Carro123 Skrevet 27. desember 2014 #1 Del Skrevet 27. desember 2014 Hei! Jeg fikk en kvise/byll nedentil akkurat der trusestrikken er. Den forsvant, men kom tilbake, forsvant og er nå tilbake enda større enn før. Noen som har erfaringer? Nekter å sette rumpa i ei bøtte med grønnsåpe(hadde forresten ikke fått plass heller). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fallerifallera Skrevet 27. desember 2014 #2 Del Skrevet 27. desember 2014 Sikkert inngrodd hår. Er ikke så mye mer du kan gjøre enn å vente til den forsvinner igjen tror jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #3 Del Skrevet 27. desember 2014 Trusestrikken er på et stort område.... Er det på innsiden av låret omtrent rett ut fra skjedeåpningen så har alle en kjertel der som kan gå tett. Hjelper det ikke med sårsalve i noen dager må du til lege for å få den åpnet og tømt. Fastlegeoppgave. Er det andre steder kan det være et inngrodd hår. Er det bak der ryggen slutter kan det være sakralcyste.Anonymous poster hash: f15ad...e78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carro123 Skrevet 27. desember 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 27. desember 2014 Trusestrikken er på et stort område.... Er det på innsiden av låret omtrent rett ut fra skjedeåpningen så har alle en kjertel der som kan gå tett. Hjelper det ikke med sårsalve i noen dager må du til lege for å få den åpnet og tømt. Fastlegeoppgave. Er det andre steder kan det være et inngrodd hår. Er det bak der ryggen slutter kan det være sakralcyste.Anonymous poster hash: f15ad...e78 Innsiden av låret ja. Skal bestille time til legen på januar angående andre greier, men den er jo garantert borte den dagen jeg skal dit. Jeg får prøve med sårsalve etter jobb på mandag da, takk for tips. Den er på str med en klinkekule bare i løpet at 1 døgn.. Får håpe den ikke vokser så my mer nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #5 Del Skrevet 27. desember 2014 Trusestrikken er på et stort område....Er det på innsiden av låret omtrent rett ut fra skjedeåpningen så har alle en kjertel der som kan gå tett. Hjelper det ikke med sårsalve i noen dager må du til lege for å få den åpnet og tømt. Fastlegeoppgave. Er det andre steder kan det være et inngrodd hår. Er det bak der ryggen slutter kan det være sakralcyste.Anonymous poster hash: f15ad...e78 Og hva heter denne kjertelen? Trodde det var inngrodde hår som ofte var problemet i bikiniområdet.. Anonymous poster hash: 4c9aa...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #6 Del Skrevet 27. desember 2014 Innsiden av låret ja. Skal bestille time til legen på januar angående andre greier, men den er jo garantert borte den dagen jeg skal dit. Jeg får prøve med sårsalve etter jobb på mandag da, takk for tips. Den er på str med en klinkekule bare i løpet at 1 døgn.. Får håpe den ikke vokser så my mer nå. Det er garantert et inngrodd hår. Finnes millioner av tråder om akkurat denne problemstillingen. Kan være en engangshendelse, eller det kan bli kronisk. Går den ikke bort, må den tømmes. Mest sannsynelig forsvinner den hvis du lar den være i fred. Anonymous poster hash: 4c9aa...bf9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #7 Del Skrevet 27. desember 2014 Og hva heter denne kjertelen? Trodde det var inngrodde hår som ofte var problemet i bikiniområdet.. Anonymous poster hash: 4c9aa...bf9 Hva kjertelen heter husker jeg ikke i farten, men har vært med på å tømme sånne svuller flere ganger. Vanlig med antibiotikabehandling i tillegg når disse blir svære og fulle av verk. Anonymous poster hash: f15ad...e78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå