Gå til innhold

Kvise/byll


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg fikk en kvise/byll nedentil akkurat der trusestrikken er. Den forsvant, men kom tilbake, forsvant og er nå tilbake enda større enn før. Noen som har erfaringer? Nekter å sette rumpa i ei bøtte med grønnsåpe(hadde forresten ikke fått plass heller).

Videoannonse
Annonse
Gjest fallerifallera
Skrevet

Sikkert inngrodd hår. Er ikke så mye mer du kan gjøre enn å vente til den forsvinner igjen tror jeg? :klo:

Skrevet

Trusestrikken er på et stort område....

Er det på innsiden av låret omtrent rett ut fra skjedeåpningen så har alle en kjertel der som kan gå tett. Hjelper det ikke med sårsalve i noen dager må du til lege for å få den åpnet og tømt. Fastlegeoppgave.

Er det andre steder kan det være et inngrodd hår. Er det bak der ryggen slutter kan det være sakralcyste.

Anonymous poster hash: f15ad...e78

Skrevet

Trusestrikken er på et stort område....

Er det på innsiden av låret omtrent rett ut fra skjedeåpningen så har alle en kjertel der som kan gå tett. Hjelper det ikke med sårsalve i noen dager må du til lege for å få den åpnet og tømt. Fastlegeoppgave.

Er det andre steder kan det være et inngrodd hår. Er det bak der ryggen slutter kan det være sakralcyste.

Anonymous poster hash: f15ad...e78

Innsiden av låret ja. Skal bestille time til legen på januar angående andre greier, men den er jo garantert borte den dagen jeg skal dit. Jeg får prøve med sårsalve etter jobb på mandag da, takk for tips. Den er på str med en klinkekule bare i løpet at 1 døgn.. Får håpe den ikke vokser så my mer nå.

Skrevet

Trusestrikken er på et stort område....

Er det på innsiden av låret omtrent rett ut fra skjedeåpningen så har alle en kjertel der som kan gå tett. Hjelper det ikke med sårsalve i noen dager må du til lege for å få den åpnet og tømt. Fastlegeoppgave.

Er det andre steder kan det være et inngrodd hår. Er det bak der ryggen slutter kan det være sakralcyste.

Anonymous poster hash: f15ad...e78

Og hva heter denne kjertelen? Trodde det var inngrodde hår som ofte var problemet i bikiniområdet..

Anonymous poster hash: 4c9aa...bf9

Skrevet

Innsiden av låret ja. Skal bestille time til legen på januar angående andre greier, men den er jo garantert borte den dagen jeg skal dit. Jeg får prøve med sårsalve etter jobb på mandag da, takk for tips. Den er på str med en klinkekule bare i løpet at 1 døgn.. Får håpe den ikke vokser så my mer nå.

Det er garantert et inngrodd hår. Finnes millioner av tråder om akkurat denne problemstillingen. Kan være en engangshendelse, eller det kan bli kronisk. Går den ikke bort, må den tømmes. Mest sannsynelig forsvinner den hvis du lar den være i fred.

Anonymous poster hash: 4c9aa...bf9

Skrevet

Og hva heter denne kjertelen? Trodde det var inngrodde hår som ofte var problemet i bikiniområdet.. Anonymous poster hash: 4c9aa...bf9

Hva kjertelen heter husker jeg ikke i farten, men har vært med på å tømme sånne svuller flere ganger. Vanlig med antibiotikabehandling i tillegg når disse blir svære og fulle av verk.

Anonymous poster hash: f15ad...e78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...