Gå til innhold

Skremmende mye festing, alkohol og narkotika i Asker og Bærum?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hører rykter fra flere hold om at alkohol og flere typer narkotika flyter løst der, spesielt blandt unge rundt og i 20årene. De holder fasaden, ser bra ut og studerer, men i helgene tar de helt av..

Anonymous poster hash: 41475...728

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som i alle andre kommuner bor det forskjellige typer mennesker i Asker og Bærum.

Anonymous poster hash: c6f18...e49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Der bekreftes jo alt jeg har hørt. På mitt hjem sted hører man om en eller annen som har prøvd hasj eller drakk par øl for mye en lørdag for lenge siden. Ble helt sjokkert over å høre all den alkoholen, konstante festingen hver eneste helg og i tillegg tyngre narkotiske stoffer. Skjønner at noen kan la seg rive med og overdrive i hva de sier, men likevel er det drøyt å høre om og rykter oppstår jo ikke fra intet.

Når man hører de ta samme narkotiske stoffer som de som ligger strødd på Oslo S, da er det noe alvorlig galt.

Er det noen her inne som har vokst opp i Asker eller Bærum, som vet litt om denne kulturen?

Anonymous poster hash: 41475...728

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den artikkelen er så overdrevet at det er en grunn til at den står på trykk i VG og ikke i en ordentlig avis.

Anonymous poster hash: c6f18...e49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den artikkelen er så overdrevet at det er en grunn til at den står på trykk i VG og ikke i en ordentlig avis.

Anonymous poster hash: c6f18...e49

Hva er en ordentlig avis og er du fra Asker og Bærum?

Anonymous poster hash: e4e9b...450

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hører rykter fra flere hold om at alkohol og flere typer narkotika flyter løst der, spesielt blandt unge rundt og i 20årene. De holder fasaden, ser bra ut og studerer, men i helgene tar de helt av..

Anonymous poster hash: 41475...728

Jeg er fra og bor i Bærum. Dette er nok sant i enkelte miljøer. Men jeg har aldri opplevd dette selv

Anonymous poster hash: f3d3f...385

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Født og oppvokst i Bærum. Jeg visste ikke hva dop var før vi lærte om det på skolen. Har aldri prøvd det og har ingen venner som har prøvd. Det handler nok mest om hvilket miljø man er i. Asker og Bærum er store kommuner og det blir derfor rart å sammenligne det med små kommuner i det øvrige Norge.

Jeg begynte også å drikke veldig sent, samme med mine venner og det var kun i to års tid før vi så og si sluttet helt.

Anonymous poster hash: 04cd3...2ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en ordentlig avis og er du fra Asker og Bærum?

Anonymous poster hash: e4e9b...450

Hva er en ordentlig avis og er du fra Asker og Bærum?

Anonymous poster hash: e4e9b...450

godt spørsmål. selv bor jeg i drammen.

Anonymous poster hash: 340ca...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...