AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #1 Del Skrevet 26. desember 2014 Har d siste oppdaget en hudfolder på siden i åpningen til vagina.. dette oppdaget jeg samtidig som jeg fikk påvist celleforandring.. d jeg lurer på er om dette kan være rester av jomfruhinne.. og hvorfor dukket d plutselig opp? Er godt voksen og har en fødsel og et keisersnitt bak meg. Noen som har en go forklaring?Anonymous poster hash: 38a50...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #2 Del Skrevet 26. desember 2014 Jeg har også en ekstra hudfold, uten at jeg visste om det. Jordmoren fortalte det under fødsel. Se positivt på det, det er mye ekstra nerver i underlivet vårt ;-) Jeg har forresten nylig vært igjennom en biopsi pga celleforandringer. Opplevde biopsien som mer behagelig enn den ordinære celleprøven. Hudfolden har ingenting med celleforandringene å gjøre :-)Anonymous poster hash: b4e2e...924 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariell007 Skrevet 26. desember 2014 #3 Del Skrevet 26. desember 2014 kanskje du får en ny bedre vagina, sånn som krabber 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #4 Del Skrevet 27. desember 2014 Har tatt biopsi.. va så redd at jeg krevde narkose😝 men æ lure på om de restene av hinna plutselug kommer fram.. for har ikke merket d tidligere. Ev om alder og tyngekraft har fått pressa d fram?Anonymous poster hash: 38a50...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma- Skrevet 27. desember 2014 #5 Del Skrevet 27. desember 2014 kanskje du får en ny bedre vagina, sånn som krabber Man lærer noe nytt hver dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariell007 Skrevet 27. desember 2014 #6 Del Skrevet 27. desember 2014 Man lærer noe nytt hver dag! ja! ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #7 Del Skrevet 27. desember 2014 Har tatt biopsi.. va så redd at jeg krevde narkose😝 men æ lure på om de restene av hinna plutselug kommer fram.. for har ikke merket d tidligere. Ev om alder og tyngekraft har fått pressa d fram?Anonymous poster hash: 38a50...663 Vil tro sistnevnte :-) Jomfruhinna er det i hvertfall ikke.Anonymous poster hash: b4e2e...924 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå