Gå til innhold

Spenstig!


Zenobia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag ble det hjemme trening, mage og rumpe med blogilates på YouTybe. Målet til sommeren er at magen skal inn og rumpa skal opp ;)

Men gud som den dama prata....men heldigvis overdøvde blod rushe i hode det meste :fnise: Men god trening var det og kommer til å fortsette og trene til henne!

I det siste har jeg merket meg at jeg går fort tom for energi....greier liksom ikke å full føre hele trenings planen :frown: Kan være kostholdet....eller mengden, for spiser ganske sunt, men kanskje for lite...og for sjeldent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest caramiacaramella

Treningen går på skinner for meg, trener 5-6 ganger i uken og sliter ikke med motivasjon for å trene. Men kostholdet er det vanskeligere å holde orden på - jeg skriver for tiden dissertasjonen min og tilbringer mesteparten av dagen sittende ved en pult. Kjeder meg fort og tenker mye på mat, og får ofte lyst på godteri, brus osv. Prøver å holde meg unna, men det er jammen ikke lett. Selv om det har gått flere uker hvor jeg har spist mye mindre søtt, gir søtsuget seg ikke. Veldig kjipt. Håper ikke dere andre sliter med det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3/30 Shred challenge, Jillian

3/30 Squat challenge

3/30 abs challenge

Går framover, syns det er veldig deilig å kunne trene hjemme å. Ikke like mye stress. Så nå skal jeg si opp treningsstudion.

Fint å høre at det går bra med dere andre å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningen går på skinner for meg, trener 5-6 ganger i uken og sliter ikke med motivasjon for å trene. Men kostholdet er det vanskeligere å holde orden på - jeg skriver for tiden dissertasjonen min og tilbringer mesteparten av dagen sittende ved en pult. Kjeder meg fort og tenker mye på mat, og får ofte lyst på godteri, brus osv. Prøver å holde meg unna, men det er jammen ikke lett. Selv om det har gått flere uker hvor jeg har spist mye mindre søtt, gir søtsuget seg ikke. Veldig kjipt. Håper ikke dere andre sliter med det samme!

Wooooow! Flink du er!

Hva trener du? Husk at hvis du trener så er det jo "lov" at kose seg litt ekstra med mat da å :-) Syns du burde klappe deg selv på skulderen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært slapt i det siste. Datt helt ut etter min lille ulykke, hehe. Er blitt helt fin i kneet altså, men motivasjonen har tatt seg ferie.

Men i dag har en venninne av meg pusha meg til å bli med på trening i kveld. Så nå er det på'n igjen! Forhåpentligvis får jeg motivasjonen tilbake :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3/30 Shred challenge, Jillian

4/30 Squat challenge

4/30 abs challenge

1,5 timme intervaller intervaller+Styrke. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært slapt i det siste. Datt helt ut etter min lille ulykke, hehe. Er blitt helt fin i kneet altså, men motivasjonen har tatt seg ferie.

Men i dag har en venninne av meg pusha meg til å bli med på trening i kveld. Så nå er det på'n igjen! Forhåpentligvis får jeg motivasjonen tilbake :)

Jepp, samme her! Tenk at du bare skal fokusere på en uke. Trener du 2-5 dager denne uken så er du flink!

Jeg tenker som noen skrev her som tips:

Ikke tenk, bare sett igang å tren. Når du er igang har du ikke noe valg. Det er først når du begynner å tenke som det blir kjipt og kjedelig. Det er jo deilig når en har satt igang :-)

Endret av Ugly truth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest caramiacaramella

Wooooow! Flink du er!

Hva trener du? Husk at hvis du trener så er det jo "lov" at kose seg litt ekstra med mat da å :-) Syns du burde klappe deg selv på skulderen jeg.

Takk for det! Jeg trener mest kardio (ca en time per treningsøkt) og noen styrkeøvelser også. Det er vel sant det, men noen typer mat vil jeg jo holde meg unna nå midt i uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrketrening unnagjort, har begynt med vektløfting og det kjennes. Håper de støle musklene blir litt bedre i løpet av helga :laugh: Det har vært mye au au au siste dagene!

God helg til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en styrkeøkt i går kveld! Det var godt, men jeg føler meg så dum på disse maskinene. Jeg har blitt vist hvordan man gjør det, men det føles så rart å ikke bruke kroppsvekten alene. Jeg føler at jeg gjør ting feil, men jeg får vel bare øve på teknikken en stund før jeg føler meg helt trygg.

Jeg gleder meg til å komme ordentlig i gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Glemte å oppdatere! Ble en styrkeøkt hjemme i formiddag. Uværet "Ole" har herjet i ettermiddag, så var ikke mulig å dra på treningssenteret. Jeg var fullt forberedt og tok treningen på forhånd! haha...

Nå skal jeg slappe av, og i morgen blir det muligens en tur på senter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har oppdatert! Treningen går veldig bra, har klart å holde koken. Har vært konstant superstøl (jeg vet ikke om jeg engang kan beskrive smerten med ord) i to uker, men kjenner at det har begynt å løsne litt. Deilig! Litt dumt å gå rundt å være så støl at en ikke får trent styrke så ofte som en vil. Men på de dagene jeg nesten ikke har klart å sette meg ned på en stol uten å se ut som en 80-åring har jeg trent kondisjon, og det har funket bra så lenge jeg har varmet opp bra.

I dag sprang jeg intervaller på mølle i en time (!!) på sånn løpetime på Elixia - kjempeeffektivt! Og avsluttet med 30 min tøying. Deilig! En rolig yogaøkt på 90 min i morgen.

Maten går sånn passe, spiser normalt sunt, men kanskje litt for mye. Men orker ikke telle kalorier. Nå er jo ikke målet mitt rask vektnedgang heller, så tror det er lurt å liksom få inn de gode treningsvanene først, så kan jeg tenke litt mer på kostholdet etterhvert.

Stå på alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tur i skogen med masse vær! Det blåste friskt og litt dyp snø ga mye god trim. :svett:

:) Men det var friskt og deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caramiacaramella

Her går treningen fortsatt veldig bra, men sliter fortsatt med å holde meg til kostholdsplanen. Lurer på å gå helt cold turkey, men tviler egentlig på at det ville funket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...