Gjest Gillians Skrevet 12. mars 2018 #1121 Del Skrevet 12. mars 2018 4 timer siden, Fjellmonkey skrev: Ser dere henger dere mye opp i skatt og angrerett på det hun selger privat. Bare lurer på jeg; Skal alle som selger på Finn og/eller Facebook. Skulle de også ha skattet av det, eller er deg bare fordi deg er dama til Rise? Skal dere ha angrerett på det dere kjøper på Finn og/eller Facebook også? Må spørre jeg, for det er samme greia, det selges videre privat. Men LAs veskesalg begynner nok å være i en gråsone, hvis hun kjøper for å videreselge er det faktisk ikke privatsalg lenger, men en business. Så mye som hun gjør det er det noe annet enn et vanlig videresalg på Finn. Men det er nok ikke noe hun blir tatt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKlump Skrevet 12. mars 2018 #1122 Del Skrevet 12. mars 2018 Chanel gir nok neppe rabatt til LAR. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gillians Skrevet 12. mars 2018 #1123 Del Skrevet 12. mars 2018 2 timer siden, LilleKlump skrev: Chanel gir nok neppe rabatt til LAR. Ikke Chanel direkte, men butikker som selger varene. De har jo fortjeneste. Eller hun kjøper i utlandet tax fritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KBNS Skrevet 12. mars 2018 #1124 Del Skrevet 12. mars 2018 18 minutter siden, Gillians skrev: Ikke Chanel direkte, men butikker som selger varene. De har jo fortjeneste. Eller hun kjøper i utlandet tax fritt. Chanel selges bare i Chanelbutikker, med mindre det er vintage. Og Chanel gir garantert ikke LAR rabatt. Hun får nok solgt de dyrere enn originalpris i Norge fordi man ikke får tak i Chanel i Norge. Så man må uansett legge på det det vil koste å reise til utlandet for å kjøpe en Chanel. Og selv om man får kjøpe taxfree i utlandet, så må man betale skatt når man tar med veska inn i Norge. Og det er ingen her som har holdepunkter for å si at LAR ikke gjør dét. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stjerne*støv* Skrevet 12. mars 2018 #1125 Del Skrevet 12. mars 2018 2 hours ago, KBNS said: Chanel selges bare i Chanelbutikker, med mindre det er vintage. Og Chanel gir garantert ikke LAR rabatt. Hun får nok solgt de dyrere enn originalpris i Norge fordi man ikke får tak i Chanel i Norge. Så man må uansett legge på det det vil koste å reise til utlandet for å kjøpe en Chanel. Og selv om man får kjøpe taxfree i utlandet, så må man betale skatt når man tar med veska inn i Norge. Og det er ingen her som har holdepunkter for å si at LAR ikke gjør dét. Men for meg ser det ut som hun selger ting som hun har kjøpt på salg? Jeg vet de store motebutikkene ikke driver med salg «dirkete» men til lavere pris pga utgått sesong ? samleobjekter og vesker «som aldri går av moten» Går ikke ned i pris. Jeg har bare vanskeligheter for å tro at en signal/neon grønn Chanel boy (?), går til samme pris som en i nøytral farge etter neon farger «går ut av moten» i ny sesong .. (Dette er bare et eksempel av mange som hun legger ut for salg, som jeg har stusset over ) 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 13. mars 2018 #1126 Del Skrevet 13. mars 2018 Syns det er så rart at hun selger samme type sko bare i forskjellige farger, men med forskjellig str. Alt fra 36,5 til 39. Sett det er både på Uggs og Valentino-skoene. Alt er jo uansett brukt maks to ganger eller ubrukt, men likevel syns jeg det er rart. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 13. mars 2018 #1127 Del Skrevet 13. mars 2018 I følge se og hør er han hjemmeværende nå og hun jobbet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 13. mars 2018 #1128 Del Skrevet 13. mars 2018 Nå er jo JAR med i 71 grader nord, de får sikkert noe betalt for å være med, så da blir det kanskje enda en veske til på fruen.🤔 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 13. mars 2018 #1129 Del Skrevet 13. mars 2018 Han ønsket også å bli med på Farmen Kjendis men LAR hadde uttalt «at det ikke kom på tale» i følge VG. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 14. mars 2018 #1130 Del Skrevet 14. mars 2018 7 hours ago, Viking-girl said: Han ønsket også å bli med på Farmen Kjendis men LAR hadde uttalt «at det ikke kom på tale» i følge VG. Hvorfor ikke det? Hvorfor er 71 garder nord greit, men ikke farmen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 14. mars 2018 #1131 Del Skrevet 14. mars 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 14. mars 2018 #1132 Del Skrevet 14. mars 2018 On 1/7/2015 at 1:35 PM, Guest Ljhh said: Men til dere som skrev at hun hadde operert seg; Hva har hun operert? Jeg har sett på bildene fra den gamle bloggen hennes, og kan ikke se store drastiske forskjeller på utseendet, bortsett fra at hun har blitt mer voksen? Synes hun er smellvakker og naturlig jeg! Nesen er operert 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gillians Skrevet 14. mars 2018 #1133 Del Skrevet 14. mars 2018 44 minutter siden, jentefranorge skrev: Nesen er operert Veldig tydelig at den er operert, stor forskjell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHumle Skrevet 15. mars 2018 #1134 Del Skrevet 15. mars 2018 På 14.3.2018 den 6.41, jentefranorge skrev: Hvorfor ikke det? Hvorfor er 71 garder nord greit, men ikke farmen? Farmen er jo typisk "dum" reality, med mye intriger, baksnakking etc., som det forsåvidt er litt flaut å følge med på. 71 grader nord er ikke det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 15. mars 2018 #1135 Del Skrevet 15. mars 2018 10 hours ago, Gillians said: Veldig tydelig at den er operert, stor forskjell! Ja, ironisk hun klager på eksen som har operert nesen.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 15. mars 2018 #1136 Del Skrevet 15. mars 2018 13 timer siden, jentefranorge skrev: Nesen er operert Hun har vel silikon og. Har hun restylane i leppene? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 15. mars 2018 #1137 Del Skrevet 15. mars 2018 2 timer siden, jentefranorge skrev: Ja, ironisk hun klager på eksen som har operert nesen.. Herregud, gjør hun? 🙈 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 16. mars 2018 #1138 Del Skrevet 16. mars 2018 På 13.3.2018 den 23.31, Viking-girl skrev: Han ønsket også å bli med på Farmen Kjendis men LAR hadde uttalt «at det ikke kom på tale» i følge VG. Alt for å beholde kjendisstatusen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKlump Skrevet 18. mars 2018 #1139 Del Skrevet 18. mars 2018 https://www.dagbladet.no/kjendis/fikk-en-halv-million-for-71-grader-nord-deltakelsen/69625849 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinglass Skrevet 18. mars 2018 #1140 Del Skrevet 18. mars 2018 « Savner ungene sine « som han aldri ser ellers da.. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg