Frida Skrevet 9. februar 2015 #381 Del Skrevet 9. februar 2015 Styrketreningen gikk veldig bra i dag, økte vektene. Føler meg bittelitt sterkere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttmeis Skrevet 9. februar 2015 #382 Del Skrevet 9. februar 2015 Ops, glemte å oppdatere i går kveld. Tok en tung styrketrening på senteret. Har gått fra 12 kg på knebøy til 16 (kettlebell). Kjempestolt I dag er jeg super-støl, haha! Jeg gleder meg allerede til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 10. februar 2015 #383 Del Skrevet 10. februar 2015 Ops, glemte å oppdatere i går kveld. Tok en tung styrketrening på senteret. Har gått fra 12 kg på knebøy til 16 (kettlebell). Kjempestolt I dag er jeg super-støl, haha! Jeg gleder meg allerede til i morgen! Superbra! Kondistrening i morges, tredemølle, roing, ellipse og sykkel - ble rimelig svett! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #384 Del Skrevet 12. februar 2015 å, dere er så flinke Jeg må tilstå at jeg har tatt tilflukt i sofaen noen dager - været er også i dag litt for mye oppover- og sidelengssnø til at jeg hæler meg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttmeis Skrevet 12. februar 2015 #385 Del Skrevet 12. februar 2015 Igjen, glemte å oppdatere i går... Ble intens intervalltrening på mølla. Spurtet i ett minutt med høy fart og stigning, og rolig jogging i to minutter. Dette varte i 35 minutter og jeg var helt DAU etterpå hahaha Deilig!! I dag har jeg pause, og i morgen blir det muligens styrketrening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest caramiacaramella Skrevet 12. februar 2015 #386 Del Skrevet 12. februar 2015 Jeg har halsbetennelse og har ikke kunnet trene på flere dager ligger bare i senga. Kjipt. Gleder meg til dette går over, håper på å kunne trene igjen til helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttmeis Skrevet 13. februar 2015 #387 Del Skrevet 13. februar 2015 Jeg har halsbetennelse og har ikke kunnet trene på flere dager ligger bare i senga. Kjipt. Gleder meg til dette går over, håper på å kunne trene igjen til helga! God bedring! I dag ble det styrketrening (lår,legger,rumpe) på rundt en times tid. Det er så deilig med fri, så jeg kan trene tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttmeis Skrevet 13. februar 2015 #388 Del Skrevet 13. februar 2015 (endret) Kan forresten skrive opp hva jeg gjorde i dag: Oppvarming: 10 min på mølla Knebøy u/vekt Frontbøy 10 kg/11 reps x2 Bulgarsk utfall 10 kg/8 reps x2 Hip thrust 5 kg/6 reps x2 (tok 8 reps på andre settet) Cable kick back 11 kg (kunne tatt mer, men øvde mer på teknikk)/ 10 reps x2 (Skulle ta cable side kick også, men jeg fikk veldig vondt i hofta og den bare låste seg). Leg exstension 27 kg/10 reps x2 Endret 13. februar 2015 av kjøttmeis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 15. februar 2015 #389 Del Skrevet 15. februar 2015 Ikke blitt mye trening denne uken, men jeg fikk til en yogaøkt på mandag. Ellers hadde jeg min første skitur igår, og jeg gikk 13 km. Ganske støl i dag, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svakni Skrevet 15. februar 2015 #390 Del Skrevet 15. februar 2015 (endret) Hei! Har holdt det gående med masse trening og et helt ok kosthold (ikke spist mer enn da jeg ikke trente så mye i alle fall) og har følt at buksene har blitt litt slakkere i livet og føler meg generelt mer stram i kroppen. Men vet dere hva? Jeg gikk opp på vekta for første gang siden jul i går- og den viste fire kilo pluss! Herlighet. Må være muskelkilo. 😉 Ble 5k løpetur ute i dag, samt 30 min pilates med matte foran dvd på tvn. Klar for pizzakos i kveld. Endret 15. februar 2015 av svakni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest caramiacaramella Skrevet 15. februar 2015 #391 Del Skrevet 15. februar 2015 God bedring! I dag ble det styrketrening (lår,legger,rumpe) på rundt en times tid. Det er så deilig med fri, så jeg kan trene tidlig! Takk skal du ha! Denne halsbetennelsen gir bare ikke slipp, men jeg tok en liten økt på treningsenteret igår likevel og det gikk greit, så satser på at det snart er over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttmeis Skrevet 15. februar 2015 #392 Del Skrevet 15. februar 2015 Hei og hallo spreke jenter!! I dag har jeg trent armer, skuldre, rygg og mage. Ble rundt en times økt, og jeg kjenner det godt i armene Det ble: Oppvarming: 10 minutter på sykkel armrotasjoner russian twist Armhevinger 10x2 Pull ups ("liggende") 6x2 Benkpress m/manualer (6 kg, men skal gå ned til 5 neste gang) 10x2 Arm raises (2 kg) 10x2 Overhead press (10 kg) 10-11x2 Roing (18 kg) 10-11x2 Sykkel-crunch 10x2 Fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 16. februar 2015 #393 Del Skrevet 16. februar 2015 Ukas første styrketrening er unnagjort. Det ble bare 2 dagers trening i forrige uke, så satser på at denne uka blir bedre. God treningsuke alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttmeis Skrevet 17. februar 2015 #394 Del Skrevet 17. februar 2015 Hei! I dag ble det en styrkeøkt for bein og rumpe. Et par nye øvelser er lært og jeg har allerede blitt sterkere. Har gått fra 10 til 30 kg på beinpress. Har tatt det gradvis *stolt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 17. februar 2015 #395 Del Skrevet 17. februar 2015 Hei! I dag ble det en styrkeøkt for bein og rumpe. Et par nye øvelser er lært og jeg har allerede blitt sterkere. Har gått fra 10 til 30 kg på beinpress. Har tatt det gradvis *stolt* Fremgang er ofte den beste motivasjonen! Bra jobba! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest caramiacaramella Skrevet 18. februar 2015 #396 Del Skrevet 18. februar 2015 Hei! I dag ble det en styrkeøkt for bein og rumpe. Et par nye øvelser er lært og jeg har allerede blitt sterkere. Har gått fra 10 til 30 kg på beinpress. Har tatt det gradvis *stolt* Gratulerer, så flink du er! Hvor lang tid tok det deg å bygge opp til 30 kg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest caramiacaramella Skrevet 18. februar 2015 #397 Del Skrevet 18. februar 2015 Jeg er fortsatt litt syk, men trener lett likevel. Det går veldig fint, gleder meg nesten til hver treningsøkt. Kostholdet derimot…jeg sprekker ikke mye, men har lyst på søtsaker nesten konstant. Hjelper ikke at romkameratene mine er glade i å bake og baker noe godt flere ganger i uka viljestyrken settes virkelig på prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttmeis Skrevet 19. februar 2015 #398 Del Skrevet 19. februar 2015 Fremgang er ofte den beste motivasjonen! Bra jobba! Det er det ja! Takk! Gratulerer, så flink du er! Hvor lang tid tok det deg å bygge opp til 30 kg? Tusen takk! Tror jeg begynte på 10 kg for rundt tre uker siden. I forrige uke klarte jeg så vidt 20 kg, men denne uka var det mye lettere, så jeg økte til 30. Vet ikke hvor lang tid det vanligvis tar, men jeg klarte ikke mer enn 10-15 kg første gangen, og nå klarer jeg 30 så noe har jo skjedd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttmeis Skrevet 20. februar 2015 #399 Del Skrevet 20. februar 2015 I dag ble det styrke for overkropp. Omtrent samme som sist, bare at jeg byttet ut en øvelse med nedtrekk. Ble ikke en like god økt føler jeg... Ble litt rot. Skal få mer orden, og få mer system på øktene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttmeis Skrevet 22. februar 2015 #400 Del Skrevet 22. februar 2015 Hei og hallo! I dag ble det en styrkeøkt for rumpe, rygg og mage. Er fortsatt støl etter forrige økt, men jeg tar det som et godt tegn! Framgang Det viser seg at jeg faktisk klarer 20 kg på knebøy, 27,5 kg på nedtrekk og 21 kg på cable kick back! Jeg er jo ikke helt svak heller da! Satser på høy vekt, få reps og flere sett. Vil gjerne bli sterkere, så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå