Jus sanguinis Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 (endret) Ja, som spørsmålet lyder lurer jeg på hvor man kan finne intelligente og rasistiske kvinner? Jeg begynner å bli drittlei politisk korrekte kvinner. Det ville vært herlig forfriskende med en kvinne som ikke bare bevisst unnlater å innlede et forhold til en rasefremmed, men som også innrømmer at hun heller ikke ønsker å gjøre det.Så hvor finner man egentlig intelligente og rasistiske kvinner i Norge i dag? Gjemmer de seg alle sammen? Etter flere tiår med feminisme skulle man tro at i hvert fall enkelte kvinner var blitt tøffe og selvstendige nok til i hvert fall privat å utfordre det politisk korrekte tankehegemoniet. Så hvor er dere? Endret 5. januar 2015 av Jus sanguinis 11
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Er man rasist om en ikke vil være sammen med f.eks en Somalier? Da er jeg det i så fall... Anonymous poster hash: 9d57b...b3e 12
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 Hvis du spør moren din kan hun sikkert fortelle deg det, lille gutt. Anonymous poster hash: 93685...741 7
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 De skygger unna folk som ikke en gang klarer å skrive en overskrift skikkelig Anonymous poster hash: 4b08b...48a 16
kaffemor Skrevet 5. januar 2015 #5 Skrevet 5. januar 2015 Blir nok vanskelig. De fleste intelligente mennesker er ikke rasister vil jeg tro! 36
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 Populært innlegg #6 Skrevet 5. januar 2015 Er ikke det å være rasist og intelligent litt selvmotsigende? Anonymous poster hash: 7f940...c31 56
Gjest Brillefin Skrevet 5. januar 2015 #7 Skrevet 5. januar 2015 Jeg kunne ikke tenke meg å være sammen med en fra feks Somalia, Pakistan el Irak osv, men jeg er da ikke rasist fordeom.. Det blir bare kultur/regligionskræsj..
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #8 Skrevet 5. januar 2015 Rasisme er da litt vel primitivt, men jeg tenker vi kanskje har et demografisk problem Anonymous poster hash: b7f2c...1de 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #9 Skrevet 5. januar 2015 Post et bilde av deg selv, og så kan en rasistisk kvinne ta kontakt om hun liker det hun ser. Anonymous poster hash: 90a5b...255 4
Gjest oleoh Skrevet 5. januar 2015 #11 Skrevet 5. januar 2015 Jeg tror omtrent halvparten av den kvinnelige befolkningen bryr seg mer om sitt eget folk, eller europeere generelt sett, og ønsker å bevare landene for dem. Om det er det du mener.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #12 Skrevet 5. januar 2015 Jeg tror omtrent halvparten av den kvinnelige befolkningen bryr seg mer om sitt eget folk, eller europeere generelt sett, og ønsker å bevare landene for dem. Om det er det du mener. Et dårlig forsøk på 14 ord der. Anonymous poster hash: 93685...741 1
Doge Skrevet 5. januar 2015 #13 Skrevet 5. januar 2015 De finnes ikke, akkurat som at det ikke finnes menn som er både intelligente og rasistiske. Går ikke an å være rasist og intelligent samtidig. Det er enten eller. 11
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #14 Skrevet 5. januar 2015 En intelligent person er i grunn ikke rasistisk, så det blir vanskelig. Anonymous poster hash: 4fa8f...04e 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #15 Skrevet 5. januar 2015 De finnes ikke, akkurat som at det ikke finnes menn som er både intelligente og rasistiske. Går ikke an å være rasist og intelligent samtidig. Det er enten eller. Beklager å måtte si det. Men der er en myte. Anonymous poster hash: 523ef...ade 8
Gjest oleoh Skrevet 5. januar 2015 #16 Skrevet 5. januar 2015 De finnes ikke, akkurat som at det ikke finnes menn som er både intelligente og rasistiske. Går ikke an å være rasist og intelligent samtidig. Det er enten eller. Det finnes da plenty intelligente mennesker som ser det at multikulturalisme har dårlige konsekvenser og mener at folket har rett på sitt eget land. Eller mener at folk fra andre kulturer oftere har elendige holdninger.
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 5. januar 2015 #17 Skrevet 5. januar 2015 En intelligent person er i grunn ikke rasistisk, så det blir vanskelig. Anonymous poster hash: 4fa8f...04e Rasisme har ingenting med intelligens å gjøre. Det er nok av inteligente mennesker som er rasister akkurat som det er nok av mindre inteligente mennesker som er rasister. 11
Doge Skrevet 5. januar 2015 #18 Skrevet 5. januar 2015 Beklager å måtte si det. Men der er en myte. Anonymous poster hash: 523ef...ade Nei, det er det ikke. Det finnes da plenty intelligente mennesker som ser det at multikulturalisme har dårlige konsekvenser og mener at folket har rett på sitt eget land. Eller mener at folk fra andre kulturer oftere har elendige holdninger. Nei. Det er en elendig holdning å tro at alle fra en kultur er fæle basert på handlingene som noen få gjør. Mennesker (rasister) som ikke skjønner at mennesker av andre "raser" er like mye individer som seg selv er ikke intelligente. 8
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #19 Skrevet 5. januar 2015 Nei, det er det ikke. Nei. Det er en elendig holdning å tro at alle fra en kultur er fæle basert på handlingene som noen få gjør. Mennesker (rasister) som ikke skjønner at mennesker av andre "raser" er like mye individer som seg selv er ikke intelligente. Du kan forsette å tro på myter så mye du vil. Men myter er ikke fakta Anonymous poster hash: 523ef...ade 5
Jus sanguinis Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #20 Skrevet 5. januar 2015 De skygger unna folk som ikke en gang klarer å skrive en overskrift skikkelig Anonymous poster hash: 4b08b...48a Spørsmålet skulle selvfølgelig lyde: Hvor finner man intelligente og rasistiske kvinner? Det er slike feil som gjør meg til et menneske. Men hvis det er noen moderatorer som ser seg medmenneskelige nok til å endre overskriften for meg, slik at den blir korrekt etter intensjonen, så vil jeg sette stor pris på det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå