Gå til innhold

Louise Angelica Riise

Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Gjest Gillians
4 timer siden, Fjellmonkey skrev:

Ser dere henger dere mye opp i skatt og angrerett på det hun selger privat.

Bare lurer på jeg;

Skal alle som selger på Finn og/eller Facebook. Skulle de også ha skattet av det, eller er deg bare fordi deg er dama til Rise?

Skal dere ha angrerett på det dere kjøper på Finn og/eller Facebook også? 

Må spørre jeg, for det er samme greia, det selges videre privat.

Men LAs veskesalg begynner nok å være i en gråsone, hvis hun kjøper for å videreselge er det faktisk ikke privatsalg lenger, men en business. Så mye som hun gjør det er det noe annet enn et vanlig videresalg på Finn. Men det er nok ikke noe hun blir tatt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gillians
2 timer siden, LilleKlump skrev:

Chanel gir nok neppe rabatt til LAR. 

Ikke Chanel direkte, men butikker som selger varene. De har jo fortjeneste. Eller hun kjøper i utlandet tax fritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Gillians skrev:

Ikke Chanel direkte, men butikker som selger varene. De har jo fortjeneste. Eller hun kjøper i utlandet tax fritt.

Chanel selges bare i Chanelbutikker, med mindre det er vintage. Og Chanel gir garantert ikke LAR rabatt. Hun får nok solgt de dyrere enn originalpris i Norge fordi man ikke får tak i Chanel i Norge. Så man må uansett legge på det det vil koste å reise til utlandet for å kjøpe en Chanel. 

Og selv om man får kjøpe taxfree i utlandet, så må man betale skatt når man tar med veska inn i Norge. Og det er ingen her som har holdepunkter for å si at LAR ikke gjør dét.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, KBNS said:

Chanel selges bare i Chanelbutikker, med mindre det er vintage. Og Chanel gir garantert ikke LAR rabatt. Hun får nok solgt de dyrere enn originalpris i Norge fordi man ikke får tak i Chanel i Norge. Så man må uansett legge på det det vil koste å reise til utlandet for å kjøpe en Chanel. 

Og selv om man får kjøpe taxfree i utlandet, så må man betale skatt når man tar med veska inn i Norge. Og det er ingen her som har holdepunkter for å si at LAR ikke gjør dét.

Men for meg ser det ut som hun selger ting som hun har kjøpt på salg? Jeg vet de store motebutikkene ikke driver med salg «dirkete» men til lavere pris pga utgått sesong ? 

samleobjekter og vesker «som aldri går av moten» Går ikke ned i pris.   

Jeg har bare vanskeligheter for å tro at en signal/neon grønn Chanel boy (?), går til samme pris som en i nøytral farge etter neon farger «går ut av moten» i ny sesong .. 

(Dette er bare et eksempel av mange som hun legger ut for salg, som jeg har stusset over )

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er så rart at hun selger samme type sko bare i forskjellige farger, men med forskjellig str. Alt fra 36,5 til 39. Sett det er både på Uggs og Valentino-skoene. Alt er jo uansett brukt maks to ganger eller ubrukt, men likevel syns jeg det er rart.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jo JAR med i 71 grader nord, de får sikkert noe betalt for å være med, så da blir det kanskje enda en veske til på fruen.🤔

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ønsket også å bli med på Farmen Kjendis men LAR hadde uttalt «at det ikke kom på tale» i følge VG. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Viking-girl said:

Han ønsket også å bli med på Farmen Kjendis men LAR hadde uttalt «at det ikke kom på tale» i følge VG. 

Hvorfor ikke det? Hvorfor er 71 garder nord greit, men ikke farmen? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/7/2015 at 1:35 PM, Guest Ljhh said:

Men til dere som skrev at hun hadde operert seg; Hva har hun operert? Jeg har sett på bildene fra den gamle bloggen hennes, og kan ikke se store drastiske forskjeller på utseendet, bortsett fra at hun har blitt mer voksen?
Synes hun er smellvakker og naturlig jeg!

Nesen er operert

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gillians
44 minutter siden, jentefranorge skrev:

Nesen er operert

Veldig tydelig at den er operert, stor forskjell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.3.2018 den 6.41, jentefranorge skrev:

Hvorfor ikke det? Hvorfor er 71 garder nord greit, men ikke farmen? :)

Farmen er jo typisk "dum" reality, med mye intriger, baksnakking etc., som det forsåvidt er litt flaut å følge med på. 71 grader nord er ikke det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Gillians said:

Veldig tydelig at den er operert, stor forskjell!

Ja, ironisk hun klager på eksen som har operert nesen..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, jentefranorge skrev:

Nesen er operert

Hun har vel silikon og. Har hun restylane i leppene?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, jentefranorge skrev:

Ja, ironisk hun klager på eksen som har operert nesen..

Herregud, gjør hun? 🙈

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.3.2018 den 23.31, Viking-girl skrev:

Alt for å beholde kjendisstatusen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...