Gå til innhold

Kan fastlegen pensle kjønnsvorter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller kan kun gyn gjøre det? Rimelig sikker på at jeg har fått en....



Anonymous poster hash: 65c9d...998
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pensling er noe du gjør alene. Du vil da få resept av fastlegen på vortemiddel (litt usikker på om man kan bruke vanlig eller trenger resept fra legen på spesielt mot kjønnsvorter) og pensler hjemme daglig.



Anonymous poster hash: a8833...729
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pensling er noe du gjør alene. Du vil da få resept av fastlegen på vortemiddel (litt usikker på om man kan bruke vanlig eller trenger resept fra legen på spesielt mot kjønnsvorter) og pensler hjemme daglig.

Anonymous poster hash: a8833...729

Åja. Men tror jeg har lest her på kg/forum at noen ahr fått penslet noe på hos legen som har fjernet vorten omtrent med en gang. Men dette vortemiddelet, står det på hvorfor man bruker det? Jeg tenker, på p-piller står det jo "prevensjon". Bor på et lite sted, hvor alle kjenner alle. Også de på apoteket....

Anonymous poster hash: 65c9d...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har mange eller det er vanskelig å komme til så kan fastlegen din gjøre det, ingen problem :)



Anonymous poster hash: 574b2...3f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De på apoteket vet jo hva det er utfra navnet på legemiddelet. De trenger ikke å ha en forklaring på det..

Om legen din skal ta det på så må du nok uansett hente d ut på apoteket først. Det er ikke noe som legesentrene har.

Anonymous poster hash: 8d6b3...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...