Gå til innhold

Er tinder dødt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror Tinder er helt dødt nå. Får ikke engang opp personer. Kanskje det er en teknisk feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt den oppfatningen av at det er bedre å ikke svare som en mann. Om jenta skriver først så føler jeg mer at hun er interessert i meg da, det er som mange andre menn/gutter sier her inne, det tar mye lengre tid for oss å komme i kontakt med jenter samt de svarer bare kort uansett...



Anonymous poster hash: 9ee74...126
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Tinder er helt dødt nå. Får ikke engang opp personer. Kanskje det er en teknisk feil?

Haha, samme her. Får ikke opp personer. Et par fåtall bare, sen finner Tinder ikke flere... Det er litt leit når en venninne av meg har møtt fyrer tor-sondag via appen. Og jeg er faktisk veldig pen vil jeg selv påstå! Men finner jo ikke noen å like.. Et fåtall som ser OK ut, de får jeg match med men ingen skriver..

Vill ha en het nerd jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke til å endre kriteriene for søket. Hva er galt med Appen?



Anonymous poster hash: 4220a...c90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

Tinder er ennå ikke helt død. Når det gjelder antall matcher man får så er det ingen fasit der. Jeg f eks får ca 1 match annenhver dag. Sånn i snitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at Tinder-appen går hele døgnet rundt og tar høyt strømforbruk?

Jeg kunne trykke på ''Tving stans'' /tydeligvis ikke det samme som ''Avinnstaller'' siden det sto ved siden av/ men da sto det at det kunne føre til ''feil''på appen.

På min Android Samsung blinker det i venstre hjørnet for å markere at det er noe som tar høyt strømbruk..



Anonymous poster hash: 4220a...c90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tinder er utrolig random. JEG får til og med matches når jeg er på Tinder i storbyene, men ikke hjemme i Telemark.

Endret av Electron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed om at den ikke kunne søke etter flere, valgte å BEGRENSE kriteriene, og da fant den nye folk... hva f?



Anonymous poster hash: 4220a...c90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dødt, men langt mindre aktivitet enn for ca. ett år siden. Tror det er på vei til å dø litt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da skal plutselig folk være på vei tilbake til Sukker?



Anonymous poster hash: 4220a...c90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, samme her. Får ikke opp personer. Et par fåtall bare, sen finner Tinder ikke flere... Det er litt leit når en venninne av meg har møtt fyrer tor-sondag via appen. Og jeg er faktisk veldig pen vil jeg selv påstå! Men finner jo ikke noen å like.. Et fåtall som ser OK ut, de får jeg match med men ingen skriver..

Vill ha en het nerd jeg!!

Du vet det at det er haugevis med "nerde typer" som gjømmer seg under hardbarka looks osv for eks sant?

Anonymous poster hash: 37123...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er utrolig random. JEG får til og med matches når jeg er på Tinder i storbyene, men ikke hjemme i Telemark.

Mange telemarks gutter på tinder altså!;) kanskje ikke så mange jenter?;)

Jeg har hatt den oppfatningen av at det er bedre å ikke svare som en mann. Om jenta skriver først så føler jeg mer at hun er interessert i meg da, det er som mange andre menn/gutter sier her inne, det tar mye lengre tid for oss å komme i kontakt med jenter samt de svarer bare kort uansett... Anonymous poster hash: 9ee74...126

De gangene jeg skriver først til gutten, så skjer følgende : A: han svarer ikke eller B: han sletter matchen :P

Anonymous poster hash: ae62d...7bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange telemarks gutter på tinder altså! ;) kanskje ikke så mange jenter? ;)

De gangene jeg skriver først til gutten, så skjer følgende : A: han svarer ikke eller B: han sletter matchen :P

Anonymous poster hash: ae62d...7bf

Det er lite jenter der i forhold til andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jenter svarer aldri på tinder.



Anonymous poster hash: 37123...3f4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenter svarer aldri på tinder.

Anonymous poster hash: 37123...3f4

Har faktisk funnet noen unntak, men det er veldig få som svarer ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten slik at Tinder må være på hele tiden for at folk skal kunne se deg?

Hvis jeg f.eks. liker 100 og venter et døgn på å se om det er respons; Tinder tar jo høyt strømforbruk... så hvorfor ikke skru det av? Eller får ikke folk sett deg da?



Anonymous poster hash: 4220a...c90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jenter svarer aldri på tinder.

Anonymous poster hash: 37123...3f4

Ikke menn heller :(

Anonymous poster hash: 28d86...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at Tinder-appen går hele døgnet rundt og tar høyt strømforbruk? Jeg kunne trykke på ''Tving stans'' /tydeligvis ikke det samme som ''Avinnstaller'' siden det sto ved siden av/ men da sto det at det kunne føre til ''feil''på appen. På min Android Samsung blinker det i venstre hjørnet for å markere at det er noe som tar høyt strømbruk.. Anonymous poster hash: 4220a...c90

Hei, Superfruit :tongue:

Bruker ikke Tinder lenger. Ble få å matche med når jeg sveipet omtrent alle til venstre. De eneste som jeg sveipet til høyre er de som er passe fine og som jeg føler at jeg er på nivå med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg avinnstallerer og liker ALLE ser dde random guttene som dukker opp bare for å se om det faktisk ER noe teknisk effeil der.



Anonymous poster hash: 4220a...c90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får opp gutter hele tiden, jeg - men mest i Oslo/Akershus-områedet.. men jeg føler derimot at det er en slags bølge som kommer og går; en periode skriver ingen noe, mens andre perioder så skal liksom alle skrive… utrolig merkelig fenomen.



Anonymous poster hash: b2676...e8e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...