juliane Skrevet 21. juni 2015 #621 Del Skrevet 21. juni 2015 Mens jeg faktisk fikk lyst på vafler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. juni 2015 #622 Del Skrevet 21. juni 2015 (endret) Mange som snakket om dette med fostervann og vaffelrøre men jeg aner ikke.. Endret 21. juni 2015 av MissStiles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 21. juni 2015 Forfatter #623 Del Skrevet 21. juni 2015 Jeg har seriøst ikke hørt den sammenligningen før. Vaffelrøre, altså. Ugh. Ingenting som tyder på fødsel nå nei. Murringer og stikkinger teller ikke, de har jeg jo hatt i ukesvis. Ikke noe nytt å melde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 22. juni 2015 #624 Del Skrevet 22. juni 2015 Ble det noe mer?! Noe annet?! Noe action?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 22. juni 2015 Forfatter #625 Del Skrevet 22. juni 2015 Ingen action! Fortsatt mage. En gal måke hyler som en idiot utenfor vinduet. Katta sitter rett utenfor soveromsvinduet og vil inn. Ungene sitter i stua og ler og spiller noe. De har skrudd på tv med rimelig høyt volum. Mannen snorker. Jeg vil sove.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 22. juni 2015 #626 Del Skrevet 22. juni 2015 Hehe, liv og røre hjemme hos dere tydeligvis! Har alle fri nå? Skolefri og fri fra jobben? Da blir det kanskje litt mindre kjedelig å gå rundt og vente, om ikke annet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 22. juni 2015 Forfatter #627 Del Skrevet 22. juni 2015 Ja, her er det visst bare å stå opp og lage frokost. Barna har skolefri, mannen har ferie og jeg vagger rundt her... Sovinga er det ingen god kvalitet på uansett, så det er forsåvidt greit nok å bli vekket, men akkurat i dag var det virkelig ikke gøy å våkne med mage. Igjen. Og vondt over alt. Det verker og brenner og stikker og river. Alle har liksom fleipet med at han skulle komme akkurat i dag, men det gjør han jo ikke. Ikke i dag heller. Han kommer til å bli der inne til han må tvinges ut med makt, og da blir det en igangsatt fødsel fra helvete. *pessimistisk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 22. juni 2015 #628 Del Skrevet 22. juni 2015 Neida. Jeg har jo sagt at han kommer på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 22. juni 2015 #629 Del Skrevet 22. juni 2015 Føler med deg! Håper virkelig du slipper å settes igang og at du plutselig føder idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 22. juni 2015 #630 Del Skrevet 22. juni 2015 Tar jeg helt feil, eller var det i dag det var Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 22. juni 2015 Forfatter #631 Del Skrevet 22. juni 2015 Takktakk, Nautika Nå er mannen og ungene dratt for å kjøpe bursdagsgave. Mamma er på tur hit i bursdagsbesøk, og svigers kommer visst også. Jeg har gitt klar beskjed om at jeg ikke vil feire noe og at jeg ikke kom til å bake noe, men de kommer likevel. Måtte sende mannen på butikken etter is og jordbær, det får holde som servering det. Jeg er bare så sykt negativ i dag, så jeg greier ikke å fokusere på at de bare prøver å være hyggelige. Legger jeg godviljen til så skjønner jeg jo det, men jeg vil ikke legge godviljen til i dag.... Jeg var litt spent på hvor mange som kom til å mase etter baby på fb i dag. Vanligvis ville jeg stengt veggen når jeg går og venter slik, men akkurat på bursdagen er det litt vrient. Greia er at jeg ikke har annonsert svangerskapet på fb, jeg har ikke fortalt termindatoen til andre enn de nærmeste og jeg har ikke nevnt graviditeten i det hele tatt. Liker ikke å ha et sånt fokus på meg selv. Mange vet ikke engang at jeg er gravid, og enda flere vet ihvertfall ikke at jeg er over termin. Så hvem av mine fb-venner skjønner tegninga og lar være å nevne at jeg faktisk er på overtid? Så langt har bare en lagt ut om akkurat det. En kollega som jeg knapt kjenner og ikke har snakket med i løpet av svangerskapet Det er jo ingen krise, men det er litt moro å se hvem som har antennene i orden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 22. juni 2015 #632 Del Skrevet 22. juni 2015 Gratulerer med dagen =D =D =D =D hurra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 22. juni 2015 #633 Del Skrevet 22. juni 2015 Jeg fikk faktisk noen kommentarer på svangerskapet i bursdagsgratulasjoner på Facebook også. Hadde heller ikke annonsert graviditeten, så jeg krysset jo fingrene for at så få som mulig fikk det med seg Særlig var det ei barndomsvenninne som jeg har kontakt med maks en gang i året som jeg aldri helt fikk meg til å kontakte kun for å si at jeg var gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 22. juni 2015 #634 Del Skrevet 22. juni 2015 Hurraaa, gratulerer med dagen! Det er jo en fin tanke av dem kanskje, men hvis du har gitt beskjed om at du ikke orker feiring bør de jo respektere det. Håper du kommer deg greit igjennom det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Luna Skrevet 22. juni 2015 #635 Del Skrevet 22. juni 2015 Gratulerer så mye med dagen! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 22. juni 2015 #636 Del Skrevet 22. juni 2015 Gratulerer med dagen!! 🎉❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 22. juni 2015 #637 Del Skrevet 22. juni 2015 Gratulerer med dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 22. juni 2015 #638 Del Skrevet 22. juni 2015 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. juni 2015 #639 Del Skrevet 22. juni 2015 Gratulerer med dagen Håper du har hatt en fin dag, til tross for at småen ikke jar kommet ut for å feire med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. juni 2015 #640 Del Skrevet 22. juni 2015 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå