Gå til innhold

Har hun attraktiv kropp?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at de ikke har noe i topplokket?

Fordi de driver og oppmerksomhetshorer seg på instagram. Ingen med litt intelligens og respekt for seg selv gjør det.

Anonymous poster hash: 60f18...825

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi de driver og oppmerksomhetshorer seg på instagram. Ingen med litt intelligens og respekt for seg selv gjør det.

Narsissisme trenger ikke nødvendigvis bety de ikke har intelligens, men ok.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pen men alt for tynn og lite former...

Anonymous poster hash: db25c...f1c

AnonymBruker
Skrevet

Perfekt kropp!! :wow:

Anonymous poster hash: 9584d...1d1
  • Liker 1
Gjest Runforit
Skrevet

Synes hun hun var for tynn til å være sexy. Jeg hadde sånn kropp da jeg var 12. Litt mer kjøtt og muskler hadde gjort seg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Narsissisme trenger ikke nødvendigvis bety de ikke har intelligens, men ok.

Fair point :)

Skrevet

Hun til venstre var bra men vil ikke hun skulle være noe tynnere iallefall. Hun til høyre var for tynn, synes jeg.

Skrevet

pene jenter, men litt mer muskler og rumpe

Skrevet

Helen uten tvil for min del, Lorena hadde pent fjes men ikke så pen kropp og stil. Kunne nok fort lurt meg begge to, ser ut som glade positive frøkner og ikke litt unge kanskje.

Gjest Castielz
Skrevet

Nydelige jenter begge to!

Noe spesielt med øynene til nr 2 der.

Skrevet

Liker ikke thight gapen. Eller er de søteste på sin måte, men ikke noe mer. Aaaltfor tynn ja.

Skrevet

Tror hu slankeste, er litt for slank. Helt på grensen, noe som er uheldig i min mening.

AnonymBruker
Skrevet

Du lurer på hvorfor hun er så veldig populær blant gutter? Det er vel fordi svært mange gutter liker tynne, pene jenter.

Anonymous poster hash: 8c892...05f
  • Liker 2
Skrevet

Liker ikke thight gapen. Eller er de søteste på sin måte, men ikke noe mer. Aaaltfor tynn ja.

Synes det er litt frekt med Thigh gap jeg =)

• Liker 1
Skrevet

Synes det er litt frekt med Thigh gap jeg =)

litt går ann, men når du kan plassere en dør mellom beina blir det for drøyt. Mannen min har aldri likt det faktisk ;)

• Liker 1
Skrevet

litt går ann, men når du kan plassere en dør mellom beina blir det for drøyt. Mannen min har aldri likt det faktisk ;)

Kan bli for mye og ja. Hun Lorenta eller hva hun het hadde et bilde på google der hun kunne plassere 2 dører mellom, litt derfor jeg likte hun andre. For litt brede hofter i forhold til resten da med andre ord.

Aii, det hørtes jo helt feil ut. Men ja, ble uproposjonelt, men nå pirker vi jo på de som er for pene i utgangspunktet og må jo være lov det og. Begge var mer en tilstrekkelig vakre uansett =)

AnonymBruker
Skrevet

Hver sin smak. Skulle gjerne hatt den kroppen selv, kanskje med litt større hofter da, så kunne jeg spist litt godteri så ville det vært perfekt!

Anonymous poster hash: b7a1a...6da
Skrevet

Kan bli for mye og ja. Hun Lorenta eller hva hun het hadde et bilde på google der hun kunne plassere 2 dører mellom, litt derfor jeg likte hun andre. For litt brede hofter i forhold til resten da med andre ord.

Aii, det hørtes jo helt feil ut. Men ja, ble uproposjonelt, men nå pirker vi jo på de som er for pene i utgangspunktet og må jo være lov det og. Begge var mer en tilstrekkelig vakre uansett =)

Personlig syns jeg ingen av de to var for pene. Søte. That's it! Men smaken er så forskjellig fra menneske til menneske :)

Skrevet

Personlig syns jeg ingen av de to var for pene. Søte. That's it! Men smaken er så forskjellig fra menneske til menneske :)

Fare for det ja. Selv har jeg nok en forkjærlighet for tynne jenter, enten med eller uten muskler. Nesten litt dårlig samvittighet for det, men er jo ikke noe jeg kan noe for. Det som pirrer det pirrer. Er vel kanskje derfor jeg er mer fan av flatbrystede enn de med dobbel D. Such is life, men kan jo fordeom si at ei litt fyldigere dame er vakker og se skjønnheten i det og.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...