Gå til innhold

Har hun attraktiv kropp?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du er hvor gammel..?

• Liker 17
Gjest Sitrondrops
Skrevet

Pene jenter, hun øverste var litt for tynn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helen var for tynn for min smak, litt barnekropp.

Synes Lorena er litt penere, ellers er de veldig like.

Anonymous poster hash: 3396d...5f8
  • Liker 2
Skrevet

Nei, for tynn for min smak :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også hun er litt for tynn, men er tydeligvis mange som synes hun er attraktiv og sexy. Forstår det ikke helt? :klo:

Anonymous poster hash: 9ca47...ba3
AnonymBruker
Skrevet

Og du er hvor gammel..?

Hvordan det? Forstår ikke helt hvorfor hun er så populær og at så mange synes hun er så pen og har så fin kropp.

AnonymBruker
Skrevet

Med litt former og kjøtt på kroppen, og kanskje noe i topplokket, kunne de vært pene de.

Anonymous poster hash: 60f18...825
Gjest HeiHade
Skrevet

Hun var veldig pen, men jeg synes kanskje også hun var bittelitt for tynn/utrent hvis jeg skal være pirkete. Litt muskler hadde sett bra ut på henne. Men heller litt for tynn enn for feit.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Søte jenter i ansiktet helt klart. Så klart er de fine, men drømmedama har større pupper og litt mere lår og rumpe da. Men de må samtidig være fit da.:)

Anonymous poster hash: e980b...9b8

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre som forstår hvorfor så mange synes hun er sexy? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Meh... OK+. De ser alle så like ut, slik som 90% av alle 16+åringer i Norge, med hår til livet, fake tann, blogg og Dior veske. Kun jeg som synes det begynner å se kjedelig ut?

-kvinne.

Anonymous poster hash: b4a05...e4e
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Meh... OK+. De ser alle så like ut, slik som 90% av alle 16+åringer i Norge, med hår til livet, fake tann, blogg og Dior veske. Kun jeg som synes det begynner å se kjedelig ut?

-kvinne.

Anonymous poster hash: b4a05...e4e

Hun er faktisk 22 år :laugh: Synes hun har et pent ansikt, men kroppen hadde vært finere om hun var mer veltrent/hadde litt mer muskler, synes jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Nydelige jenter begge to. Sexy? Skal spørre sambo, vent litt....

Nr 1 var sexy fordi hun var lik meg hahahaha. Han ord med omhu. Så sa han at de fleste kvinner er sexy i bikini/avkledd. Deretter fikk han se nr 2 og hun hadde vissnok noe i blikket, noe flørtende/sexy altså. Begge falt tydeligvis i smak her i huset.

Nå skal jeg sette meg ned å grine, være trassig/vanskelig og sjalu og alt det der ;)

Anonymous poster hash: 621ab...5b6
  • Liker 4
Skrevet

Syns de ser klin like ut, jeg. Pene jenter begge to.

Gjest Coolaid
Skrevet

Blir ikke akkurat tent rent visuelt nei..... men kan være at hun er kjempehyggelig :)

AnonymBruker
Skrevet

Sexy kvinne det der.. Ser langt mer deilig ut enn mange andre kvinner

Anonymous poster hash: 4d8f3...f52

AnonymBruker
Skrevet

Bittelitt mer kjøtt på beina (bort med den der evinnelige thigh-gapen), og slutte med sånne idiotbilder med "If you like pinjacoladuuuuuz" og late-som-om-jeg-drikker-søte-drinker-som-egentlig-gjør-meg-livredd-for-å-bli-feit-uttrykk. Da hadde hun vært tiltrekkende. En helt normal ung dame som kjører litt utbrukt bloggerbabe-stil.

Anonymous poster hash: 200c3...bbb
  • Liker 1
Skrevet

Med litt former og kjøtt på kroppen, og kanskje noe i topplokket, kunne de vært pene de.

Anonymous poster hash: 60f18...825

Hvordan vet du at de ikke har noe i topplokket?

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...