Apis Skrevet 5. januar 2015 #1 Skrevet 5. januar 2015 25 januar vil Krekar igjen rusle rundt i våre gater som en fri mann. Vil vi endelig se han bli sendt ut nå når vi har en justisminister fra Frp. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/mullah-krekar/frp-topp-om-krekar-loeslatelse-vil-vaere-en-stor-seier-aa-faa-ham-ut-av-landet/a/23368035/ 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #2 Skrevet 5. januar 2015 Lovte ikke FrP at Krekar skulle ut av landet innen 100 dager var gått hvis FrP havnet i regjering, da? Anonymous poster hash: 69994...52b 5
Gjest Marsvinet Skrevet 5. januar 2015 #3 Skrevet 5. januar 2015 (endret) Jeg ser argumentet med at han kan bli drept hvis vi utviser ham, men at folk ønsker ham død forstår jeg jævlig godt. Det er nesten et hån mot alle verdens asylsøkere at han får bli i Norge på tross av sine handlinger og oppførsel i inn- og utland. Moral: vær en satan på jord, så får du både opphold, politibeskyttelse og trygd i Norge. Den idioten våger til og med å klage på behandlingen han får, og ønsker å drepe de som beskytter ham! Det virker nesten som om han prøver å se hvor langt han kan dra oppførselen sin før vi driter i menneskerettighetene og kverker han sjøl. Ikke rart at folk blir rasister når sylfrekke aper som han der kommer hit på asyl. Endret 5. januar 2015 av Marsvinet
Sir Winston Skrevet 5. januar 2015 #4 Skrevet 5. januar 2015 25 januar vil Krekar igjen rusle rundt i våre gater som en fri mann. Vil vi endelig se han bli sendt ut nå når vi har en justisminister fra Frp. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/mullah-krekar/frp-topp-om-krekar-loeslatelse-vil-vaere-en-stor-seier-aa-faa-ham-ut-av-landet/a/23368035/ Ja, det er jo vennene dine som har importert han og holdt hånden over han i alle år. Men, du skal slettes ikke se bort fra at FRP kommer til å gjøre en forskjell også i denne saken. 3
Apis Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2015 Ja, det er jo vennene dine som har importert han og holdt hånden over han i alle år. Men, du skal slettes ikke se bort fra at FRP kommer til å gjøre en forskjell også i denne saken. Han er kanskje en del av det multikulturelle prosjektet du henviser til? Det vil jo bli en politisk nedtur for Frp vis de ikke klarer å få han sendt ut, det som har holdt han i Norge er vel at han risikerer dødsstraff vis han blir returnert. 3
Drizzt Skrevet 5. januar 2015 #6 Skrevet 5. januar 2015 Dette er selvfølgelig en veldig trist nyhet. Jeg håper han blir sendt ut (uansett hvor) med innreiseforbud livet ut. For å oppmuntre dere litt - en god nyhet jeg så på nyhetene på TV2: http://www.tv2.no/2015/01/05/nyheter/utoya/une/6413611 2
Sir Winston Skrevet 5. januar 2015 #7 Skrevet 5. januar 2015 Han er kanskje en del av det multikulturelle prosjektet du henviser til? Det vil jo bli en politisk nedtur for Frp vis de ikke klarer å få han sendt ut, det som har holdt han i Norge er vel at han risikerer dødsstraff vis han blir returnert. Som sagt, jeg har så mye tiltro til dine kognitive skills at du klarer å tenke ut hva det multikulturelle prosjektet går ut på. Det er jo, når alt kommer til alt, din side i politikken som hyller dette. Men, dersom det finnes en måte å få grisen sendt ut på, så finner den ble regjeringen den! 1
Sir Winston Skrevet 5. januar 2015 #8 Skrevet 5. januar 2015 Dette er selvfølgelig en veldig trist nyhet. Jeg håper han blir sendt ut (uansett hvor) med innreiseforbud livet ut. For å oppmuntre dere litt - en god nyhet jeg så på nyhetene på TV2: http://www.tv2.no/2015/01/05/nyheter/utoya/une/6413611 Men, helt utrolig at han "markedsføres" som "Utøya-overlevende" Det er han sikkert, men han er også en løgner, en jødehater og - ikke minst - en AP-politiker! 4
Apis Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #9 Skrevet 5. januar 2015 Som sagt, jeg har så mye tiltro til dine kognitive skills at du klarer å tenke ut hva det multikulturelle prosjektet går ut på. Det er jo, når alt kommer til alt, din side i politikken som hyller dette. Men, dersom det finnes en måte å få grisen sendt ut på, så finner den ble regjeringen den! Det er tydelig vis lite konkret dette multikulturelle prosjektet, må bare innrømme at mine kognitive skills ikke strekker til for å skjønne hva som sirkulerer rundt inni ditt hode. Veldig bra vis han returnerer, tror ikke du finner mange politikere som ikke er enig med deg der, om de nå en er røde, blå eller grønne 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #10 Skrevet 5. januar 2015 Dette er selvfølgelig en veldig trist nyhet. Jeg håper han blir sendt ut (uansett hvor) med innreiseforbud livet ut. For å oppmuntre dere litt - en god nyhet jeg så på nyhetene på TV2: http://www.tv2.no/2015/01/05/nyheter/utoya/une/6413611 Ser ut som han har sluttet å bruke "kunstnernavnet" sitt? Anonymous poster hash: cabdc...f7e
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #11 Skrevet 5. januar 2015 Lovte ikke FrP at Krekar skulle ut av landet innen 100 dager var gått hvis FrP havnet i regjering, da? Anonymous poster hash: 69994...52b Jo, men det er tydelig veldig mange instanser i Norge som motarbeider utsendelse av en terroristsympatisør som ved flere ganger har feriert i landet han "risikerer" å bli utsendt til. Hvis du derimot er uenig i dette forslaget til FrP så må jo dette få deg til å juble? En skikkelig gladsak med andre ord. Anonymous poster hash: 78f7a...7c6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2015 #12 Skrevet 5. januar 2015 Han blir ikke sendt ut med det første http://www.tv2.no/2015/01/05/nyheter/frp/anundsen/mulla-krekar/6415435 Anonymous poster hash: 2c1b4...fe0
Morpheus Skrevet 5. januar 2015 #13 Skrevet 5. januar 2015 Kanskje det blir verdig straff i seg selv å la borgerværnet nå ta over soningen
Apis Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #14 Skrevet 5. januar 2015 (endret) Endret 5. januar 2015 av Apis 1
MenaQuin0ne Skrevet 5. januar 2015 #15 Skrevet 5. januar 2015 Er på tide å hive ut han her krek karen
Sir Winston Skrevet 5. januar 2015 #16 Skrevet 5. januar 2015 (endret) Idiot-avisen TV2 (og andre!) har overskriften: Siv Jensen i 2009:Krekar må i forvaring! 2015: Krekar settes fri Mener disse oppriktig at den blå regjeringen ikke skal følge landets lover? Tror knølene at det er regjeringen, og ikke landets domstoler, som utmåler straff?? Endret 5. januar 2015 av Sir Winston
Cowboy Lotte Skrevet 5. januar 2015 #17 Skrevet 5. januar 2015 Hehe ja kast han ut og ta med alle hans tilhengere også... På tide at Norge blir nasjonalistisk nå! 1
Sir Winston Skrevet 5. januar 2015 #18 Skrevet 5. januar 2015 Idiot-avisen TV2 (og andre!) har overskriften: Siv Jensen i 2009:Krekar må i forvaring! 2015: Krekar settes fri Mener disse oppriktig at den blå regjeringen ikke skal følge landets lover? Tror knølene at det er regjeringen, og ikke landets domstoler, som utmåler straff eller bestemmer forvaring??
Gjest Meeh Skrevet 6. januar 2015 #19 Skrevet 6. januar 2015 Jo, men det er tydelig veldig mange instanser i Norge som motarbeider utsendelse av en terroristsympatisør som ved flere ganger har feriert i landet han "risikerer" å bli utsendt til. Sympatisør? Han har flere hundre liv på samvittigheten.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2015 #20 Skrevet 6. januar 2015 For å oppmuntre dere litt - en god nyhet jeg så på nyhetene på TV2: http://www.tv2.no/2015/01/05/nyheter/utoya/une/6413611 Oh honey.. Søte naive deg! Selvfølgelig skal Ahmed ikke ut! Bare vent og se, han der blir i landet vettu Anonymous poster hash: 573d8...b2b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå