AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #1 Del Skrevet 28. desember 2014 Hvordan bruker du blinklys i rundkjøring? Anonymous poster hash: 99b22...aaf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 28. desember 2014 #2 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) Sånn som jeg skal. Blinker til høyre der jeg skal ut av rundkjøringen. Evt. blinker jeg mot venstre når jeg skal inn i rundkjøringen for å vise at jeg skal hele veien rundt, og deretter bytter til høyre blinklys litt før der jeg skal ut. Endret 28. desember 2014 av KaDust 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 28. desember 2014 #3 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) Etter min erfaring så er det ingen i Norge som vet hvordan man bruker blinklys i rundkjøringen. Endret 28. desember 2014 av -Leon- 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #4 Del Skrevet 28. desember 2014 Etter min erfaring så er det ingen i Norge som vet hvordan man bruker blinklys i rundkjøringen. Anonymous poster hash: adf23...488 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #5 Del Skrevet 28. desember 2014 I store/oppmerkede/skiltede/oversiktlige rundkjøringer blinker jeg kun ut, men alltid ut. I mindre eller uoversiktlige så blinker jeg til venstre om jeg skal "til venstre", og så ut. Anonymous poster hash: b5029...9ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepperbiff Skrevet 28. desember 2014 #6 Del Skrevet 28. desember 2014 Sånn som jeg skal. Blinker til høyre der jeg skal ut av rundkjøringen. Evt. blinker jeg mot venstre når jeg skal inn i rundkjøringen for å vise at jeg skal hele veien rundt, og deretter bytter til høyre blinklys litt før der jeg skal ut. Slik er det jeg også blinker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jomann Skrevet 28. desember 2014 #7 Del Skrevet 28. desember 2014 Blinker ut. Blinker kun inn dersom rundkjøringen er av typen kumlokk da det ellers ikke har noen hensikt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #8 Del Skrevet 28. desember 2014 http://www.tv2.no/v/868460/ Hva med denne?Anonymous poster hash: 99b22...aaf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 28. desember 2014 #9 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) Man skal bare blinke for å indikere at man ønkser å kjøre ut av en rundkjøring like ved utkjøringen, og kanskje hvis man skal skifte felt inne i store rundkjøringer med flere felt. Endret 28. desember 2014 av VUX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #10 Del Skrevet 28. desember 2014 Man blinker da for faen aldri i rundkjøringer??? Anonymous poster hash: 073f1...549 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 28. desember 2014 #11 Del Skrevet 28. desember 2014 Skal jeg til høyre blinker jeg til høyre med en gang Skal jeg rett på blinker jeg når jeg passerer avkjøringen til høyre Skal jeg til venstre blinker jeg til venstre, og blinker mot høyre når jeg når avkjøring 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liinneee Skrevet 28. desember 2014 #12 Del Skrevet 28. desember 2014 Blinker om jeg skal til høyre og blinker til venstre om jeg skal hele veien rundt. Blinker når jeg skal ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 28. desember 2014 #13 Del Skrevet 28. desember 2014 Lol, nei nei, aldri blinke til venstre i en vanlig rundkjøring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2014 #14 Del Skrevet 28. desember 2014 Man blinker da for faen aldri i rundkjøringer??? Anonymous poster hash: 073f1...549 Nei, alle andre trafikanter er tankelesere, så de vet hva du tenke å gjøre uten at du trenger å blinke Selvfølgelig blinker jeg ut. Anonymous poster hash: a5e31...145 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 28. desember 2014 #15 Del Skrevet 28. desember 2014 Det finnes nesten ingen rundkjøringer i Norge det finnes noen opplysningsverdi i å blinke ut, mens nesten samtlige rundkjøringer vil ha en enorm opplysningsverdi av å blinke til venstre om en skal til venstre. Heldigvis har dette konseptet endelig begynt å bre seg til kjøreskoler i hele landet, og da spesielt til Trøndelag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Churro Skrevet 28. desember 2014 #16 Del Skrevet 28. desember 2014 Blinker inn i rundkjøringen, dersom jeg skal til venstre eller helt rundt og blinker selvfølgelig når jeg skal ut av rundkjøringen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Churro Skrevet 28. desember 2014 #17 Del Skrevet 28. desember 2014 Lol, nei nei, aldri blinke til venstre i en vanlig rundkjøring. Når man skal kjøre til venstre eller helt rundt synes jeg man skal bruke det. Lettere for andre trafikanter å lese trafikken, vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vux Skrevet 28. desember 2014 #18 Del Skrevet 28. desember 2014 Lawl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Churro Skrevet 28. desember 2014 #19 Del Skrevet 28. desember 2014 Lawl Det er ikke noe å le av det? Det har en hensikt skjønner du. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Churro Skrevet 28. desember 2014 #20 Del Skrevet 28. desember 2014 Nei, alle andre trafikanter er tankelesere, så de vet hva du tenke å gjøre uten at du trenger å blinke Selvfølgelig blinker jeg ut. Anonymous poster hash: a5e31...145 Virker som mange tror alle andre trafikanter er tankelesere. For meg er det lettere å komme meg inn i en rundkjøring dersom folk blinker INN i rundkjøringen om de skal helt rundt eller til venstre, siden noen plasserer seg HELT elendig og mange glemmer også å blinke ut av rundkjøringen, som er uansvarlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå