Zenobia Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter #521 Del Skrevet 7. oktober 2015 Sol, men vind. Så mye vind at det ble kortløypa (Alle unnskyldninger tas i bruk.) Hadde rolig musikk på øret. Trengte vel egentlig en rolig tur ut i dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 26. november 2015 Forfatter #522 Del Skrevet 26. november 2015 Lenge siden siste luftetur.Kortløypa i dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. november 2015 #523 Del Skrevet 28. november 2015 Noen ganger må en være fornøyd om en får stukket hodet ut av vinduet en sånn fem minutters tid. Det er lufting det også. Riktig flink er du skal jeg si deg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 28. november 2015 Forfatter #524 Del Skrevet 28. november 2015 ^ I dag ble det laaaaaaaaaaaaaaangløypa I sakte tempo, men dog allikevel! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. november 2015 #525 Del Skrevet 28. november 2015 Et menneskevennlig tempo kommer en langt med tror jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 28. november 2015 Forfatter #526 Del Skrevet 28. november 2015 Enig! I dag har tempoet absolutt vært vennlig, og ikke bare på spaserturen. Artig at du er innom for det er lite liv her ellers 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 30. november 2015 Forfatter #527 Del Skrevet 30. november 2015 Nok en tur ut i langløypa! JUHUU! Og tempoet var upåklagelig friskt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 24. desember 2015 Forfatter #528 Del Skrevet 24. desember 2015 To dager jeg har vært ute i langløypa nå – nesten så jeg ikke tør å skrive det Ser ut til å ha kommet inn i en god stim. Planer om enda en luftetur når det lysner i formiddag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2015 #529 Del Skrevet 24. desember 2015 Du er flink! Jeg skal gjøre som deg, men antagelig ikke med fullt så mye driv før vi skriver andre årstall på almanakken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 23. februar 2016 Forfatter #530 Del Skrevet 23. februar 2016 Da prøver jeg å puste liv i denne tråden igjen. Var ute i går. Har laget meg kontrolldistanser. Var så gørr lei. Plutselig ble det morsomt igjen Jeg har fire kontrolldistanser, men bare én vil måles pr. tur. Til, opp, ned og fra. I går målte jeg 'Til': 18:06,6 I dag skal jeg ut igjen Vi får se hva det blir til at jeg måler. Hvordan går det med dine forsetter for 2016 @Hoppetaujenta ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest willma Skrevet 24. februar 2016 #531 Del Skrevet 24. februar 2016 Så gøy med flere å følge her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2016 #532 Del Skrevet 24. februar 2016 (endret) 18 timer siden, Zenobia skrev: Hvordan går det med dine forsetter for 2016 @Hoppetaujenta ? Slett ikke så galt. Bare all julegodis og mat kom ut av mitt daglige desemberinntak, begynte alt å bli så meget bedre, men egentlig var jo mine forsette å gjøre mer hyggelige ting og å være snillere mot meg selv, oftere. Det har jeg klart ganske bra. Jeg roser meg selv, oppmuntrer og går tur med meg selv. Så langt er det ok. Fører du statistikk og måler hver dag? Endret 24. februar 2016 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 24. februar 2016 Forfatter #533 Del Skrevet 24. februar 2016 1 time siden, willma skrev: Så gøy med flere å følge her inne. Hei Kom gjerne med egne treningsbedrifter. 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Slett ikke så galt. Bare all julegodis og mat kom ut av mitt daglige desemberinntak, begynte alt å bli så meget bedre, men egentlig var jo mine forsette å gjøre mer hyggelige ting og å være snillere mot meg selv, oftere. Det har jeg klart ganske bra. Jeg roser meg selv, oppmuntrer og går tur med meg selv. Så langt er det ok. Fører du statistikk og måler hver dag? Høres jo flott ut! Ambisjonen er å måle hver dag, ja. Rapport for i går: Målte Fra: 17:45,4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2016 #534 Del Skrevet 24. februar 2016 Det er viktig å ha noe å se frem til syns jeg. Snart er det lørdag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 24. februar 2016 Forfatter #535 Del Skrevet 24. februar 2016 Målt Fra i dag også: 16:14,9 Sprang bittelitt, for å kompensere for at jeg betraktet en nydelig utsikt. Flott ettermiddagshimmel i dag. Tenkte jeg skulle være fornøyd med tempoet om jeg kom under 16 min, men ser at det er mye mer å gå på. Artig! I morgen er det torsdag, og litt roligere her. Kanskje det blir en lengre tur da. Vi får se 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 25. februar 2016 Forfatter #536 Del Skrevet 25. februar 2016 Jepp. Langløypa. Målt distanse Ned: 12:39,7 Det var forbausende kort tid. Tempoet var ikke raskt. Er distansen kortere enn jeg har trodd? Har jeg kommet borti en knapp fordi jeg fikk inn en melding underveis ned? Det blir spennende å se neste gang jeg måler distansen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. februar 2016 #537 Del Skrevet 25. februar 2016 Er jeg rett og slett vitne til et under i disse dager? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 26. februar 2016 Forfatter #538 Del Skrevet 26. februar 2016 @Hoppetaujenta Det er iallfall vidunderlig vær ute Det blir tur i dag. Etter hvert. Kommer tilbake med rapport. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. februar 2016 #539 Del Skrevet 26. februar 2016 *vente tålmodig og klar med tøflene til Z* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 5. mars 2016 Forfatter #540 Del Skrevet 5. mars 2016 Takk, Hoppe Da var tøflene påsatt. Rapport for fredagen som var i forrige uke: Målt distanse Fra: Cirka 19 min. Glemte å stoppe tidtakingen, så den stod på omlag 21 minutter. Det gikk i sakte tempo. Andre sko og mye klær er noe av forklaringen. Denne uken har det vært null å rapportere her. Ny start mandag? Prøver det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå