Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lovte ikke FrP at Krekar skulle ut av landet innen 100 dager var gått hvis FrP havnet i regjering, da?



Anonymous poster hash: 69994...52b
  • Liker 5
Gjest Marsvinet
Skrevet (endret)

Jeg ser argumentet med at han kan bli drept hvis vi utviser ham, men at folk ønsker ham død forstår jeg jævlig godt. Det er nesten et hån mot alle verdens asylsøkere at han får bli i Norge på tross av sine handlinger og oppførsel i inn- og utland.

Moral: vær en satan på jord, så får du både opphold, politibeskyttelse og trygd i Norge. Den idioten våger til og med å klage på behandlingen han får, og ønsker å drepe de som beskytter ham!

Det virker nesten som om han prøver å se hvor langt han kan dra oppførselen sin før vi driter i menneskerettighetene og kverker han sjøl.

Ikke rart at folk blir rasister når sylfrekke aper som han der kommer hit på asyl.

Endret av Marsvinet
Skrevet

25 januar vil Krekar igjen rusle rundt i våre gater som en fri mann.

Vil vi endelig se han bli sendt ut nå når vi har en justisminister fra Frp.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/mullah-krekar/frp-topp-om-krekar-loeslatelse-vil-vaere-en-stor-seier-aa-faa-ham-ut-av-landet/a/23368035/

Ja, det er jo vennene dine som har importert han og holdt hånden over han i alle år.

Men, du skal slettes ikke se bort fra at FRP kommer til å gjøre en forskjell også i denne saken.

  • Liker 3
Skrevet

Ja, det er jo vennene dine som har importert han og holdt hånden over han i alle år.

Men, du skal slettes ikke se bort fra at FRP kommer til å gjøre en forskjell også i denne saken.

Han er kanskje en del av det multikulturelle prosjektet du henviser til?

Det vil jo bli en politisk nedtur for Frp vis de ikke klarer å få han sendt ut, det som har holdt han i Norge er vel at han risikerer dødsstraff vis han blir returnert.

  • Liker 3
Skrevet

Han er kanskje en del av det multikulturelle prosjektet du henviser til?

Det vil jo bli en politisk nedtur for Frp vis de ikke klarer å få han sendt ut, det som har holdt han i Norge er vel at han risikerer dødsstraff vis han blir returnert.

Som sagt, jeg har så mye tiltro til dine kognitive skills at du klarer å tenke ut hva det multikulturelle prosjektet går ut på.

Det er jo, når alt kommer til alt, din side i politikken som hyller dette.

Men, dersom det finnes en måte å få grisen sendt ut på, så finner den ble regjeringen den!

  • Liker 1
Skrevet

Dette er selvfølgelig en veldig trist nyhet. Jeg håper han blir sendt ut (uansett hvor) med innreiseforbud livet ut.

For å oppmuntre dere litt - en god nyhet jeg så på nyhetene på TV2:

http://www.tv2.no/2015/01/05/nyheter/utoya/une/6413611

Men, helt utrolig at han "markedsføres" som "Utøya-overlevende"

Det er han sikkert, men han er også en løgner, en jødehater og - ikke minst - en AP-politiker!

  • Liker 4
Skrevet

Som sagt, jeg har så mye tiltro til dine kognitive skills at du klarer å tenke ut hva det multikulturelle prosjektet går ut på.

Det er jo, når alt kommer til alt, din side i politikken som hyller dette.

Men, dersom det finnes en måte å få grisen sendt ut på, så finner den ble regjeringen den!

Det er tydelig vis lite konkret dette multikulturelle prosjektet, må bare innrømme at mine kognitive skills ikke strekker til for å skjønne hva som sirkulerer rundt inni ditt hode.

Veldig bra vis han returnerer, tror ikke du finner mange politikere som ikke er enig med deg der, om de nå en er røde, blå eller grønne

  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er selvfølgelig en veldig trist nyhet. Jeg håper han blir sendt ut (uansett hvor) med innreiseforbud livet ut.

For å oppmuntre dere litt - en god nyhet jeg så på nyhetene på TV2:

http://www.tv2.no/2015/01/05/nyheter/utoya/une/6413611

Ser ut som han har sluttet å bruke "kunstnernavnet" sitt? ;)

Anonymous poster hash: cabdc...f7e

AnonymBruker
Skrevet

Lovte ikke FrP at Krekar skulle ut av landet innen 100 dager var gått hvis FrP havnet i regjering, da?

Anonymous poster hash: 69994...52b

Jo, men det er tydelig veldig mange instanser i Norge som motarbeider utsendelse av en terroristsympatisør som ved flere ganger har feriert i landet han "risikerer" å bli utsendt til.

Hvis du derimot er uenig i dette forslaget til FrP så må jo dette få deg til å juble? En skikkelig gladsak med andre ord.

Anonymous poster hash: 78f7a...7c6

Skrevet

Kanskje det blir verdig straff i seg selv å la borgerværnet nå ta over soningen ;)

Skrevet (endret)

Endret av Apis
  • Liker 1
Skrevet

Er på tide å hive ut han her krek karen

Skrevet

Hehe ja kast han ut og ta med alle hans tilhengere også... På tide at Norge blir nasjonalistisk nå! :frustrert:

  • Liker 1
Skrevet

Jo, men det er tydelig veldig mange instanser i Norge som motarbeider utsendelse av en terroristsympatisør som ved flere ganger har feriert i landet han "risikerer" å bli utsendt til.

Sympatisør? Han har flere hundre liv på samvittigheten.

AnonymBruker
Skrevet

For å oppmuntre dere litt - en god nyhet jeg så på nyhetene på TV2:

http://www.tv2.no/2015/01/05/nyheter/utoya/une/6413611

Oh honey.. Søte naive deg!

Selvfølgelig skal Ahmed ikke ut! Bare vent og se, han der blir i landet vettu :)

Anonymous poster hash: 573d8...b2b

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...