Gå til innhold

Damer bør ikke være i leder posisjon hormoner som en jojo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så sinna og lite diskuterbare dere jenter er når dere kommer over et spørsmål og kvinner som et felles. Og når da det er kritikkverdig tenner dere på alle totter og forsvarer hverandre og trykker ned og kommer med dumme kommentarer. Kan dere ikke svare litt mer nøytralt og skikkelig?. Uten at hormonene deres spruter opp som oljen i texas?



Anonymous poster hash: fc35f...957
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror dere vet at dette faktisk er sant. Men dere vil ikke innrømme det nederlaget og skal heler forsvare det med nebb og klør



Anonymous poster hash: fc35f...957
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dere vet at dette faktisk er sant. Men dere vil ikke innrømme det nederlaget og skal heler forsvare det med nebb og klør

Anonymous poster hash: fc35f...957

Så du mener at landet vårt er i stor fare med Erna som styrer landet med hormonene sine?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dere vet at dette faktisk er sant. Men dere vil ikke innrømme det nederlaget og skal heler forsvare det med nebb og klør

Anonymous poster hash: fc35f...957

Hvis det du hevder hadde vært sant så hadde aldri denne undersøkelsen gitt det resultatet den gjorde.

http://www.hegnar.no/kvinner/artikkel323479.ece

Anonymous poster hash: b11f4...61c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det du hevder hadde vært sant så hadde aldri denne undersøkelsen gitt det resultatet den gjorde.

http://www.hegnar.no/kvinner/artikkel323479.ece

Anonymous poster hash: b11f4...61c

En liten artikkel sier jo akkurat ikke så mye. Kan finne 1000 artikkler om at menn er bedre en kvinner i leder stillinger

Anonymous poster hash: fc35f...957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten artikkel sier jo akkurat ikke så mye. Kan finne 1000 artikkler om at menn er bedre en kvinner i leder stillinger

Anonymous poster hash: fc35f...957

Ja gjør det i mens vi andre venter spent på resultatet! Kom for all del ikke tilbake før du har de artiklene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jon blund

Ja gjør det i mens vi andre venter spent på resultatet! Kom for all del ikke tilbake før du har de artiklene!

Ser at det er mange artikkler å finne om det emnet og motsatt.

Endret av Jon blund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjør det i mens vi andre venter spent på resultatet! Kom for all del ikke tilbake før du har de artiklene!

orker da ikke å finne de. søkte litt på goggle fant masse der

Anonymous poster hash: fc35f...957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er mange artikkler å finne om det emnet og motsatt.

Off, glemte du anonymknappen? Var rask å redigere da.

Anonymous poster hash: b11f4...61c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Off, glemte du anonymknappen? Var rask å redigere da.

Anonymous poster hash: b11f4...61c J

Feiler det deg?. Jeg må da få lov å redigere mitt innlegg. Det var ikke stor forskjell på det jeg skrev og det jeg rettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bøker vil du lese at menn har fortrinn når det kommer til å lede på det logiske planet, mens jenter har fortrinn når det kommer til å ivareta sine ansatte.

Jeg har opplevd begge kjønn være ubrukelige og brukbare.

Tror beste lederen jeg har hatt var en dame, her snakker vi om en dame som alltid hadde en løsning på problemer og som kun gjorde at arbeidsplassen ble et positivt sted å være, også selv om man var i en nedtidsperiode.

Nestbeste var en mannlig leder som jeg virkelig beundrer, et løsningsorientert arbeidsjern som fort steg i gradene pga han var så jææææskla flink til jobben sin. Han endte opp på andreplassen fordi han ikke alltid så folk under seg.



Anonymous poster hash: c0532...ce8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha! For en artig tråd! Jeg har aldri opplevd at kvinner lar seg styre av Pms på jobb. Herregud, du vet at Pms er mer en diagnose og ikke noe de fleste kvinner har? Jeg er 28, og har til dags dato aldri latt meg styre av hormoner i jobbsammenheng. JA, jeg har grått for noe kjæresten har gjort/irritert meg, men det skjer jo på privaten. Jævlig frekt å anta at kvinner lar seg påvirke av mensen. Jeg merker ALDRI noe til den, går på p-piller og utsetter det i månedsvis støtt og stadig. De få gangene jeg har det påvirker det ikke avgjørelsene mine på jobb. Herre fred så uvitende du er Ts.

Anonymous poster hash: b4c38...01b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at landet vårt er i stor fare med Erna som styrer landet med hormonene sine?

Nå har vel Erna sannsynligvis passert overgangsalderen for lengst, så PMS har hun nok ikke. Ellers er det jo ikke umulig at landet er i stor fare under hennes styre, men da av helt andre grunner.

Anonymous poster hash: 53697...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror dere vet at dette faktisk er sant. Men dere vil ikke innrømme det nederlaget og skal heler forsvare det med nebb og klør

Anonymous poster hash: fc35f...957

Er du i jobb selv?

Lar du dine negative oppfatninger av kvinner styre deg når du kommuniserer med en kvinnelig kollega?

De fleste tar på seg en profesjonell rolle når de er på jobb, og skjuler eventuelle problemer som de måtte ha i privatlivet.

Slik fungerer det i arbeidslivet og dette gjelder for begge kjønn.

Å bruke hersketeknikker av denne typen må bare tilsi at du er et dumt nettroll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kvinner kan ikke være ledere på grunn av mensen?? :klo::hakeslepp:

Fordi denne perioden gjør dem fullstendig irrasjonelle?

Yeah right. På tide å erfare litt mer om arbeids- og næringsliv da TS. Du kan umulig være klar over de horder av beslutninger mannlige ledere tar basert på det som gjerne kalles 'magefølelsen'.

Disse ligger neppe noe tilbake for det du bekymrer deg for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...