malicious Skrevet 15. mai 2015 #301 Del Skrevet 15. mai 2015 Hihi! Du gikk ikke for iPhone 6 plus håper jeg? de er altfor store! Hvilken størrelse og merke gikk du for i bleie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 15. mai 2015 #302 Del Skrevet 15. mai 2015 Wow, for en heldig mann som er sammen med deg, Trampe! Nå er det bare å fylle opp minnet i telefonen med babybilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 15. mai 2015 Forfatter #303 Del Skrevet 15. mai 2015 Ikke plus nei, de er alt for store Ei venninne har vanlig 6, og den er jo større enn 4s som jeg har, men jeg syns den er ok i størrelse. Men vi må ha nye simkort også. Jeg har bestilt til meg selv, men ikke til han. Aner ikke hva passordet hans hos mobiloperatøren er. Mulig jeg kan snike meg inn på telefonen hans og bestille nytt passord, for så å slette meldingene som da kommer. Når han legger den fra seg, da. Telefonen hans sitter fast i fyren, så det må bli mens han sover. Ellers har han den med seg over alt, på do, på badet mens han dusjer...den er over alt. Paranoidfolka på samlivsforumet hadde nok hatt noen teorier om akkurat det Bare ikke brevene med simkortene kommer før selve telefonene nå da. Det er gøy å snike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 15. mai 2015 Forfatter #304 Del Skrevet 15. mai 2015 Jeg gikk for liberobleier. En str 1 og en str 2. Det er jo umulig å vite hvor liten den er når den kommer. Storebror brukte str 1 et par uker, men jeg har jo hørt om de som går rett på str 2. Vi får se. Jeg liker ikke det det lotionlaget eller hva det er som er i pampersbleiene, men pampers funker utmerket om natta litt senere. Gjorde ihvertfall det sist. Vi får se, som sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 15. mai 2015 #305 Del Skrevet 15. mai 2015 Libero er veldig bra, synes jeg! Brukt noen få nr. 1, men gikk rett over på nr. 2, funket greit når T veide nesten 4 kilo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 16. mai 2015 Forfatter #306 Del Skrevet 16. mai 2015 Libero funker nok Fikk ammeBHer i posten i dag, så nå må jeg bare kjøpe innlegg, så er alt klart til pupping. Jo, jeg må ha purelan. Jeg lurer på hva jeg skal finne på i morgen. Det er meldt oppholdsvær, men kaldt. Jeg har alltid brukt bunad, dette blir første året siden jeg var konfirmant at den ikke passer. Så what to do....? Jeg har en lys poncho jeg kan bruke. Helt enkel beige, med doble knapper. Belte som knyttes over magen. Når ned til midt på lårene. Og et fint sjal eller noe. Men den er veldig tynn, så jeg må ha ull under tror jeg. Det blåser tvers igjennom den. Men jeg har absolutt ingen pene kjoler som passer!!! Hvis jeg har tights og ballerinasko på ser det kanskje ut som om jeg har en kjole under der Så får jeg bare la være å ta den av. Planen er å gå i tog med elevene mine, og så dra en tur på skolen her og kjøpe noe kake og slikt med storebror. Han er hos faren, men de kommer hit for å gå i tog her. Regner med det tar en time eller så på skolen. Bør gå greit å ikke ta av ponchoen da.. Og ingen trenger jo å vite at jeg ikke har kjole under Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 16. mai 2015 #307 Del Skrevet 16. mai 2015 Jeg går for joggebukse og krone-is rett fra fryseren i morgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 16. mai 2015 #308 Del Skrevet 16. mai 2015 Nå så jeg en stund for meg at du skulle gå i bare bh og tights under ponchoen! Så lenge du ikke skal inn til noen eller i gymsalen e.l. er det jo null stress å bare late som om du har noe veldig fint under. Ellers tror jeg de fleste har forståelse for at veldig gravide ikke har all verdens pentøy altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 16. mai 2015 Forfatter #309 Del Skrevet 16. mai 2015 Jeg kunne lett hatt bare bh under ponchoen, men det blir litt kaldt Aller helst ville jeg også gått for joggebukse og NRK, meeeen så var det disse barna da... Både store og små forventer at jeg stiller opp. Så da er det bare å klistre på seg et smil og fake en kjole En av gutta mine foreslo at han kan ta med seg trillebår i toget i morgen. Sånn i tilfelle jeg blir sliten. Tenåringer er herlige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 18. mai 2015 #310 Del Skrevet 18. mai 2015 Jeg melder meg inn her jeg Og trillebår hadde vært perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 18. mai 2015 #311 Del Skrevet 18. mai 2015 Haha! Ser det for meg Håper feiringen ikke ble altfor slitsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 18. mai 2015 #312 Del Skrevet 18. mai 2015 Ble det en fin feiring?:D Her gikk vi akkurat over til bleie nr2 og her er lillegutt snart 5 uker og nærmer seg nok 4 kg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 19. mai 2015 Forfatter #313 Del Skrevet 19. mai 2015 Saltsild! Neida, det ble ikke for slitsomt. Ingen trillebehov, men gutta mine var påpasselige i toget og lurte stadig vekk på om det gikk bra. Det gikk bare fint, og jeg fant en stretchy tunika innerst i skapet. Den er så stretchy at jeg ikke liker den til vanlig når det er bilringen som vises, men babybumpen går det greit å vise fram Så fikk jeg brukt den også. Fire arbeidsdager igjen til permisjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 20. mai 2015 Forfatter #314 Del Skrevet 20. mai 2015 Kontroll i dag, med ny UL. Jeg husket å ta urinprøve i morges, jeg er like stolt hver gang jeg ikke glemmer det altså. Lurer på om han har kommet noe mer ned i bekkenet. Håper egentlig ikke det, fordi han presser fortsatt noe innmari øverst, så jeg håper han har noe å gå på nedi der, synker ned snart og at jeg får puste igjen. Skjønt, sist bar jeg under haka helt til siste slutt, men det var jo sete, så det er kanskje annerledes. Snart 37 uker, fire dager igjen til permisjon og jeg sitter her og jobber. Har lagt en plan over de neste dagene, og jeg håper bare at jeg rekker over alt. Akkurat nå roper rettebunkene, og så har jeg en haug rapporter å skrive og føringer å gjøre, og så må jeg legge planer for resten av skoleåret før jeg drar. Og så reiser storebror på ferie med pappaen snart, og jeg kjenner at jeg begynner å grue litt. Jeg er jo såklart overpositiv til han, sånn at jeg ikke legger noen dempere på noe, men jeg merker på han også at han er litt skeptisk til å dra fra meg såpass lenge. "Mamma, tror du at du greier deg uten meg i to uker? Du må be H passe godt på deg. Kanskje jeg skal si det til han også." Han satt og spiste frokost i morges mens jeg tok oppvasken. Jeg hadde god tid i morges, siden jeg har fri idag, så da kunne jeg pusle litt på kjøkkenet mens han spiste. Så kom det "Du, mamma? Begynner det å bli litt tungt å være gravid nå? Jeg syns egentlig at det ser litt tungt ut når du står sånn der, magen er jo i veien for deg. Kanskje babyen kommer snart, sånn at du får magen din for deg selv igjen? Og så blir den vanlig igjen etterpå? Egentlig burde man fått lange armer også når man skal ha baby, sånn at man rekker fram når magen blir i veien. Og så burde hele familien ha fått lange armer når mamman skal ha baby, sånn at alle greier å holde rundt henne. For jeg greier ikke å holde helt rundt deg mer." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 20. mai 2015 #315 Del Skrevet 20. mai 2015 Den gutten din altså... Skjønneste ever!!! Dåner her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 20. mai 2015 #316 Del Skrevet 20. mai 2015 Drømmesønn må jeg si for en fantastisk medfølelse med andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. mai 2015 #317 Del Skrevet 20. mai 2015 Herlige kommentarer og observasjoner fra sønnen din! Håper du kommer igjennom de siste arbeidsdagene noenlunde greit. Jeg forstår at det ikke kan være helt enkelt å gå fra noe uferdig, men det burde ikke være sånn at den gravide skal slite seg helt ut med vanlig arbeidsmengde på halvparten av tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. mai 2015 #318 Del Skrevet 20. mai 2015 Herlige kommentarer fra gutten din!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 20. mai 2015 Forfatter #319 Del Skrevet 20. mai 2015 Ja, han er bare nydelig Finingen min! Jeg har gått opp 15 kg! 2 kg til, så bikker jeg maxvekta fra forrige svangerskap, og maxvekta ever, og det gjør jeg jo lett. Uff altså. Jeg har jo alltid sagt at det ikke er noe problem, for det går jo av igjen, men det kommer til å ta sin tid denne gangen tror jeg... Lurer på hva legen sier. Han liker ikke vektoppgang, og sist jeg var gravid og bikket 15 kg fikk jeg kommentaren "Hva er det som gjør at du går sånn opp i vekt da?" Vel, jeg skal ha baby liksom. Det var bare to uker før termin det da, nå er det fire uker igjen. Havner vel på 20 kg denne gangen tipper jeg. Hvis jeg ikke går over tida og lander pladask på +25... +2,5 kg på ei uke. Det er vannvekta si det. Lurer på om det er noe utslag på urinprøven i dag. Må krysse fingre altså. Jeg kjenner at det sprenger i beina nå, og jeg har prøvd å sitte i hele dag. Har vært litt på beina, men ikke mye. Nesten så jeg skal sette beina ned slik at de blir ekstra hovne til kontrollen. Han registrerer ikke ødem før det er skikkelig han nemlig, så jeg må jo ha noe å vise til for å ikke få vektkjeft. Det rare er at jeg ikke helt ser hvor alle disse kiloene er hen. Andre kommenterer det også, at jeg har "bare mage". Jeg ser jo at rumpa er blitt litt større (selv om mannen benekter det), og jeg merker det på BH-en også, men 15 kg er jo mye. Skulle tro det vistes mer, det er ikke mer enn 5 kg av det som er baby og tilbehør, liksom. Da er 10 kg på resten, og hvor har de tatt veien...? Kanskje de kommer så sakte at jeg ikke ser de, men jeg bruker jo tross alt vanlige klær bortsett fra gravidbukser. Får ikke merker etter trusene, bruker vanlig BH-størrelse, vanlige gensere og topper. De er litt korte foran, men passer jo ellers. Tok noen bilder av meg og storebror på 17. mai, og da vises det ikke på ansiktet i det hele tatt at jeg er gravid. Akkurat nå syns jeg at jeg ser litt pløsete ut i ansiktet egentlig. Kanskje vannet det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 20. mai 2015 #320 Del Skrevet 20. mai 2015 Hei Trampe Vet ikke om du husker meg, men jeg husker iallefall deg fra år tilbake. Her var det mye koselig lesing, og gratulerer så mye med den nye lille på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå