Gå til innhold

Kjæresten hadde valgt Nathalie portman fremfor meg.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jepp! Jeg skjønner at du ikke ser på kjærligheten på den måten jeg gjør. Men la oss forbli forskjellige istedenfor å prøve å forandre hverandre sine oppfatninger av kjærligheten :)

Anonymous poster hash: 21b7d...09f

Hvordan vet du at jeg ikke ser deg øye til øye på kjærligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som nevnt tidligere. Ikke spør spørsmål du egentlig ikke vil vite svaret på, eller takler svaret. Eller der du har en fasit på svaret på forhånd. Det er ikke alltid du får det. Og ikke mas mer om dette. Tåpelig spørsmål og tåpelig svar.

Skjønner at du ble furt, men ikke noe å gnage over. Det er et scenario som aldri kommer til å skje uansett.

Anonymous poster hash: e8924...52b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt tidligere. Ikke spør spørsmål du egentlig ikke vil vite svaret på, eller takler svaret. Eller der du har en fasit på svaret på forhånd. Det er ikke alltid du får det. Og ikke mas mer om dette. Tåpelig spørsmål og tåpelig svar.

Skjønner at du ble furt, men ikke noe å gnage over. Det er et scenario som aldri kommer til å skje uansett.

Anonymous poster hash: e8924...52b

Scenarioet er at jeg reagerer på at han hadde valgt en annen for utseende.... Var bare det...

Anonymous poster hash: 21b7d...09f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt tidligere. Ikke spør spørsmål du egentlig ikke vil vite svaret på, eller takler svaret. Eller der du har en fasit på svaret på forhånd. Det er ikke alltid du får det. Og ikke mas mer om dette. Tåpelig spørsmål og tåpelig svar.

Skjønner at du ble furt, men ikke noe å gnage over. Det er et scenario som aldri kommer til å skje uansett.

Anonymous poster hash: e8924...52b

Fra en mann til annen, du gjør deg selv en tjeneste ved å ha i mente at kvinner flest er hva vi ikke kan kalle dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at jeg ikke ser deg øye til øye på kjærligheten?

Fordi du ikke stoler på at jeg ikke ville byttet han bort.. Du skriver at det er løgn. Men det er ikke løgn.

Anonymous poster hash: 21b7d...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte som oppfølgingsspørsmål på kødd bare om en digg kjendis. Han sa bathalie portman.. Så sa jeg, hadde du villet valgt henne fremfor meg, jeg sa det på gøy for vi hadde driti å tøysa om hvor mye penger skulle du hatt for meg osv.. han sa det rett ut: jeg vet hva du vil jeg skal svare men... Ja, han hadde valgt henne.

Er det teit av meg å bli litt lei meg inni meg? Jeg ville ikke bytta bort han mot noen...Anonymous poster hash: 21b7d...09f

Hadde Brad Pitt fått interesse for min kjære hadde nok det løpet vært kjørt ☺. Uten at DET gjør meg usikker og frustrert.

Det er noe med å skille virkeligheten fra disney fiksjon. Har ingen illusjoner om at jeg er den kjekkeste og populære mann som har levd.

Mamma og pappa har vært gift i 40 år. Selv om mamma er klar over at pappa hadde en crush på Sophia Loren og Gina Lollobrigida.

Hadde vært mere bekymra om han var på knærne etter alenemora nede i gata

Men for all del, om du krever at typen din skal syntes du er hottere enn Carla Bruni og Megan Fox så er du enten hot som en vulkan eller så er det bare å leite.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og Xen snakket om at vi kunne ha et uteomkjæresteligg og med hvem det skulle være (måtte være kjendis, ikke h*n i oppgangen) Jeg valgte meg (så klart) en amerikansk hunk og han klarte å velge en norsk kjendis. Han var smart, var jo litt større sansynlighet for at det kunne skje... :P
En gang han var på byen hadde han faktisk møtt denne dama, da han kom hjem skrøt han av at de hadde snakket og flørta sammen, men at han heller valgte å komme hjem til meg en å bli med henne hjem.
Jeg tror ikke han hadde sjans på henne :fnise: Men var likevel fint at han ville komme hjem til meg da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg hadde tatt igjen og svart, jeg hadde lett dumpa deg for Justin Bieber.. dem hater det ;) BRUK DET!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette scenarioet er jo så urealistisk. Han kjenner henne ikke, men han tror han hadde valgt henne foran deg. Sannsynligvis fordi han synes hun er pen, og fordi det hadde vært skikkelig kult å være typen hennes. Dette betyr jo ingenting for deg. Han kommer neppe til å møte henne, hun kommer ikke til å ha lyst på ham uansett. Det finnes kjendiser jeg innbiller meg at jeg hadde byttet ut typen med, og motsatt. Hans er feks Angelina Jolie. Plager meg ikke nevneverdig, han har da ikke sjans på henne. Dette blir jo en helt uskyldig fantasi han har, i hvert fall føles det sånn som meg. Dessuten kunne han godt fått henne, hvis jeg fikk Brad Pitt i bytte ;)

Anonymous poster hash: 4b3f7...61f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte som oppfølgingsspørsmål på kødd bare om en digg kjendis. Han sa bathalie portman.. Så sa jeg, hadde du villet valgt henne fremfor meg, jeg sa det på gøy for vi hadde driti å tøysa om hvor mye penger skulle du hatt for meg osv.. han sa det rett ut: jeg vet hva du vil jeg skal svare men... Ja, han hadde valgt henne.

Er det teit av meg å bli litt lei meg inni meg? Jeg ville ikke bytta bort han mot noen...

Anonymous poster hash: 21b7d...09f

Spørs jo da, man skal aldri si aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scenarioet er at jeg reagerer på at han hadde valgt en annen for utseende.... Var bare det...

Anonymous poster hash: 21b7d...09f

Nå er det jo ikke bare utseendet. Greit nok at han ikke kjenner henne, men Natalie er drømmedama for mange menn av flere grunner. Hun er Harvard-utdannet og en dyktig skuespillerinne. Hun har et godt rykte og er ikke kjent som en bimbo. Hun fremstår også sjarmerende i intervjuer.

Kombinert med dette er hun altså feminin og naturlig pen, av typen mange faller for.

Det er vel en grunn til at han listet henne som en kandidat og ikke Kim Kardashian. Natalie er ikke bare en jente menn ser på og tenker de kunne giftet seg med, men en jenter ser på og tenker de kunne blitt bestevenninne med.

Som nevnt, ikke still spm. du ikke vil ha svar på. Nå har du svaret så du får enten vurdere om dette er noe du synes det er verdt å droppe noen for, eller glemme det.

Anonymous poster hash: 52bb9...810

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mainbitch

det er jo et helt irrellevant spørsmål, er ikke Natalie portman gift da? Du hadde jo sikkert valgt typ Brad Pitt framfor kjæresten din du og hvis du hadde fått tilbudet? (eller en annen kjendis du synes ser bra ut)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noen vits i å lage storm i vannglass over noe så banalt...

Endret av Jolene
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde Brad Pitt fått interesse for min kjære hadde nok det løpet vært kjørt ☺. Uten at DET gjør meg usikker og frustrert.

Det er noe med å skille virkeligheten fra disney fiksjon. Har ingen illusjoner om at jeg er den kjekkeste og populære mann som har levd.

Mamma og pappa har vært gift i 40 år. Selv om mamma er klar over at pappa hadde en crush på Sophia Loren og Gina Lollobrigida.

Hadde vært mere bekymra om han var på knærne etter alenemora nede i gata

Men for all del, om du krever at typen din skal syntes du er hottere enn Carla Bruni og Megan Fox så er du enten hot som en vulkan eller så er det bare å leite.

Det var ikke poenget mitt:) hun og jo helt nydelig!! Det finnes så mange nydelige flotte samer der ute. Jeg bare ble litt skuffa over at han hadde valgt meg bort mot henne. Hadde det vært at han villa ha sex med henne så hadde jeg ikke stussa.. Men han hadde valgt meg bort, det var den biten hvor jeg syntes det syntes d var kjipt.

Hvis du leser et av mine andre innlegg så ser du at jeg skriver jeg er ikke sjalu, det er ikke den biten jeg pusher frem i innlegga mine..:)

Anonymous poster hash: 21b7d...09f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke poenget mitt:) hun og jo helt nydelig!! Det finnes så mange nydelige flotte samer der ute. Jeg bare ble litt skuffa over at han hadde valgt meg bort mot henne. Hadde det vært at han villa ha sex med henne så hadde jeg ikke stussa.. Men han hadde valgt meg bort, det var den biten hvor jeg syntes det syntes d var kjipt.

Hvis du leser et av mine andre innlegg så ser du at jeg skriver jeg er ikke sjalu, det er ikke den biten jeg pusher frem i innlegga mine..:)

Anonymous poster hash: 21b7d...09f

Jeg krever ikke at typen min skal syntes at jeg er hottere enn noen som helst.. Hvor har jeg uttrykket det?

Alle de damene du raser opp er jo flotte nydelige jenter, jeg har ingen forventninger om at kjøresten skal syntes jeg er penere enn noen av de. Men jeg hadde håpa at HAN likte meg såpass godt at han ikke ville bytta meg bort mot en han ikke engang kjenner :) kanskje jeg krever formye..

Anonymous poster hash: 21b7d...09f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr at han ikke er glad i deg. Spiller ingen rolle hvor fin hun er. Hadde han vært glad i deg og fått valget, hadde han ikke valgt deg bort for henne (ubetinget kjærlighet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det jeg ville reagert på er umodenheten han viser ved å ville velge en kjendis som han aldri har møtt fremfor deg som han kjenner og er glad i. Håper de mennene som er så overflatiske er i fåtall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg greier bare ikke BEGRIPE hvordan i huleste det er MULIG å lage drama og bli snurt over noe så innigranskauen hypotetisk!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ville reagert på er umodenheten han viser ved å ville velge en kjendis som han aldri har møtt fremfor deg som han kjenner og er glad i. Håper de mennene som er så overflatiske er i fåtall.

Ja, men akkuratt det jeg kjenner på.. Han mista en smule respekt hos meg føler jeg.. Er så barnslig liksom...

Anonymous poster hash: 21b7d...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...