Gå til innhold

Har hun attraktiv kropp?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fare for det ja. Selv har jeg nok en forkjærlighet for tynne jenter, enten med eller uten muskler. Nesten litt dårlig samvittighet for det, men er jo ikke noe jeg kan noe for. Det som pirrer det pirrer. Er vel kanskje derfor jeg er mer fan av flatbrystede enn de med dobbel D. Such is life, men kan jo fordeom si at ei litt fyldigere dame er vakker og se skjønnheten i det og.

Det er flott at du liker tynne jenter :) Det gjør mannen min også, men han liker ikke for mye mellomrom mellom beina. Har selv av noen fått høre at jeg er litt for tynn til å være herlig, eller skikkelig dame. Jeg er faktisk ikke sååå tynn,så det provoserer. Det er ikke vekt det handler om heller når det er snakk om "ekte damer" Mange vakre damer i forskjellige størrelser,syns jeg. Men må si jeg syns en kvinne er ekstra pluss hvis hun er riktig feminin :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er flott at du liker tynne jenter :) Det gjør mannen min også, men han liker ikke for mye mellomrom mellom beina. Har selv av noen fått høre at jeg er litt for tynn til å være herlig, eller skikkelig dame. Jeg er faktisk ikke sååå tynn,så det provoserer. Det er ikke vekt det handler om heller når det er snakk om "ekte damer" Mange vakre damer i forskjellige størrelser,syns jeg. Men må si jeg syns en kvinne er ekstra pluss hvis hun er riktig feminin :)

Støtter den, er kvinnen som skaper kvinnen holdt jeg på å si. Fysikk og slikt har ingenting med om man er en kvinne, vi har jo kvinner i manns kropp også, men er fullt ut kvinner de og. Synes det er sykt at folk kan si at man er mindre kvinne hvis man er tynn, mangler bryst/rumpe/hofter etc. Blir jo som å si at en mann ikke er en mann uten hår på bryste/store baller/penis. Det har jo ingenting med saken å gjøre. Synes selv at tynne kvinner ofte kan oppfattes nesten mer feminine og kvinnelige enn mange av de med mer former. Min erfaring tilsier at de litt tynnere ofte er som du nevner mer feminine i holdninger og væremåte. Så forstår ikke de holdningene til folk.

• Liker 5
Skrevet

Støtter den, er kvinnen som skaper kvinnen holdt jeg på å si. Fysikk og slikt har ingenting med om man er en kvinne, vi har jo kvinner i manns kropp også, men er fullt ut kvinner de og. Synes det er sykt at folk kan si at man er mindre kvinne hvis man er tynn, mangler bryst/rumpe/hofter etc. Blir jo som å si at en mann ikke er en mann uten hår på bryste/store baller/penis. Det har jo ingenting med saken å gjøre. Synes selv at tynne kvinner ofte kan oppfattes nesten mer feminine og kvinnelige enn mange av de med mer former. Min erfaring tilsier at de litt tynnere ofte er som du nevner mer feminine i holdninger og væremåte. Så forstår ikke de holdningene til folk.

Kanskje no sjalusi ;)

Og når det kommer til hva som er mann, så er det personligheten som teller mye for meg+flere jeg kjenner. Høyde og vekt har lite og si.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje no sjalusi ;)

Og når det kommer til hva som er mann, så er det personligheten som teller mye for meg+flere jeg kjenner. Høyde og vekt har lite og si.

Støtter den, og en vesentlig forskjell på en gutt og en mann ;-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Perfekt mage, hofter og lår. Kunne hatt litt større pupper, men det er av mindre betydning. Absolutt attraktiv ihvertfall.

Anonymous poster hash: 4acaa...e55
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du lurer på hvorfor hun er så veldig populær blant gutter? Det er vel fordi svært mange gutter liker tynne, pene jenter.

Anonymous poster hash: 8c892...05f

Synes jeg oftere hører gutter si at de liker store pupper og rumper. Hun her er helt motsatt, med ganske like former, små pupper, smal, tynne bein osv :P Men hun er utrolig pen :)

http://41.media.tumblr.com/bd850b9016bb066f4df07aa094364b9f/tumblr_nha10ozy3M1s60w99o1_1280.jpg

http://40.media.tumblr.com/16839687d439616e15fad3a4670deea5/tumblr_namiq6kAOF1s60w99o1_1280.jpg

http://40.media.tumblr.com/cabbdeb32a558553f2ae7232799d2b0c/tumblr_nc4qhk5asf1s60w99o1_1280.jpg

http://40.media.tumblr.com/11ff569e8c0a120adf14c6403d1e0356/tumblr_n56v1gmwm51s60w99o1_1280.jpg

Anonymous poster hash: 9ca47...ba3

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok like mange, om ikke enda fler, som liker tynne, nette jenter. Kanskje du føler du hører så mye om det fordi det har vært veldig mye fokus på stor rumpe i media, skjønnhetsidealet forandrer seg jo, og da blir det mye fokus på akkurat en type kropp (i det siste trent kropp, med veldig smal midje og svær rumpe). Tror jeg, da :-D

Anonymous poster hash: 8c892...05f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er egentlig ikke om dama er tynn, formfull, store eller små pupper som teller. Det er proposjonene. Jeg liker både tynne jenter som på bilde og litt mer formfulle jenter. Men det betyr ikke at om man er formfull så har man automatisk en attraktiv kropp..

Anonymous poster hash: 4acaa...e55
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også hun er litt for tynn, men er tydeligvis mange som synes hun er attraktiv og sexy. Forstår det ikke helt? :klo:Anonymous poster hash: 9ca47...ba3

Jeg tror det er flere kvinner enn menn som liker å snakke om at gutter ikke liker tynne kvinner ;)

Smaken er så forskjellig. Jeg synes slike kvinnekropper er deilig, de er så petite og flotte. Slike typer kvinnekropper er mer sexy for meg enn de med store pupper og gigantiske hofter. Proposisjonen er det viktigste og med slik kropp er de helt perfekt synes jeg.

Kan ikke forklare det mer enn det, men jeg hører svært sjelden at menn må forklare hvorfor de liker store pupper og gigantisk rumpe, det er nesten så en må forsvare at en tenner på en tynn kvinne i dagens samfunn men veldig mange menn gjør nok det. Menn tenner på pene kvinner, det er ikke noe mer avansert enn det.

Anonymous poster hash: 4d8f3...f52

• Liker 4
Skrevet

Helen har kjempevakkert ansikt og kropp synes jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er flere kvinner enn menn som liker å snakke om at gutter ikke liker tynne kvinner ;)

Smaken er så forskjellig. Jeg synes slike kvinnekropper er deilig, de er så petite og flotte. Slike typer kvinnekropper er mer sexy for meg enn de med store pupper og gigantiske hofter. Proposisjonen er det viktigste og med slik kropp er de helt perfekt synes jeg.

Kan ikke forklare det mer enn det, men jeg hører svært sjelden at menn må forklare hvorfor de liker store pupper og gigantisk rumpe, det er nesten så en må forsvare at en tenner på en tynn kvinne i dagens samfunn men veldig mange menn gjør nok det. Menn tenner på pene kvinner, det er ikke noe mer avansert enn det.

Anonymous poster hash: 4d8f3...f52

Takk for svar! Har aldri tvilt på om at gutter like tynne jenter, men at dem da i tillegg har store/medium pupper (noe som forøvrig er uvanlig uten redigering eller silikon), men godt å høre at det er mange som liker tynne jenter med små pupper :D

AnonymBruker
Skrevet

Var ikke noe "wow" med noen av jentene. Skiller seg ikke noe særlig ut fra andre jenter på den alderen.

Anonymous poster hash: 29aa3...709
AnonymBruker
Skrevet

Var ikke noe "wow" med noen av jentene. Skiller seg ikke noe særlig ut fra andre jenter på den alderen.

Anonymous poster hash: 29aa3...709

De skiller seg kanskje ikke ut fra andre pene jenter man ser på gata i den alderen, men er ikke alle som er pene i den alderen. Så vil si til er penere enn de fleste. Er selv 22, så tar det som et kompliment om du mener at de fleste på denne alderen er så vakre ;)

AnonymBruker
Skrevet

Flere som har meninger om henne? Synes du hun er attraktiv?

Skrevet

Flere som har meninger om henne? Synes du hun er attraktiv?

Hvis du sjekker internett så ser du at alle har sin horde av fans som syns de syns er ekstra fine og bra. Smaken er som baken som det heter så fint. Jeg har sett andre jeg syns er mye penere og søtere en disse du spør om, mens andre syns de er best. De er slett ikke så verst, men syns de er kjedelige på måten de smiler, håret, litt for tynn i beina, Ihvertfall hun ene. litt vel pr. kåte. Noe mange andre også er selvsagt.

Skrevet

Er det du som startet den andre tråden om henne også? Kanskje litt opphengt i hvorfor shitloads av folk synes hun er nydelig? Hun er jo helt klart pen! Flott kropp (ikke for tynn for min smak) og et nydelig ansikt - men jeg synes hun er litt kjedelig-pen.

Lorena hadde et penere og litt mer spennende ansikt.

AnonymBruker
Skrevet

Er det du som startet den andre tråden om henne også? Kanskje litt opphengt i hvorfor shitloads av folk synes hun er nydelig? Hun er jo helt klart pen! Flott kropp (ikke for tynn for min smak) og et nydelig ansikt - men jeg synes hun er litt kjedelig-pen.

Lorena hadde et penere og litt mer spennende ansikt.

Nei, det er ikke meg. Lurer bare på om det faktisk er så mange menn som synes hun er sexy og evt hvorfor, for synes hun har så lite former og jeg hører stadig at menn synes nettopp former er det som er mest attraktivt med en kvinne >.<

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke meg. Lurer bare på om det faktisk er så mange menn som synes hun er sexy og evt hvorfor, for synes hun har så lite former og jeg hører stadig at menn synes nettopp former er det som er mest attraktivt med en kvinne >.<

Herregud. Så du skal spørre alle menn i verden om hva de synes? De er helt klart pene jenter, og veldig mange, både menn og kvinner, synes slanke, sunne kropper er er å foretrekke, imens noen liker mer formfulle. Beauty is in the eye of the beholder, etc. Next.

Anonymous poster hash: 2cf2a...5f6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud. Så du skal spørre alle menn i verden om hva de synes? De er helt klart pene jenter, og veldig mange, både menn og kvinner, synes slanke, sunne kropper er er å foretrekke, imens noen liker mer formfulle. Beauty is in the eye of the beholder, etc. Next.

Anonymous poster hash: 2cf2a...5f6

Selvfølgelig ikke! Spør bare i denne tråden, det må da være lov, dette er et diskusjonsforum og jeg er nysgjerrig på folk sine meninger om henne. Klar over at det er overfladisk, men det må være lov noen ganger;)

Skrevet (endret)

Ser nesten ikke forskjell på dem, jeg :P Pene jenter som ser glade og sunne ut. Synes ikke de er for tynne.

Endret av LedigNavn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...