Zenobia Skrevet 2. juli 2015 Forfatter #481 Del Skrevet 2. juli 2015 (endret) Du er jammen en flink dame du! *lese med beven og beundring i blikket* Svak for smiger, jeg da Når jeg ser på det treningsregimet andre gjennomfører, blir ikke mitt spesielt imponerende. Men måler jeg egen fremgang, er jeg fornøyd - - - JUUHUUUUUUUUUUU! I kveld sprang jeg ned sikkert 4/5 av den laaaaaaaaange bakken. Aldri sprunget så langt siden.. skolen? Det verste var at det gikk litt av seg selv!! Nå sitter jeg med en meget velfortjent (og litt for sen) café avec Endret 2. juli 2015 av Zenobia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 3. juli 2015 Forfatter #482 Del Skrevet 3. juli 2015 ..men jeg fikk da sove for dét! Jepp jepp jepp LAAAAAANGløypa i dag også. Spontanjogging tre ganger. På vei til bakken (bare kort), ganske langt ned bakken – ikke så langt som i går, men i ett jafs, og hurtigere, og én gang til slutt et stykke på vei hjem, fordi at det var så kjedelig at det gikk så sakte (altså gåing versus å springe)!! Disse turene er mitt lille hverdags- God helg til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 4. juli 2015 Forfatter #483 Del Skrevet 4. juli 2015 Jeg er støl fra i går. I dag tok jeg kortløypa. Den er den samme som langløypa, bare uten Bakken. Ca. 30min. Sprang kanskje 100m på vei hjem igjen, men det ble au au, så det ble å holde seg til takten i musikken (Eric Prydz' "Call on me" etc.) Jeg er fornøyd, men hopper ikke av glede. Det er jeg for støl til neida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 5. juli 2015 Forfatter #484 Del Skrevet 5. juli 2015 Og sannelig ble det ikke tur i dag også; kortløypa da Jeg luntesprang vel kanskje tilsammen 400m; 2 anfall på tur, 2 på retur; er ikke særlig støl i dag, men peser som en blåsebelg Merker stor forskjell på skoene, og er blitt veldig glad i mine adidas-sko. Har to par litt ulike adidas + et par puma med harde såler jeg bare bruker når jeg tar kortløypa. Hvordan går det med dere andre?? Er det full ferietid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 6. juli 2015 Forfatter #485 Del Skrevet 6. juli 2015 Mandag. Ikke no' helgesluntring. Ut på tur - LAAAAAAAAAAANGløypa Holdt på å blåse bort flere ganger og måtte holde godt på skjermlua i de verste vindkastene. Det er mindre om å komme seg ut nå. Tar én dag ad gangen, og har i hvert fall én hviledag til gode Sprang litt hjemmerfra, 200m?, litt over halvveis ned bakken, og litt tilbake. Vil ikke risikere å bli støl igjen. Holdt godt tempo oppover. Jeg er så glad når jeg ser enden på den bakken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 7. juli 2015 Forfatter #486 Del Skrevet 7. juli 2015 Hva er nå dette?! Det er lett å komme seg ut døra Imidlertid! Tung til sinns, eller tung i sessen? Sprang mindre enn 100m. Gikk i egne tanker; bena føltes tre-e-e-i-ge, og jeg aksepterer at jeg ikke går like lett og ledig hver dag. Jeg liker å si det – at jeg går lett og ledig, og springer lett og radig. Allikevel ble det LAAAAAAAAANGløypa Opp den bakken skulle jeg! Jeg aksepterer at jeg ikke gir jernet hver gang. Da er det bedre med kontinuitet og regelmessighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 9. juli 2015 Forfatter #487 Del Skrevet 9. juli 2015 I går ble den oppsparte hviledagen benyttet. Var for mye på tapetet. I dag ble det (grafisk fremstilling av indre dialog) Tok kortløypa, men jeg sprang et lite stykke, frem til "mållinjen" (to 60-skilt), og på tilbaketuren, fra 60-skiltene og til 2. stolpe etter postkassen). Tror det var ca. like langt. Var fornøyd med innsatsen. TUUUNGT i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 10. juli 2015 Forfatter #488 Del Skrevet 10. juli 2015 Kortløypa. Men jeg sprang 4 stolper til 60- skilt på vei ut, og fra 60-skilt og helt til 2. postkasse(!!) på vei hjem. Vet ikke hvor mange stolper det er. Peste høylytt de siste metrene men det er verdt det. Plager ingen. Når jeg springer fra 60-skilt til 60-skilt, skal jeg unne meg "hjemmelaget" Piano-is Fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #489 Del Skrevet 13. juli 2015 En liten rusling i fjærasteinene i går. (Motsatt retning av der jeg vanligvis går) I dag ble det LAAAAAAAANGløypa Greit tempo. Lite løping. Litt til og fra, og litt ned bakken. Umotivert og lei. Været var nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 15. juli 2015 Forfatter #490 Del Skrevet 15. juli 2015 Annen type trasking i går. I dag ble det langløypa. Ikke noe løpetull. Kan ikke klage på været heller, så jeg bare klager sånn generelt. Ellers, ha fortsatt god sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 16. juli 2015 Forfatter #491 Del Skrevet 16. juli 2015 LANGLØYPA Jeg har løpt fra 60-skilt til 60-skilt Det betyr hjemmelaget softis! Men ikke i aften. Jeg har den til gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 17. juli 2015 Forfatter #492 Del Skrevet 17. juli 2015 Det ble i dag Men først var det ut på tur - langløypa. Men ikke noe løpetull. Kanskje jeg får plass til litt is til.. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 18. juli 2015 Forfatter #493 Del Skrevet 18. juli 2015 (endret) Hver gang jeg er ute, tenker jeg på at jeg skal skrive ditt og datt her når jeg kommer tilbake. Ditt og datt. Sånn. Neida. Morsomme ting jeg tenker på, som er glemt idet skoa er av innenfor døren. *tar sats*LANGLØYPA! Og jeg sprang fra 60-skiltet til 60-skiltet både på fremtur, og tilbake! Det blir ikke noe mere is for dét, altså Det var Stevie Ray Vaughans "In the open" som reddet meg mellom 60-skiltene på tilbaketuren. Akkurat passe tempo å løpe i. Hadde den så høyt på øret at jeg overdøvde at jeg hev etter pusten, og døyvet min mentale motstand – ga meg over til rytmen og fulgte den. Tør jeg å håpe på en konsolideringsfase nå? Endret 19. juli 2015 av Zenobia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 19. juli 2015 Forfatter #494 Del Skrevet 19. juli 2015 (endret) Ut på tur, aldri sur, he he Langløypa. Lite løping, da Prøvde litt fra 60-skiltet, og kom over halvveis. Litt ned bakken, også, men på tilbaketuren fra krysset lot jeg søndag være søndag, og gikk i helt greit tempo hjem igjen. Endret 19. juli 2015 av Zenobia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 20. juli 2015 Forfatter #495 Del Skrevet 20. juli 2015 Mandag er mandag. Tungt å komme over dørstokken. Det ble rask en spasertur; ikkeno' løpetull. Men langløypa, da den oppoverbakken er se-e-i-ig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttmeis Skrevet 21. juli 2015 #496 Del Skrevet 21. juli 2015 Blitt lite trening på meg i det siste... Ahh... 0 motivasjon denne sommeren. Men på lørdag gikk jeg en 2 timers fjelltur, og det var utrooooolig tungt, men verdt det til slutt! Herlig tur. Og i dag ble det en 30 minutters kondisjonsøkt hjemme i stua. Fornøyd!!! Og stolt av meg selv for at jeg faktisk tok en økt i dag. Fikk plutselig lyst. Er lenge siden, det... Vet dere om noen gode motivasjons-bilder?? :D Før og etter, treningsglade mennesker, sitater, hva som helst? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttmeis Skrevet 21. juli 2015 #497 Del Skrevet 21. juli 2015 Mandag er mandag. Tungt å komme over dørstokken. Det ble rask en spasertur; ikkeno' løpetull. Men langløypa, da den oppoverbakken er se-e-i-ig! Ser at du er veeeldig flink og står på! Så bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 21. juli 2015 Forfatter #498 Del Skrevet 21. juli 2015 Blitt lite trening på meg i det siste... Ahh... 0 motivasjon denne sommeren. Men på lørdag gikk jeg en 2 timers fjelltur, og det var utrooooolig tungt, men verdt det til slutt! Herlig tur. Og i dag ble det en 30 minutters kondisjonsøkt hjemme i stua. Fornøyd!!! Og stolt av meg selv for at jeg faktisk tok en økt i dag. Fikk plutselig lyst. Er lenge siden, det... Vet dere om noen gode motivasjons-bilder?? :D Før og etter, treningsglade mennesker, sitater, hva som helst? Det kan du godt være og midt i ferietida, da Litt sent for bildeleting nå, men kommer tilbake til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 22. juli 2015 Forfatter #499 Del Skrevet 22. juli 2015 (endret) I går: bytråling Ser at du er veeeldig flink og står på! Så bra Takk Fint vær, men bare kortløypa. I dag er en sånn dag jeg egentlig bare skal være glad for at jeg i det hele tatt kom meg ut. Og det belønner jeg med en dry martini! Det er tross alt sommer Endret 22. juli 2015 av Zenobia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 31. juli 2015 Forfatter #500 Del Skrevet 31. juli 2015 (endret) Kortløypa Endret 31. juli 2015 av Zenobia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå