Gå til innhold

Normalt at hunden er i samme rom når man har sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Fenrir

Jeg synes det er kleint. Når jeg har "herrebesøk", lar jeg både katten og skilpadden oppholde seg i stua. xD

Elsker folk med skilpadder :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Malanthor

Er det normalt at hunden er inne på soverommet (med lukket dør) når man har sex? Huden ligger enten på gulvet eller nede ved fotenden av sengen. Hun bare ligger der rolig, men jeg synes det er ganske ubehagelig. Hva skal jeg si til pulekompisen? :fnise: Virker ikke som han tenker over det....

Anonymous poster hash: 7ecac...73c

Det er ikke normalt i det hele tatt. Dog mangler enkelte mennesker fullstendig sosial innsikt når det kommer til alt som har med dyret deres å gjøre og disse prøver å berettige sin egen atferd med å beskrive det som normalt. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke hunder blir traumatiserte av det altså...



Anonymous poster hash: b276b...32c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen problem med det. Hunden sover vanligvis på soverommet og vi hiver ikke hun ut mens vi har sex, og slepper hun inn igjen når vi er ferdig, det synes jeg er rar oppførsel av mennesker. Den legger seg til å sover på gulvet som vanlig og det går jo helt greit. Den som mener det er rart har menneskeliggjort hunden sitt litt for mye.

Anonymous poster hash: 16aca...a0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

That's a big fucking NO! På akkurat samme måte som jeg ikke ville latt mitt barn være tilstede under akten. En noe ivrig hund kom til å slikke meg ved et tilfelle. I'm never gonna be the same after that . :sjenert:



Anonymous poster hash: fbb0e...515
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ganske normalt, ja. Hunden bryr seg jo ikke. Ikke alle skjønner hva som foregår, og de lever ikke under normene som oss, hvor sex er noe privat ;)

Hunden til eksen min sov ofte på gulvet hos oss, og det gikk helt fint. Men aldri i livet om noen kunne gjort noe sånt i samme rom som hunden min :P Han er en kåt jævel og veldig sjalu. Han ville enten ha prøvd å ødelegge det, ellers så hadde han kommet til å jokke på leggen med noen.

En litt usexy trekant :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...