon age inquisition har 68% mannlige spillere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52% av alle gamere er menn/gutter. 48% er kvinner/jenter så vi hannkjønn er fremdeles såvidt i flertall.

http://venturebeat.com/2014/04/29/gaming-advocacy-group-the-average-gamer-is-31-and-most-play-on-a-console/

The average age of someone who plays games is 31 years old. In fact, more gamers are over the age of 36 than between the ages of 18 to 35 or under the age of 18. They are also mostly men, but by a slimming margin. Men make up 52 percent. From 2012 to 2013, the number of women gamers over the age of 50 grew by 32 percent.

Du har slukt feminist propagandaen rått ser jeg. I den undersøkelsen er folk som spiller facebook spill og mobil pusle spil tatt med som gamere. Jeg tror nok en VELDIG liten andel av de som spiller hovedsakelig sånne spill vil definere seg selv som gamere...

Anonymous poster hash: 03701...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes jo profesjonelle kvinnelige gamere i counterstrike.

http://www.gosugamers.net/counterstrike/news/29511-bad-monkey-gaming-bring-in-vilga

Søte er de også. Hmm nydelige svensker jenter. Damn nå ble jeg bare kåt.

.... Som er elendige til å spille, men som likevel får masse oppmerksommhet promotering og penger, kun fordi de har en fitte mellom beina. Så Cuntzilla, du som er feminist. Hvorfor er du så stille om denne kjønnsdiskrimineringen? Handlet ikke feminisme om likestilling for alle da?

Anonymous poster hash: 03701...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har slukt feminist propagandaen rått ser jeg. I den undersøkelsen er folk som spiller facebook spill og mobil pusle spil tatt med som gamere. Jeg tror nok en VELDIG liten andel av de som spiller hovedsakelig sånne spill vil definere seg selv som gamere...

Anonymous poster hash: 03701...a01

Men det er dem ikke, bare spill som er på konsoller og handholdte er spill som man er gamere av...

Anonymous poster hash: 88afd...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest The damned

Spill er spill.

Sorry, klarer ikke være enig i det.

Man er ikke gamer hvis man spiller Candy crush saga på mobilen. Ja, det er et spill, men de fleste ville synes at det var rart omman proklamerte at man var gamer hvis man bare spilte slike spill.

I mine øyne blir det aldri et skikkelig spill, så de burde skille litt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...