Gå til innhold

Trampe er på tjukken!

Trampe

Anbefalte innlegg

Jeg er så kvalm for tida! Kjennes som om jeg skal kaste opp når som helst. Og så går det i bølger med jevne mellomrom. Kvalmerier liksom. :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vet du er gravid når du griner til prinsebryllupet på tv... :sjenert: Hun var bare vakker, altså.

Jeg har litt tak i magen i dag. Ikke regelmessig, ikke veldig vondt, men sånn at jeg stopper opp og sier "off"... Varer 20 sekunder eller så. Har hatt et par-tre slike de siste par timene. Og så strammer magen seg skikkelig når det står på. Kynnere kanskje? :vetikke: Skikkelig nedpress også når de takene kommer, men så forsvinner det like fort igjen. Og kvalmeriene jeg klagde over her tidligere i dag, de forsvant så fort jeg skrev om de, så kanskje takene forsvinner like fort de også :ler:

Symptomjakt all over again :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei La Luna! :hallo:

Ja, tenk...? Det er jo dritskummelt :ler:

Jeg tviler. Mest fordi det strammer og presser mest når jeg står og går, og det er jo tyngdekrafta sin skyld. Vondtene blir mindre når jeg står i ro, og verre når jeg beveger meg, og det skal vel ikke påvirke rier det heller.. Så jeg tror ikke det er noe på gang. Skjønt, det murrer både her og der selv om jeg sitter, så jeg vet jo ikke.

Dessuten har jeg ikke sett snurten av noen slimpropp, og jeg syns jo alle får et møte eller to med den før de går i fødsel? Nei, det er nok maserier eller kynnere eller noe. Får kjenne utover kvelden om det er noen endring :jepp:

Mannen lager biff! Lenge siden jeg har spist biff, mest i protest for at jeg må ha den godt stekt. Når lille kommer en gang skal vi på biffrestaurant rimelig kjapt, jeg skal ha skikkelig biff!!! :ler:

Men jeg må få pakka den bagen... Kommer vel til å krype rundt med rier og pakke den tenker jeg. Og banne, og angre på at jeg ikke pakka den før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende med litt tak da ;) slimproppen så jeg ikke noe til før jeg hadde hatt rier en stund og visste at fødselen var igang. Andre ser aldri noe til den. Så det trenger ikke å bety at det ikke er fødsel rundt hjørnet... Jeg har ikke sett snurten til noe slimpropp nå jeg heller. Ekstremt mye stikkinger og vondt nedover idag,men bare når babyen rører seg så er neppe fødsel på gang.

Det er sikkert lurt å pakke fødebagen nå ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har gitt seg nå, så det er nok ikke noe på gang. Stikking og pressing har en sammenheng med bevegelser her også, jeg tror han treffer noen nerver eller noe av og til. Men murringen jeg kjenner i korsryggen og nederst i magen kommer uavhengig av bevegelser. Jaja, får være tålmodig.

Men jeg fikk spist biffen min :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kjenner du mer enn meg ;) Du har jo termin litt før meg også. Håper babyene våre bestemmer seg for å komme snart da. Det er litt altoppslukende å vente... Klarer ikke tenke på så mye annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen og storebror spiller Playstation. Jeg sovna på sofaen jeg, og vips så var jeg ute i to timer. Hva skjedde der egentlig? :klo: Kan godt føde i morgen jeg, Malicious, men det kjennes ikke sånn ut ;) Det er jo lovende at man kan føde uten at slimproppen er gått, meeeeen hvis jeg skal føde snart blir det lyn-fra-klar-himmel-fødsel.

Den som venter får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skal føde på termindato. Det har jeg bestemt! (Og jeg har lagd de horna fu skrøyt sånn av; Gud..... De er gode!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikkesant de var gode!!!! Lagde dobbel porsjon, men må bake nye snart :ler:

Føding på termindato er ok for meg altså. Det er jo bare fire dager til :bond: Skjer ikkeno i dag ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, jeg elsker de!! Samboer elsker de og alle kompisene også. Ble nesten chickfight over de her hjemme  :fnise:

Jepp, du har fødsel på termin. Det har jeg og baby bestemt  :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal lage de med pizzafyll neste gang! :jepp:

Jeg våkna i natt i firetiden av noe jeg kanskje trodde var en rie. En ikke helt behagelig krampelignende smerte nederst i magen. Ble liggende i halvsøvne og telle hvor lenge den varte, og den varte i 20 sekunder. Så sovnet jeg igjen, og har ikke kjent noe siden. Så det var visst ikke en rie likevel :vetikke: Jeg må kutte ut den symptomjakten!!! Lettere sagt enn gjort, kanskje.

Jeg må nok mentalt forberede meg på overtid, ja. 40 uker i dag! Herremin, det er lenge. :bond:

Endret av Trampe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende da. Det virker jo som ting skjer i hvert fall :) Det kan ha vært rie selv om det bare var den. Den er nok med på å modne i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan jo ha vært, men det er umulig å vite.... Det er en smule irriterende å gå og ikke vite noe, bare vente og lure og kjenne. Det hadde vært så kjekt å vite helt sikkert at det ikke skjer noe før termin, så hadde jeg kunnet vente til da med å vente, liksom. Sist hadde jeg en dato, og jeg ventet ikke i det hele tatt. Bare møtte opp på angitt tidspunkt på angitt dato, og dett var dett.

Jeg har sovet mye bedre enn vanlig de siste nettene. Mannen har ikke snorket, og jeg har bare våknet et par ganger. Ikke seks-sju, og ikke lange våkenperioder. Jeg er ikke totalt tappet for energi hele tiden, og humøret er ikke like berg- og dalbane. Det er godt!

Mamma har vært på besøk. Hun har sydd babynest til lille, og hun hadde med seg en haug apotekvarer og stauder til et stakkars neglisjert blomsterbed. Snille mamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske så frustrerende å ikke ane når babyen kommer. Sist syntes jeg det bare var spennende og var ikke så lei,men nå...

Jordmor sa idag at hadde hun funnet en god metode for å gi svar på når fødselen starter, hadde hun vært rik ;)

Så snill mamma du har da! Godt å bli passet litt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...