Gå til innhold

flaut

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har d siste oppdaget en hudfolder på siden i åpningen til vagina.. dette oppdaget jeg samtidig som jeg fikk påvist celleforandring.. d jeg lurer på er om dette kan være rester av jomfruhinne.. og hvorfor dukket d plutselig opp? Er godt voksen og har en fødsel og et keisersnitt bak meg. Noen som har en go forklaring?

Anonymous poster hash: 38a50...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også en ekstra hudfold, uten at jeg visste om det. Jordmoren fortalte det under fødsel. Se positivt på det, det er mye ekstra nerver i underlivet vårt ;-)

Jeg har forresten nylig vært igjennom en biopsi pga celleforandringer. Opplevde biopsien som mer behagelig enn den ordinære celleprøven. Hudfolden har ingenting med celleforandringene å gjøre :-)

Anonymous poster hash: b4e2e...924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt biopsi.. va så redd at jeg krevde narkose😝 men æ lure på om de restene av hinna plutselug kommer fram.. for har ikke merket d tidligere. Ev om alder og tyngekraft har fått pressa d fram?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tatt biopsi.. va så redd at jeg krevde narkose😝 men æ lure på om de restene av hinna plutselug kommer fram.. for har ikke merket d tidligere. Ev om alder og tyngekraft har fått pressa d fram?

Vil tro sistnevnte :-)

Jomfruhinna er det i hvertfall ikke.

Anonymous poster hash: b4e2e...924

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...