Gjest Blondie65 Skrevet 1. januar 2015 #21 Del Skrevet 1. januar 2015 Jeg synes det er forskjell på å kaste terning og det å være slem. Denne artikkelen er slem. Jeg er enig i at noen av antrekkene er lite flatterende eller passende til anledningen, men det går an å skrive en slik artikkel med noe mindre syre og sjikane. Og hvem gidder egentlig å legge inn Lady Gaga i en sånn kåring? Eller Miley Cyrus? Eller Rhianna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 2. januar 2015 #22 Del Skrevet 2. januar 2015 Jeg synes det er forskjell på å kaste terning og det å være slem. Denne artikkelen er slem. Jeg er enig i at noen av antrekkene er lite flatterende eller passende til anledningen, men det går an å skrive en slik artikkel med noe mindre syre og sjikane. Og hvem gidder egentlig å legge inn Lady Gaga i en sånn kåring? Eller Miley Cyrus? Eller Rhianna? Jeg syntes det er forskjell på å kaste terning på folk som jobber i underholdningsbransjen ( som jo i stor grad lever av image og utseende) og andre som for eksempel politikere. For øvrig enig at det var en stygg artikkel ja... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 2. januar 2015 #23 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Hvis man synes den artikkelen er slem, og mobbing, så tror jeg man er litt sart.. Endret 2. januar 2015 av SoftKitty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tottelotta Skrevet 2. januar 2015 #24 Del Skrevet 2. januar 2015 Uten å ta stilling til om dette er mobbing eller ikke, så synes jeg artikkelen er dårlig skrevet, og registrerer at ingen har hatt lyst til å innrømme at det var deres journalistiske håndtverk verden har fått se... 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smygende_lodde Skrevet 2. januar 2015 #25 Del Skrevet 2. januar 2015 Mobbing eller ei, jeg synes iallefall artikkelen var utrolig kleint skrevet. Kanskje de prøvde å være morsomme? Synes bare det ble en nitrist artikkel.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 12. januar 2015 #26 Del Skrevet 12. januar 2015 Sånne artikler generelt er en stor uting synes jeg. En ting er folk som eksponerer seg bare for pr, men for folk som politikere og idrettfolk som stiller opp pga. sin jobb synes jeg grenser til patetisk. Tåle steken my ass! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg