AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #1 Skrevet 26. desember 2014 Har d siste oppdaget en hudfolder på siden i åpningen til vagina.. dette oppdaget jeg samtidig som jeg fikk påvist celleforandring.. d jeg lurer på er om dette kan være rester av jomfruhinne.. og hvorfor dukket d plutselig opp? Er godt voksen og har en fødsel og et keisersnitt bak meg. Noen som har en go forklaring?Anonymous poster hash: 38a50...663
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2014 #2 Skrevet 26. desember 2014 Jeg har også en ekstra hudfold, uten at jeg visste om det. Jordmoren fortalte det under fødsel. Se positivt på det, det er mye ekstra nerver i underlivet vårt ;-) Jeg har forresten nylig vært igjennom en biopsi pga celleforandringer. Opplevde biopsien som mer behagelig enn den ordinære celleprøven. Hudfolden har ingenting med celleforandringene å gjøre :-)Anonymous poster hash: b4e2e...924
Mariell007 Skrevet 26. desember 2014 #3 Skrevet 26. desember 2014 kanskje du får en ny bedre vagina, sånn som krabber 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #4 Skrevet 27. desember 2014 Har tatt biopsi.. va så redd at jeg krevde narkose😝 men æ lure på om de restene av hinna plutselug kommer fram.. for har ikke merket d tidligere. Ev om alder og tyngekraft har fått pressa d fram?Anonymous poster hash: 38a50...663
Wilma- Skrevet 27. desember 2014 #5 Skrevet 27. desember 2014 kanskje du får en ny bedre vagina, sånn som krabber Man lærer noe nytt hver dag!
Mariell007 Skrevet 27. desember 2014 #6 Skrevet 27. desember 2014 Man lærer noe nytt hver dag! ja! ikke sant
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2014 #7 Skrevet 27. desember 2014 Har tatt biopsi.. va så redd at jeg krevde narkose😝 men æ lure på om de restene av hinna plutselug kommer fram.. for har ikke merket d tidligere. Ev om alder og tyngekraft har fått pressa d fram?Anonymous poster hash: 38a50...663 Vil tro sistnevnte :-) Jomfruhinna er det i hvertfall ikke.Anonymous poster hash: b4e2e...924 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå