Gå til innhold

Hvordan lang tid tok det før du ble gravid? Ble du nødt til å bruke spesielle hjelpemidler?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sannsynligvis har det ikke gått, men det er jo et spørsmål om dere vil betale for privat ivf, og om det ble påvist redusert eggreserve ved ivf tidligere.

Var noen egg som gikk til grunne ja. Så dårlig eggkvalitet er det vel gjerne.

Anonymous poster hash: 85f8b...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var noen egg som gikk til grunne ja. Så dårlig eggkvalitet er det vel gjerne.

Anonymous poster hash: 85f8b...cba

Det er vanlig at noen egg går til grunne, og litt under 50% har ett eller flere embryo til overs som er gode nok for frys. Det er ikke sikkert at eggkvaliteten er for dårlig til å få barn selv om noen embryoer faller bort. Vi fikk 10 som ikke ble bra, 1 som var nesten frysekvalitet, og 1 perfekt som er 8,5 uker i magen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde i ca et år. Eggeløsnings tester og alt. Ga lit opp og sluttet å stresse med det, og vips så ble jeg gravid. Trodde først ikke at psyken skulle bety noe, men nå tror jeg den Gjør det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Barn: Uhell.

Er nå gravid igjen. Denne gangen satt spira i 3. pp, men første pp etter å ha lagt om til lavkarbo. Hadde lange sykluser med el på dag 22-25, men etter overgang til lavkarbo kom jeg inn i syklus med el på dag 14, og da satt spira med en gang :)

Anonymous poster hash: d5ee1...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...