Gå til innhold

Årets verst kledde kjendiser i følge Dagbladet...


fresia

Anbefalte innlegg

http://www.kjendis.no/2014/12/27/kjendis/mote/karinger/karinger_2014/kjendisaret/36856534/

Flere som reagerer på denne artikkelen??! Når ble det greit å mobbe/henge ut kjente personer i media på grunn av deres klesstil og utseende? De skriver veldig nedlatende og barnslig. Skulle tro det var henta fra bloggen til ei fjortisjente på ungdomsskolen...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo bare slike målinger de har :vetikke: Ser egentlig ikke noe gale med det. Underholdende for oss som liker klær og mote. Er for så vidt helt enig i Ida Fladen! Selv om jeg liker henne, kler hun seg helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare slike målinger de har :vetikke: Ser egentlig ikke noe gale med det. Underholdende for oss som liker klær og mote. Er for så vidt helt enig i Ida Fladen! Selv om jeg liker henne, kler hun seg helt feil.

Ser du ikke noe galt i å henge ut folk?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare slike målinger de har :vetikke: Ser egentlig ikke noe gale med det. Underholdende for oss som liker klær og mote. Er for så vidt helt enig i Ida Fladen! Selv om jeg liker henne, kler hun seg helt feil.

jeg er ikke så opptatt av slike kåringer selv om jeg er interessert i mote, men det jeg reagerte på med akkurat denne artikkelen var språket. den skiller seg jo ut blant andre slike artikler jeg har lest? ordentlige motejournalister pleier i hvertfall å være konstruktive i sin kritikk. dette er mobbing!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, artikkelen er nok kanskje litt på kanten. Men jeg ville ikke gått så langt at jeg ville kalt det mobbing. Men det er nå meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Ser ut som journalistene har prøvd å etterligne bl.a. Mr. Blackwell og Joan Rivers. Beklageligvis mislyktes de fullstendig, og resultatet er bare pinlig og smålig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo ikke mobbing. Det er mote.

Tror dere at kjendisene går på løpere etter å bare ha "dratt noe ut av skapet"? Mote er som fotball. Et spill. Å si at Wayne Rooney gjorde det dritt på banen i dag, er det samme som å si at Ashley Olsen var skandale på den røde løperen.

Det er jo det som er hele greia med løpere før prisutdelinger og premierer!

Ingen disser utséendet her. De disser fargevalg, hår og sminke til fargevalget, kjolens mønster og fasong og ikke minst hele kombinasjonen.

Slutt å se rødt på alt!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo ikke mobbing. Det er mote.

Tror dere at kjendisene går på løpere etter å bare ha "dratt noe ut av skapet"? Mote er som fotball. Et spill. Å si at Wayne Rooney gjorde det dritt på banen i dag, er det samme som å si at Ashley Olsen var skandale på den røde løperen.

Det er jo det som er hele greia med løpere før prisutdelinger og premierer!

Ingen disser utséendet her. De disser fargevalg, hår og sminke til fargevalget, kjolens mønster og fasong og ikke minst hele kombinasjonen.

Slutt å se rødt på alt!

Enig! Å si at dette er mobbing er å overdrive noe veldig. Jeg tror ikke kjendisene bryr seg så mye om slike kåringer. Jeg synes de skal få gå med hva de vil. Endret av Savannah87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Verst kledd-kåringer er da ikke noe nytt. Har man valgt å være en offentlig person får man bare godta sånt. Dette er ikke mobbing. Den som vil være med på leken får tåle steken!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De burde ventet noen dager med kåringen for å få med seg fotballfrues nyttårsantrekk. Hjelp, det var drøyt glorete og fryktelig lite klassisk/pent. Og troppe opp hos svigers i den kjolen da...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bergensia

De burde ventet noen dager med kåringen for å få med seg fotballfrues nyttårsantrekk. Hjelp, det var drøyt glorete og fryktelig lite klassisk/pent. Og troppe opp hos svigers i den kjolen da...

Som ei skrev på instagram; Russisk magedanser?

Virker noget voldsomt for ei nyttårshelg på Sunnmøre😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De burde ventet noen dager med kåringen for å få med seg fotballfrues nyttårsantrekk. Hjelp, det var drøyt glorete og fryktelig lite klassisk/pent. Og troppe opp hos svigers i den kjolen da...

Så ut som en sigøynerprinsesse!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan Rihanna har kommet lengre nede på listen enn ida fladen!! :P

Nei, vet du det tenkte jeg også på. :(

De kjolene hun hadde på seg under Idol Junior! Har man ikke rådgivere når det kommer til antrekk (les kjoler) på TV"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner ikke hvordan Rihanna har kommet lengre nede på listen enn ida fladen!! :P

Rihanna et bare trashy. Stiller opp på pris utdeling i en gjennomsiktig kjole og er naken under. Trashy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som en sigøynerprinsesse!!

Ja, Ved navn Chanel Victoria. :D

Ser for meg magedansunderholdning før karamellpuddingen :)

Nei, uff. Er vel ikke lov å tulle slik. Hun er vanlig vis klassisk og "fint kledd" ved slike anledninger, så fikk litt sigøynersjokk nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje eg er fullstendig utdatert, men eg synes at verken Jar, Ida flaaden eller Didrik Solli-tangen "fortente" en plass på den lista.. Uansett teit artikkel, spør du meg..

Endret av Emas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, fælt ja. Minner meg om sånne artikler når Jan Thomas skal kaste terning på antrekket til kvinnelige politikere. Jeg vet ikke jeg kanskje Erna Solberg er litt for opptatt med å styre landet vårt til å tenke på om JT syntes at de skoene passet til?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...