Gå til innhold

Trampe er på tjukken!

Trampe

Anbefalte innlegg

Hahaha jeg kjenner meg så igjen med snorkinga! Bare gruer meg til dårligere søvn, da skal nok jeg også trolle over kjære og skjelle han ut :P har advart han allerede, og prøvd så smått å hinte til gjestesenga...!

Flott da at han fikk håret klippet om ikke annet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho: Det er bra du ler! Og noe godt kom det jo ut av det også, han fikk jo både klippet seg, barbert seg og stusset øyenbrynene! :fnise:

Jeg hadde dødd av snorking fra mannen. Sa det faktisk til samboeren min i går at jeg var heldig som hadde en snorkefri mann. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ler! :hoho:

Skjønt, i går lo jeg ikke stort. Hadde en liten meltdown. Det skjer innimellom, spesielt når jeg er trøtt og har vondt. Så i går var alt bare mørkt og svart. Ikke noe å glede seg til med å få baby, fødselsangst som bare det, svartmaling av det meste, egentlig. Så jeg gikk og la meg tidlig, og håpet at mannen ikke merket noe, men det gjorde han jo. Så han fulgte etter og var omsorgsfull og snill, og det er jo oppskrifta på å få meg til å tute. Så nå har han diagnostisert meg med svangerskapsdepresjon, og går på nåler rundt meg. At det går an å ha en rævva dag uten å være deprimert skjønner ikke han. Bah.

Ååååh, som jeg håper at dette er over snart! Fire dager til storebror kommer hjem, og daaaaa kan fødselen starte tvert syns jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten vært i byen i dag. Så jeg har fått handlet noe på lista mi. Og spist lunsj med ei venninne jeg ikke har sett på evigheter.

Må vel begynne å tenke på fødebag...? Jeg må pakke egne klær, for jeg nekter å overlate det til mannen. Han kommer aldri til å pakke de riktige klærne :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakedag! Jeg ble vekket av naboen som holdt på med noe som hørtes ut som saging rett utenfor vinduet mitt. Ble litt muggen først, men klokka var 10:15, så det var jo forsåvidt ikke noe å bli muggen for ;) Gikk akkurat glipp av fødeavdelingen på TV, men episoden som gikk i går har jeg sett før, så jeg tror de har begynt med repriser igjen. Jeg ble skikkelig sinna av å se den i går, stakkars, stakkars dame!!!! Hun hadde med seg mannen og sønnen sin, og de to idiotene gjorde narr av henne, hermet etter henne, og var absolutt null støtte for henne. Jeg hadde seriøst kastet noe på de og brølt de ut derfra. :sjenert: Mulig at det var klippet akkurat slik at de skulle framstå som drittsekker, men seriøst altså. Å herme etter lydene til ei dame som er i fødsel? Fnise og le av henne? Hva ER det for noe??!

Uansett: jeg baker i dag! Fylte horn først, perfekt å ha i fryseren. Har satt en deig, og skal sette en til etterhvert. Har kjøpt bacon og skinke og ost, og lurer litt på om jeg skal lage pizzafyll og bruke det som fyll, eller om jeg skal lage pizzasnurrer utenom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar vel ikke med deg barnet ditt for å se fødsel? Var det norske episoder? Hadde klikka selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, britiske. Tror det er en av de første sesongene. TO idioter med på fødsel, stakkars dame... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy Moly, dette er den beste oppskrifta på horn jeg noen gang har brukt. Deigen ble helt perfekt, fantastisk lett å jobbe med, trengte null mel, den satt ikke fast et sekund, og sååå goooode!!! 

Må putte i frysern fort kjenner jeg, hvis ikke blir de borte :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakedag! Jeg ble vekket av naboen som holdt på med noe som hørtes ut som saging rett utenfor vinduet mitt. Ble litt muggen først, men klokka var 10:15, så det var jo forsåvidt ikke noe å bli muggen for ;) Gikk akkurat glipp av fødeavdelingen på TV, men episoden som gikk i går har jeg sett før, så jeg tror de har begynt med repriser igjen. Jeg ble skikkelig sinna av å se den i går, stakkars, stakkars dame!!!! Hun hadde med seg mannen og sønnen sin, og de to idiotene gjorde narr av henne, hermet etter henne, og var absolutt null støtte for henne. Jeg hadde seriøst kastet noe på de og brølt de ut derfra. :sjenert: Mulig at det var klippet akkurat slik at de skulle framstå som drittsekker, men seriøst altså. Å herme etter lydene til ei dame som er i fødsel? Fnise og le av henne? Hva ER det for noe??!

Uansett: jeg baker i dag! Fylte horn først, perfekt å ha i fryseren. Har satt en deig, og skal sette en til etterhvert. Har kjøpt bacon og skinke og ost, og lurer litt på om jeg skal lage pizzafyll og bruke det som fyll, eller om jeg skal lage pizzasnurrer utenom. 

DEN episoden så jeg også!! Å fy jeg ble så sinna jeg også!! Jeg så strengt på mannen og ga beskjed om at HVIS du i det hele tatt prøver på noe slikt, ja da er du så singel at u aner ikke... ( nå r ikke mannen min slem altså, men en skikkelig komiker så prøver å få inn humor i alle situasjoner :P

Også kan du gjerne sende over litt horn hit ja :D gjerbakst er bare noe jeg IKKE får til  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy Moly, dette er den beste oppskrifta på horn jeg noen gang har brukt. Deigen ble helt perfekt, fantastisk lett å jobbe med, trengte null mel, den satt ikke fast et sekund, og sååå goooode!!! 

Må putte i frysern fort kjenner jeg, hvis ikke blir de borte :sjenert:

oppskrift takk? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare kom du :tommel:

Mannen ble helt perpleks da han kom hjem og så at svigermor var her. Han stoppa midt i trappa og utbrøt "er DU her? Hvorfor er du her? Skal vi føde nå?"

:hoho:

Jeg skjønner jo tanken da, det er svigermor som skal passe ungene når vi drar på sykehuset, men akkurat den tanken hadde jeg ikke tenkt før han reagerte som han gjorde :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Ikke rart mannen lurte litt da. Men du hadde vel kanskje ringt etter ham og ikke bare venta til han kom hjem fra jobb, antar jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde nok ringt ham før jeg ringte svigermor ja :ler: Men han har ikke telefonen på på jobb, så jeg må nok ringe rundt halve bygget før jeg treffer på han. Hele jobben kommer til å vite at jeg er i fødsel før han vet det :ler:

Hun kom bare innom med en blomsterbukett og noen oppmuntrende ord. Som hun sa: hun vet godt hvordan det er å være helt på slutten av et svangerskap, og hvor tungt det kan være, så da trenger man en liten oppløftning. Og så bekreftet hun at vi selvsagt kan ringe henne når som helst på døgnet når jeg går i gang, selv om det bare er storebror som er hjemme. Hun er jo ikke biologisk bestemor til han, men hun sier at det er en selvfølge at hun skal hjelpe til.

Jeg har en snill og god svigermor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...