Gå til innhold

Jeg rater ditt utseende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tenkte jeg skulle være litt behjelpelig i jula og opprette en tråd der jeg kan gi en tilbakemelding på utseender. Du poster bilde, jeg rater, og du vil dermed ha bedre kunnskap om hvor høyt du burde sikte når det gjelder mannfolk.

Anonymous poster hash: b1204...f40
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder det med profilbilde?? :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Hei!

Tenkte jeg skulle være litt behjelpelig i jula og opprette en tråd der jeg kan gi en tilbakemelding på utseender. Du poster bilde, jeg rater, og du vil dermed ha bedre kunnskap om hvor høyt du burde sikte når det gjelder mannfolk.

Anonymous poster hash: b1204...f40

Kan du ikke heller gjøre det med din bruker i stedet for å gjemme seg bak den anonyme?

• Liker 10
Skrevet

Det går fint. Jeg er ikke avhengig av å få bekreftelse fra deg, AB. Jeg vet hvordan jeg ser ut.

• Liker 12
Skrevet

Kan du ikke heller gjøre det med din bruker i stedet for å gjemme seg bak den anonyme?

Jo, det kan jeg selvfølgelig. Jeg gjør dette utelukkende for å hjelpe. Ingen grunn til å være krass.

• Liker 1
Skrevet

Jo, det kan jeg selvfølgelig. Jeg gjør dette utelukkende for å hjelpe. Ingen grunn til å være krass.

Det er snilt gjort av deg. Helt ærlig, det er godt ment. Unødvendig spydig av meg. Beklager! :)

Skrevet

Mannen med bar overkropp-selfie som avatar legger ut "Jeg rater ditt utseende"-tråd på Kvinneguiden utelukkende "for å hjelpe" kvinner slik at de kan vite "hvor høyt de kan sikte når det gjelder mannfolk". Altså, det er forsåvidt ikke noe gærent med tråden hvis den bare er harmløs moro, men døh. Altruisten. Den blir for tjukk.

Anonymous poster hash: 73b2d...4ac

• Liker 37
Skrevet

Mannen med bar overkropp-selfie som avatar legger ut "Jeg rater ditt utseende"-tråd på Kvinneguiden utelukkende "for å hjelpe" kvinner slik at de kan vite "hvor høyt de kan sikte når det gjelder mannfolk". Altså, det er forsåvidt ikke noe gærent med tråden hvis den bare er harmløs moro, men døh. Altruisten. Den blir for tjukk.

Anonymous poster hash: 73b2d...4ac

Beklager, men her har jeg problemer med å forstå hva du ønsker å formidle. Jeg lastet opp et profilbilde utelukkende for gi denne tråden den legitimiteten den fortjener. I fremtiden hadde jeg satt pris på mer bilder, og mindre tåkesnakk.

• Liker 1
Skrevet

Du poster bilde, jeg rater, og du vil dermed ha bedre kunnskap om hvor høyt du burde sikte når det gjelder mannfolk.

Slik jeg husker det så har man forskjellige preferanser. :3

Du har da ikke den endelige fasiten på hva menn måtte foretrekke av utseende på kvinner. Jeg er for øvrig motstander av slike "ratingsystems". Jeg trodde man hadde beveget seg litt fremover fra de tider der man rangerte mennesker. <_<

Gjest fallerifallera
Skrevet

Jeg tror nok det bare er å gi opp. Ser ikke ut til at noen kommer til å laste opp bildene sine her :vetikke: Hva forventet du egentlig? At en haug superbabes skulle laste opp bilder? Nei, er ikke så mange som liker å bli ratet offentlig på den måten(såvidt jeg vet, mulig jeg tar feil):

• Liker 3
Skrevet (endret)

Slik jeg husker det så har man forskjellige preferanser. :3

Du har da ikke den endelige fasiten på hva menn måtte foretrekke av utseende på kvinner. Jeg er for øvrig motstander av slike "ratingsystems". Jeg trodde man hadde beveget seg litt fremover fra de tider der man rangerte mennesker. <_<

Altså, dette er min personlige tråd, og derfor mine personlige preferanser. Jeg rangerer ikke mennesker, bare deres utseende.

Endret av jurgy
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tror nok det bare er å gi opp. Ser ikke ut til at noen kommer til å laste opp bildene sine her :vetikke: Hva forventet du egentlig? At en haug superbabes skulle laste opp bilder? Nei, er ikke så mange som liker å bli ratet offentlig på den måten(såvidt jeg vet, mulig jeg tar feil):

Tråden er knapt en time gammel. Bildene kommer tro meg. Det er mange som klør i fingra etter en rating, men som alltid er det ingen som vil gå først. Du kan jo starte, lover å legge godvilja til første gangen.

• Liker 1
Skrevet

Herregud. Finn deg noe annet å gjøre. Jeg klarer fint å vurdere mitt eget utseende takk.

Anonymous poster hash: 6e974...fc2
  • Liker 3
Gjest fallerifallera
Skrevet (endret)

Tråden er knapt en time gammel. Bildene kommer tro meg. Det er mange som klør i fingra etter en rating, men som alltid er det ingen som vil gå først. Du kan jo starte, lover å legge godvilja til første gangen.

Nei, tror jeg står over altså :fnise: Du får heller smøre deg med tålmodighet å se om det popper opp noen kvinnefjes.

Endret av fallerifallera
Skrevet

Haha, det som er mer tragisk enn tråden og temaet i seg selv, er hvor krast og aggressivt du går i forsvarsposisjon fordi ikke alle kaster seg på kne i hyllest over hvor grei du er som tilbyr en sånn super tjeneste, og hvordan du liksom stiller deg helt uforstående til at det kommer reaksjoner i form av latterliggjøring og annen kritikk.

Virkelig.

Du vil altså være den som avgjør hvilket "nivå" folk ligger på utseendemessig. Hva mener du om at kanskje unge og usikre jenter setter lit til det du skriver? Har du reflektert noe over om hvorvidt de som føler behovet for å bli rangert av en KGer kanskje er usikre i utgangspunktet?

Denne tråden har potensiale til å bli stygg. Virkelig. KG oversvømmes av "ærlige" folk nok som det er, som mener de har rett til å skrive hva de vil om andres kropp.

Anonymous poster hash: 214d0...168
  • Liker 12
Skrevet

Sorry, men sixpacken din er ikke mer enn 4/10. Du bør ikke sikte så høyt etter kvinner, TS.

Anonymous poster hash: 354bb...00c
  • Liker 12
Skrevet (endret)

Haha. Bare jeg som er frista? Er dødsnysgjerrig på hvordan jeg hadde blitt rata, jeg. Og for så vidt på hvordan andre hadde blitt det og. Aller enkleste form for underholdning - liker'e! :ler:

Endret av kisskissbangbang
  • Liker 7
Skrevet

Herregud. Finn deg noe annet å gjøre. Jeg klarer fint å vurdere mitt eget utseende takk.

Anonymous poster hash: 6e974...fc2

Haha. Takk for praten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...