Gå til innhold

Hvorfor endrer man ikke bare navn til Kvinnehaterguiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er langt flere kvinner som slenger dritt om menn her inne. Enn menn som slenger dritt om kvinner.

Men det skal jo ikke mye til for å bli anklaget for og hate kvinner

Men dette ignoreres selvsakt.

Anonymous poster hash: 740bd...ee8

Tuller du, eller? Her på kvinneguiden, hvor flertallet er jenter, er det menn som forsurer forumet mest med kvinnehat, mindreverdighetskomplekser og sprer usannheter og generaliseringer om feminismen. En gjeng med lite i topplokket, det ser enhver som leser kommentarene.

Anonymous poster hash: e93ec...01b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, har forsøkt flere ganger å roe ned gemyttene Tissefant. Her er nok av hevngjerrighet kvinner, og vi kan vist bare glemme saklige diskusjoner om forholdet mellom kjønnene.

Anonymous poster hash: 5ac46...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke kalle seg feminist med mindre man kjemper for begge sider.

Anonymous poster hash: 45d7d...b1b

Her må jeg nesten sitere en vis og klok mann (George W. Bush) : "You're either with us or you're agianst us"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit at vi skal diskutere feminismen. Poenget mitt er at mange av trådene går over fra saklige argumenter til ren trakkasering av kvinner. Slik som det har vært her på forumet i det siste er selv jeg lei, og jeg er ikke feminist. Ro dere ned, frustrerte menn!!!

Anonymous poster hash: 5ac46...98a

Hva er det de skriver da? Ingen av trådene jeg har vert innpå har hatt noen trakassering av kvinner. Gi meg noen eksempler.

Anonymous poster hash: e6205...6bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du, eller? Her på kvinneguiden, hvor flertallet er jenter, er det menn som forsurer forumet mest med kvinnehat, mindreverdighetskomplekser og sprer usannheter og generaliseringer om feminismen. En gjeng med lite i topplokket, det ser enhver som leser kommentarene.

Anonymous poster hash: e93ec...01b

Du mener sprer sannhet gjennom statistikk, som er i stor grad basert på direkte telling av landets innbyggere, som ikke kan forfalskes.

Anonymous poster hash: e6205...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener sprer sannhet gjennom statistikk, som er i stor grad basert på direkte telling av landets innbyggere, som ikke kan forfalskes.

Anonymous poster hash: e6205...6bf

Hææææ??? Dette ga ingen mening.

Anonymous poster hash: 8dbac...2e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner blir generalisert og stigmatisert i disse trådene. Ser du ikke det? På samme måten som menn ble stigmatiserte i tråden om hvorfor de ikke utviklet seg. Menn blir framstilt som umodne griser som bare fiser i sofaen, og kvinner som hysteriske, bortskjemte hekser med prinsessesyndrom. Stereotypiene florerer i den grad at det er utmattende, og jeg må bare riste på hodet. Selv de mest intelligente antifeminister her på forumet mener kvinner er irrasjonelle. Det er en form for rasisme mot kjønn.

Anonymous poster hash: 5ac46...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hææææ??? Dette ga ingen mening.

Anonymous poster hash: 8dbac...2e3

Du har statistikk der du tar utvalg, og du har statistikk der du faktisk teller alle i landet. Her er det i stor grad om statistikk basert på nasjonale sensuser.

Anonymous poster hash: e6205...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner blir generalisert og stigmatisert i disse trådene. Ser du ikke det? På samme måten som menn ble stigmatiserte i tråden om hvorfor de ikke utviklet seg. Menn blir framstilt som umodne griser som bare fiser i sofaen, og kvinner som hysteriske, bortskjemte hekser med prinsessesyndrom. Stereotypiene florerer i den grad at det er utmattende, og jeg må bare riste på hodet. Selv de mest intelligente antifeminister her på forumet mener kvinner er irrasjonelle. Det er en form for rasisme mot kjønn.

Anonymous poster hash: 5ac46...98a

Ingen sier at kvinner er slik og menn er slik, vi snakker om gjennomsnitt. Der guttunger blir rettmessig sagt blir utviklet senere enn jenter på mange måter og at de trenger disiplin. Når det gjelder feminister blir det hevdet at de overdriver og at kvinner topper alle positive statistikker, noe som gjør enda mer feminisme bare feil. Kvinner er også mer kravstore til partner, som gjør at guttungene og unge menn kanskje ender opp alene dersom de ikke får den omsorgen de trenger i form av oppdragelse og en god tilrettelagt skolegang. Slik er det bare, kvinner er mer kravstore og mannen skal helst være bedre enn dem selv.

Anonymous poster hash: e6205...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel av gamle tradisjoner, hvor jenta skulle giftes bort til en mann som kunne forsørge henne. Det henger igjen. Nå innbyr du til at noen her kommer og krangler med deg om hvem som er mest kravstor. Menn på kvinners utseende, og kvinner på mannens velstand. Så har vi den samme regla gående igjen. Vi er vel alle litt bortskjemte, uoppdragne og urealistiske i dagens Norge. Når så noen nevner menns krav til kvinners utseende kommer regla om fruktbarhet og evolusjon. Så har vi den greia gående igjen. Det er jo bare det samme hele tiden, he he :)

Anonymous poster hash: 5ac46...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er menns feil guiden hadde passet bedre.

Så jævla ironisk. Never change, KG.

Anonymous poster hash: 066c3...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er sikkert, det er mye dramagueens her inne. Jeg ser meget lite til alle disse påståtte kvinnehaterne?? Finnes det noe eksempler?

Vet folk her inne forskjell på uenighet og det å hate ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikkeTS mener overskriften bokstavelig Anders42. Den er ironisk. Personlig ville jeg kalt den: vi går rundt i ring med de samme argumentene-guiden ;)

Anonymous poster hash: 5ac46...98a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...