Gå til innhold

Dere førstegangsprøver, er dere gifte?


AnonymBruker

  

55 stemmer

  1. 1. Dere førstegangsprøvere, er dere gifte?

    • ja
      28
    • nei
      27


Anbefalte innlegg

På det tidspunktet da dere bestemte å prøve å få barn, var dere allerede gift? Og hvis du er en prøver nå, er du allerede gift med barnefaren?



Anonymous poster hash: b0690...26a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er gifte :) Har vært gifte i 2 år og dette er vår første pp.

Endret av Grønneglede
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være gift før vi prøver, og derfor kommer vi til å være gifte når vi blir førstegangsprøvere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er jo en familie uten en ring på fingeren. Papirene kan ordnes når som helst. Jeg stoler på han og vårt fremtid sammen uansett.



Anonymous poster hash: acf81...0e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope. Mannen har ikke fridd enda engang ;) Men det skjer vel etter hvert... er ikke så tradisjonell av oss. Mine foreldre er fremdeles ikke gift, men de forlovet seg for 6 år siden ca. Det har bare ikke vært så viktig å være gift rett og slett. Så jeg har heller aldri drømt om et stort bryllup osv. Men selvfølgelig er det koselig om mannen frir en dag og vi gifter oss! :) Men den dagen får komme når den kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen var å kutte ut ppillene rett etter vi giftet oss. Litt rot fra min side (klarte å ta et tomt brett med meg på ferie....) ble de kuttet ut noen uker før vi giftet oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var forlovet når vi ble gravide (hadde vel egentlig planlagt å vente til etter bryllupet, men nå ble det ikke slik). Barnet var 8 mnd gammelt når vi giftet oss, bryllupet gikk helt strålende.

Anonymous poster hash: e735e...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...